Most ezt a "cikk"-et olvassátok el http://hvg.hu/itthon/20090509_... ...hogy mernek állandóan ilyen szemét félrevezető címeket adni... meg hogy belehalt a kisgyerek a motoros száguldozásába...amikor semmit nem lehet pontosan tudni egy "nyomozás" lezárulásáig...sok szemét e-firkász...(amúgy kiváncsi lennék egy egy nyomon meg egy több nyomon haladó járművek gyalogosgázolási statisztikájára- összehasonlításra) namind1
Hali Gábor.Át lehetne rakni a műszakimat jövő hétfőre azaz 18.-ára mert most nézetem meg hogy elég ratyi már a hátsó fékbetétem.Addigra úgyis szereznék egyet.Mert gondolom ezt is nézik
Nekem is volt már megtömve ilyen okokból a házi dobom (amúgy az is eredetileg sebring volt ). De műszkira inkább csináltam egy jobb megoldást.
Tehát a barkács fogás műszakira:
Csináltam egy korongot, amin volt 3 lyuk (ezekkel lehet játszani hogy mennyire nagy legyen-mennyire legyen hangos) és a középső lyukba beleakasztottam egy kampót (ez készülhet rugóból is). A korong átmérője pont akkora volt hogy belefeszült kicsit a dob kivezető csövébe (így nem esett bele) a kampót meg beleakasztottam a perforált cső végébe (így meg nem tudott kiesni sem).
Gondoltam megosztom veletek az ötletet, ugyanis szét sem kell szedni a dobot, nem kell popszegecseket sem venni, és bárki el tudja készíteni otthon maximum negyed óra alatt. Küldök képet az ábrájáról. Műszaki után körülbelül fél perc alatt eltávolítottam a szerkezetet a dobból. Eltávoltás: Kihajtod a kampó kilátszó végét, majd benyúlsz valamelyik lyukba (pl.:zégergyűrű fogóval) a korongon és kihúzod a korongot. Ezek után már jobban odaférsz a kampóhoz, amit egyszerűen kiakasztasz perforált csőből. Vigyázz, ne essen a dobba a kampód! Ezek után bármikor felhasználhatod
ezt a kis szerkentyűt ugyan így.
HA ZÁRT DOBBAL VAN DOLGOD: ha van valami amibe bele tudod akasztani a kampót úgy is működik, de ha teljesen passzentos a korongod, akkor akár el is lehet hagyni a kampót.
Remélem hasznos ötletet adtam, nekem bejött. A motor így nyilván sokkal kevesebbel fog menni (de csak a műszakiig ) mert nem tud annyi gáz kiáramlani. De no para, vége a műszakinak, kiakasztod és lehet újra repeszteni.
HI! ha az embernek van otthon egy kis vas hulladék, vagy fém dörzsi szivacs, akkor fél óra alatt lehet csinálni a kéménybe egy kis fojtást, amivel átmegy műszakin. Nekem a Borsó Tibi adta a tippet, igaz, annyira jól sikerült, hogy a 900RR nem ment többet 120-nál, de hangja sem volt....átment simán a műszakin, Sebring dobbal.
egy másik értelmes cikk
Valentin Debis, Jerez 2009 (250)
http://www.blikk.hu/aktualis/m...
Tehát a barkács fogás műszakira:
Csináltam egy korongot, amin volt 3 lyuk (ezekkel lehet játszani hogy mennyire nagy legyen-mennyire legyen hangos) és a középső lyukba beleakasztottam egy kampót (ez készülhet rugóból is). A korong átmérője pont akkora volt hogy belefeszült kicsit a dob kivezető csövébe (így nem esett bele) a kampót meg beleakasztottam a perforált cső végébe (így meg nem tudott kiesni sem).
Gondoltam megosztom veletek az ötletet, ugyanis szét sem kell szedni a dobot, nem kell popszegecseket sem venni, és bárki el tudja készíteni otthon maximum negyed óra alatt. Küldök képet az ábrájáról. Műszaki után körülbelül fél perc alatt eltávolítottam a szerkezetet a dobból. Eltávoltás: Kihajtod a kampó kilátszó végét, majd benyúlsz valamelyik lyukba (pl.:zégergyűrű fogóval) a korongon és kihúzod a korongot. Ezek után már jobban odaférsz a kampóhoz, amit egyszerűen kiakasztasz perforált csőből. Vigyázz, ne essen a dobba a kampód! Ezek után bármikor felhasználhatod
ezt a kis szerkentyűt ugyan így.
HA ZÁRT DOBBAL VAN DOLGOD: ha van valami amibe bele tudod akasztani a kampót úgy is működik, de ha teljesen passzentos a korongod, akkor akár el is lehet hagyni a kampót.
Remélem hasznos ötletet adtam, nekem bejött. A motor így nyilván sokkal kevesebbel fog menni (de csak a műszakiig ) mert nem tud annyi gáz kiáramlani. De no para, vége a műszakinak, kiakasztod és lehet újra repeszteni.