Azazhogy csak elégtelen, 1,5-4,0 volt között ingadozó. 13.8 kéne legyen, de mindenképp 12,5 felett. Csak nem tudom hogy fesszabályzót cseréljek, vagy az állórésznél lehetnek gondok? Érdekes mert "nincs töltés", csak ilyen max 4,0 voltos, ami semmire sem elég. Ezért remélem h valaki tudja vagy találkozott már hasonlóval
Most beletettem a DITECH akkut. Akku alapállapotban: 12.53V, akku járó motornál: 12.45V-ról indul, és megy lefelé. 12.44-43-42-41-40-39 stb . Járó motornál. Nem számít mekkora gázt adok.
Végülis fentlévő sarukkal is uezt mérem, csak azért, mert ha az akku feszültsége ettől eltér, pl feltöltött akku, akkor a töltés elégtelensége ellenére is jó lehet az érték (asszem). De ilyen "probléma" nincs, mert az akkut már sikeresen tölthetetlenre gyilkolta
Hali! Kérdés, nehogy valamit nagyon elkutyuljak. Robogó. Töltéssel valami nem oké. Egész pontosan az akkura menő saruk közt járó motornál (akkuról leszedve a sarukat) 1,5-4V között ingadozik a feszültség. Fesszabályzó okozhatja? (egyébként minden más tökéletes a mocin)
még a gumi közepén látszik a csík a forma nyoma
ami párban van
gyakorlatilag új