5-600 ezer forint körül nézelődöm. Ennyiből nehéz, de nem lehetetlen szép és jó motort vásárolni. Februárban már szeretném megvásárolni a gépet, hogy tavaszig legyen időm gyűjtögetni a jó gumikra, fékekre, mindenre ami kell. Többször nem követem el azt a hibát, hogy nem szánok pénzt jó gumira... februárig viszont kéne egy kis hó
Hi!
Monster 916 kis fejidommal 200+nál is elég jó szélvédelem,takarítás vizes ruha+Clin 20-25 perc+lánc 3 perc.
VFR800vtec-nél nekem a szélvédelem rosszabb (170cm vagyok),a takarítás pedig közel 1 óra.
Olyannyira keveset vezettem, hogy még nem is vezettem egyáltalán... ennek egyetlen oka az, hogy nem is akarom/akartam. Tisztában vagyok a "paramétereimmel", tudom, hogy nem nekem való. Nagy, és kész.
Latom keveset vezetted a tomi heteset.....
Lehet a tobb mint tiz ev alatt annyira megszoktam,hogy nem latom a fatolz erdot de 58kg vagyok es volt csajom aki kb. 95 volt es a hetes 235... nincs gond, jah a regi zxr750 t oda adtam olyan exemnek aki szinten vekony volt.... elotte semmit se vezetett, azon mutattam meg neki a vezetest....
Szoval gondolt at azt a hatost,hetest kerdest.....
Én meg nem akarok.
Egy hatszázas engem életem végéig kiszolgál, sosem kell lecserélnem, egy 400asról nembiztos, hogy elmondanám ugyanezt. ha megvár engem a kiszemeltem, akkor nem is kell több szót fecsérelnünk a témára.
Semmi értelme egy 400-asnak, irreálisan drágák, drága hozzájuk minden, bontva semmi nincs hozzájuk, mert belpiac. Egy 600as sor 4 sem idegbeteg, egy 400-assal is tudsz menni 200-al.
Egyetlen típushibája az első modellévben gyártottaknál a repedő motortartó váznyúlvány de azt gariban cseréli a Kawa utólag is ha előjön, a későbbieknél meg módosítottak a vázon. Jó kis bringa és még alacsony is. Futómű és fék nem pályára való de közúton hibátlan.
A széles kormánnyal prímán lehet hajtogatni az autók visszapillantó tükreit a sorok között araszolva, ugyanis kb. egy magasságban van velük. Ja! És a tankot is benyomja ha eldobod. Aztán ott van még a szélvédelem (hiánya)... és akkor a takarítás még szóba se került.
Drukkolok naked...izé...neked, hogy jó nagy hó essen OTT és februárig el se olvadjon!
Mondjuk egy szép ZXR400 de csakis külföldről esetleg egy kicsit kényelmesebb megoldásnak a ZZR400 is megfontolandó. Nem egyszerű belőlük jót találni de itt van rá az egész tél és még árban is barátságosak. Egyszerű kiforrott, otthon is javítható technika akár a régi 6-os.
Gyuri, ez a motor
70 lóerõ, 160-170 kg? És ebbe a kategóriába milyen gépek tartoznak? hidd el Gyuri, átrágtuk az összes elérhetõ motort, de nincs más, ami szóba jöhet, és esetleg keret is van rá, csak a hatos...
Vagy elmaradt az esemény talán ?
tavasszal gondolkodom a cserén...
60 ló 185 kg... alacsony, de nem az a szürke kisegér fajta...
Ezek csak a felvonulás alatt mentek előtte le voltak takarítva.
Nesze neked gyertya kiégés..
Némileg sok benya garázdálkodik a hengerben úgy látszik !
Monster 916 kis fejidommal 200+nál is elég jó szélvédelem,takarítás vizes ruha+Clin 20-25 perc+lánc 3 perc.
VFR800vtec-nél nekem a szélvédelem rosszabb (170cm vagyok),a takarítás pedig közel 1 óra.
Lehet a tobb mint tiz ev alatt annyira megszoktam,hogy nem latom a fatolz erdot de 58kg vagyok es volt csajom aki kb. 95 volt es a hetes 235... nincs gond, jah a regi zxr750 t oda adtam olyan exemnek aki szinten vekony volt.... elotte semmit se vezetett, azon mutattam meg neki a vezetest....
Szoval gondolt at azt a hatost,hetest kerdest.....
Egy hatszázas engem életem végéig kiszolgál, sosem kell lecserélnem, egy 400asról nembiztos, hogy elmondanám ugyanezt. ha megvár engem a kiszemeltem, akkor nem is kell több szót fecsérelnünk a témára.
Tudom, szerintetek sz@r olasz...
de akkor is...
Forza Italy
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-6f-7449
230
Egyetlen típushibája az első modellévben gyártottaknál a repedő motortartó váznyúlvány de azt gariban cseréli a Kawa utólag is ha előjön, a későbbieknél meg módosítottak a vázon. Jó kis bringa és még alacsony is. Futómű és fék nem pályára való de közúton hibátlan.
Drukkolok naked...izé...neked, hogy jó nagy hó essen OTT és februárig el se olvadjon!
70 lóerõ, 160-170 kg? És ebbe a kategóriába milyen gépek tartoznak? hidd el Gyuri, átrágtuk az összes elérhetõ motort, de nincs más, ami szóba jöhet, és esetleg keret is van rá, csak a hatos...