Dehogynem. Csak az "egységben" ritkán tartok mértéket.
Amúgy SI szerint:
- merőkanál
- Demizson
- vödör
- hordó
A stampó, feles és egyéb kvantumfizikai fogalmak tényleg nem izgatnak.
Ezt megkergetném, kár hogy D formából nem volt. Van futómű, van erő, van fék. Azért meleg, hogy ezt a 41-es FCR-t a ZX7RR-re is felrakták első időben, de hamar rájöttek hogy a 39-essel jobb.
Amúgy SI szerint:
- merőkanál
- Demizson
- vödör
- hordó
A stampó, feles és egyéb kvantumfizikai fogalmak tényleg nem izgatnak.
Most már tudjuk, hogy miért készült.
édesapámnak keresek munkát. Mezőgazdasági gépszerelő, karbantartó, sofőr, de bármit meghallgatunk .
Ha hallotok valamit, akkor jelezzétek!
Köszipá
ZZR 1100 GG
4 hengeres , 4 ütemű , vízhűtéses , DOHC 16 szelepes
Lökettérfogat: 1105 cm3
Furat x löket: 78 x 58 mm
Üzemanyag ellátás: 4db Keihin FCR Ø41mm vagy 4db Ø40mm 4 Mikuni Racing
Max. teljesítmény: 162 BHP(9000 RPM)/ 122Nm(6800 RPM)
Kipufogó: Devil 4:1 rendszer
Váz: dupla bölcső, E- Box Frame
Első felfüggesztés: Kayaba Racing fordított teleszkópvilla, állítható húzó- nyomófokozati csillapítás
Hátsó felfüggesztés: Unitrak , Kayaba Racing állítható központi rugóstag
Első fékek: Brembo 320 mm úszótárcsák, 4 dugattyús Brembo féknyergek 2 P09
Hátsó fékek 1. félig lebegő Brembo tárcsa Ø 260 mm , 2 dugattyús Brembo féknyereg P05
Kerekek : Marchesini 3- küllős - 3.5x17 120/70ZR17 - 180/55ZR17 hátul 5.75x17
Száraz tömeg: max 228 kg
Végsebesség : 300 km/h felett