Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez egy milyen motor?
Azazhogy csak elégtelen, 1,5-4,0 volt között ingadozó. 13.8 kéne legyen, de mindenképp 12,5 felett. Csak nem tudom hogy fesszabályzót cseréljek, vagy az állórésznél lehetnek gondok? Érdekes mert "nincs töltés", csak ilyen max 4,0 voltos, ami semmire sem elég. Ezért remélem h valaki tudja vagy találkozott már hasonlóval
nincs töltés gondolom
Most beletettem a DITECH akkut. Akku alapállapotban: 12.53V, akku járó motornál: 12.45V-ról indul, és megy lefelé. 12.44-43-42-41-40-39 stb . Járó motornál. Nem számít mekkora gázt adok.
de ugyanezt mérem azzal is
a helyén lévő sarukkal kell mérni
Végülis fentlévő sarukkal is uezt mérem, csak azért, mert ha az akku feszültsége ettől eltér, pl feltöltött akku, akkor a töltés elégtelensége ellenére is jó lehet az érték (asszem). De ilyen "probléma" nincs, mert az akkut már sikeresen tölthetetlenre gyilkolta
minek szeded le a sarukat?
Köszi a gyors válaszért! Hogy tudom kideríteni hogy melyik? Van erre esetleg valami módszer?
na úgy új ez is
még a gumi közepén látszik a csík a forma nyoma
Nem rossz ár az nem azért mondom. Az enyém meg majdnem zsír új csak már ki van próbálva
Fesszab vagy generátor.
de a tibóé zsír új
Hali! Kérdés, nehogy valamit nagyon elkutyuljak. Robogó. Töltéssel valami nem oké. Egész pontosan az akkura menő saruk közt járó motornál (akkuról leszedve a sarukat) 1,5-4V között ingadozik a feszültség. Fesszabályzó okozhatja? (egyébként minden más tökéletes a mocin)
Amúgy meg romoljon meg az összes befőttje, megígérte, hogy szól ha beesik ilyesmi.
Ez csak hátsó de csak 12pénz volt.
Láttam, tetszetős ki űrhajó!
Az nem olyan jó
asszem 180-as
ami párban van
190es?
van egy garnitúra a sénignél 35-ben
gyakorlatilag új
D209GP Endurance 4,5mm tehát gyári középen, 3,5 szélen. Jó lesz ez már szobahőmérsékleten is ragadósnak tűnik.
Fura így zöldben, meg az oldalán az a tescós króm zzr1200 felirat kicsit bucsus. De amúgy csecse.
Nem láttam élőben, de így is nagyon szép.
Ez ott volt Lime-on is