Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te aztán jó korán keltél! Ilyen rugalmas a nyitva tartás?
Nincs mit! Nincs nagyon kitáblázva, eléggé figyelni kell de azért észrevehető!
Köcce BrunoBiaggi így már tuti,hogy megtalálom.
Hello! Ma voltam ott, ha az Ósöntől mész akkor jobb oldalt kb a 10. telek!
Köszönöm szépen tutu.
Sárkeresztúri útra.
Szasztok tudja valamelyikőtök,hogy hová költözött a MotorSprint a palotai útról.
Hát ha valami orbitális ökörséget írt volna akkor én az anyukájára gondoltam volna
én is egyből
Pedig rád gondoltam amikor olvastam
Valaki bitorolja a nevemet egy betű különbséggel. Végül is én is valami hasonlót írtam volna csak nem ennyire disztingvált, irodalmi stílusban.
a 3. hozzászólás a legjobb
http://www.bulvaros.hu/cikk/zz...
egy másik értelmes cikk
fasszopók
Most ezt a "cikk"-et olvassátok el http://hvg.hu/itthon/20090509_... ...hogy mernek állandóan ilyen szemét félrevezető címeket adni... meg hogy belehalt a kisgyerek a motoros száguldozásába...amikor semmit nem lehet pontosan tudni egy "nyomozás" lezárulásáig...sok szemét e-firkász...(amúgy kiváncsi lennék egy egy nyomon meg egy több nyomon haladó járművek gyalogosgázolási statisztikájára- összehasonlításra) namind1
Aki tud az tud!
nem lehetett könnyű így körözni a pályán
Pénteken valaki Kakucs?
Nagy király a csóka...

Valentin Debis, Jerez 2009 (250)
Köszi.Akkor 18.-án viszem
ahogy akarod
Hali Gábor.Át lehetne rakni a műszakimat jövő hétfőre azaz 18.-ára mert most nézetem meg hogy elég ratyi már a hátsó fékbetétem.Addigra úgyis szereznék egyet.Mert gondolom ezt is nézik
Egy motoros balesete Sárbogárd környékén...


http://www.blikk.hu/aktualis/m...
Nekem is volt már megtömve ilyen okokból a házi dobom (amúgy az is eredetileg sebring volt ). De műszkira inkább csináltam egy jobb megoldást.

Tehát a barkács fogás műszakira:
Csináltam egy korongot, amin volt 3 lyuk (ezekkel lehet játszani hogy mennyire nagy legyen-mennyire legyen hangos) és a középső lyukba beleakasztottam egy kampót (ez készülhet rugóból is). A korong átmérője pont akkora volt hogy belefeszült kicsit a dob kivezető csövébe (így nem esett bele) a kampót meg beleakasztottam a perforált cső végébe (így meg nem tudott kiesni sem).
Gondoltam megosztom veletek az ötletet, ugyanis szét sem kell szedni a dobot, nem kell popszegecseket sem venni, és bárki el tudja készíteni otthon maximum negyed óra alatt. Küldök képet az ábrájáról. Műszaki után körülbelül fél perc alatt eltávolítottam a szerkezetet a dobból. Eltávoltás: Kihajtod a kampó kilátszó végét, majd benyúlsz valamelyik lyukba (pl.:zégergyűrű fogóval) a korongon és kihúzod a korongot. Ezek után már jobban odaférsz a kampóhoz, amit egyszerűen kiakasztasz perforált csőből. Vigyázz, ne essen a dobba a kampód! Ezek után bármikor felhasználhatod
ezt a kis szerkentyűt ugyan így.
HA ZÁRT DOBBAL VAN DOLGOD: ha van valami amibe bele tudod akasztani a kampót úgy is működik, de ha teljesen passzentos a korongod, akkor akár el is lehet hagyni a kampót.

Remélem hasznos ötletet adtam, nekem bejött. A motor így nyilván sokkal kevesebbel fog menni (de csak a műszakiig ) mert nem tud annyi gáz kiáramlani. De no para, vége a műszakinak, kiakasztod és lehet újra repeszteni.
HI! ha az embernek van otthon egy kis vas hulladék, vagy fém dörzsi szivacs, akkor fél óra alatt lehet csinálni a kéménybe egy kis fojtást, amivel átmegy műszakin. Nekem a Borsó Tibi adta a tippet, igaz, annyira jól sikerült, hogy a 900RR nem ment többet 120-nál, de hangja sem volt....átment simán a műszakin, Sebring dobbal.