Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, amikor egy kis gyorsulásra került sor akkor a GSX550 nyert, második a GS500 és sereghajtónak az akkor frissen vásárolt CBF500
Ne sírjatok, örüljetek hogy japán technikán tanultatok, amikor én A1-re jártam MZ TS volt a tanulógép, amivel már vizsgára nem tudtam menni, mert elment róla minden villany, jó hogy gyújtás volt. Utána a 125-ös 4T Beluga robogón voltam kénytelen vizsgázni, az sem piskóta. Különbözeten én még a GSX550-el is jártam, meg a GS500-al, de jobban szerettem az 550-est, mert az legalább ment. Már akkor is tudtam hogy a sor4 az életem, de nem a szutyuki . Viszont kénytelen voltam kivinni egyszer rutinpályára a 250es etkót, mer a csaj aki AK-n erre a szarszifonra került 500m alatt 2szer majdnem meghalt vele. Na az remekbeb@szott egy szerkezet. Nem volt ritka hogy hátrafelé indult be. EEE. Egyébként a TS-t imádtam /már amikor ment/, mert a robogó után picsamód ment
Én egyszerűen nem tudtam menni vele. Ha meg a CB250-re ültem akkor begörcsölt a lábam
akkor még nem voltam 100 kiló,csakolyan 87 körül,de akkor is faszán néztemki rajta
...és többet rá sem ül. Borzalmas egy bicikli bár ha csak CG és Simson lenne a világon akkor inkább a CG. Mind hoki de a négyüteműt kevesebbet kell szerelni. Bár számomra rejtély, hogy mitől "motorkerékpár" ami 100-at csak hosszú meredek lejtőn megy, ott is a sok imádság hatására
Látod ez is bizonyítja micsoda jó motor! Aki egyszer ráül többet le nem szál róla!
egy komáromi oktatóm volt
az egyik óra után haza kellett neki vinni a 3 motort komáromba,mert ott is oktatott
cg125,cbf500,cbf600
senki sem akart ráülni a kicsire
enyém a 6 kilós volt,egy csajé lett az 500-as és egy srác kénytelen volt a cg-vel jönni
megbeszéltük,h cserélünk majd
szerinted?
Én is a Tibinél nyomtam a CGnek! Annál szarabb motor a világon nincs szerintem! Akinek CGje van az most megölhet, de ez akkor is így van!

Mi a különbség? Az hogy még a szinyó jobban is néz ki!
Nem kell a fájdalom, köszi A kérdés helyesen:
Mennyit kéne fizetniük, hogy elfogadjam?
Nem veszed meg? Nosztalgiából...
A GS-t láttam még a múltkor, öreg Gizót szerintem nyugdíjba küldték.
Jah, de régen csak két hadrafogható "nagyköbcentis" motor volt a GS és a GSX. Erre a 2 motorra voltunk vagy 8-an, így gyakran előfordult, hogy libakergetőre ültettek.
Akkor ők biztos hogy nem A21 re vizsgáztak. Mert a korlátlan kategoriához minimum 400-as moci kell ha jól tudom.
Én mikor jártam volt egy szinte új CBF250. Mondtam is hogy ez jó lesz nekem. Sokkal könnyebb volt vele a rutin pálya. De mondta az oktató hogy akkor nem A21-es jogsit kapok. Ha azt akarok akkor a CB500-akkal kell végigcsinálni :)
Tegnap láttam a szfinxes Tibit, két R125-öst kísért a Budain. Bezzeg nekem még CG meg Maruder jutott. Nem tudom a GS-t meg a GSX-et leszázalékolták-e már.
Jó, Ok Értettem
Szfinx-hez megy és kész
Szia!

Én a Budias Iskolát tudom ajánlani Érden. Én ott vizsgáztam.
Kicsit több mint 1 hónap alatt meglett a jogsi. És elég rugalmasak az oktatás terén.
Csak akkor kötözném le ha el akarna futni
ha fehervar es kornyeki forum, akkor menjuk kupiba, van par a kornyeken :-)



a kislanyt lekotoznem a hasznalt lancommal, kockarámával rendesen bekenve
A beszariak elfutottak és nem várták meg a díjkiosztót
Zündapp-BMW-Schmeisser
Zündapp-BMW márkakupa volt az
Ajánlgasson nektek programot legközelebb a harapós ló. Na megyek, motorozok egyet.
Csak finoman a programajánlással mert jön a Perto Józsi aztán jól megvéd minket!