Alapvetően nem nagyon, de 1x-2x előzéskor vagy hosszabb egyenes szakaszon 11-12.e-ig forgattam ki. Az enyém 8.e fölött nagyon "harapós". A napi használatban 6-7.e körül szoktam elváltani.
Jó választás :)
Nem találkoztam még olyannal aki ne dicsérné :)
Tényleg kezelhető, a munkatársamnak is van, Ö dicséri nagyon :)
Anno a litereseket nézegettem, csak nekem nem jön be az idom :(
Így ismét a választás egy GSX lett.
Aluvázasat kerestem, 4 hengerest, idomosat - elősorban valami "kezdő" motort. Néztem Suzuki-t, Honda-t de végül Yahama lett. Alul elég kiegyensúlyozott és nem akarja leszedni a fejem, míg ha húzom neki akkor azért kellő tartalék van benne.
Nagyon kezes ! Lassan meglesz a 3000 km (kb 1 hónap alatt). Mondjuk 1x meglepett, a mátrai túrából hazafele jövet "nem maradt benne fokozat", csak 3. és 4. Mondjuk valami ollórugó kiugrás vagy mi a volt az oka eléggé mókás volt vele eljönni 100 km-t.
Sziasztok, lassan már 1 hónapja motor tulajdonosként koptatom az aszfaltot, Székesfehérváron és környékén. Egy -két hétvégi túrázásban szívesen benne lennék.
Nem találkoztam még olyannal aki ne dicsérné :)
Tényleg kezelhető, a munkatársamnak is van, Ö dicséri nagyon :)
Anno a litereseket nézegettem, csak nekem nem jön be az idom :(
Így ismét a választás egy GSX lett.
Mennyit tettél bele mióta a tied?
Találkozunk az utakon.
Gratula!
Egyből egy literessel? :)
Jó lesz az? :)
Olyan bontót tudnátok ajánlani, ahol esetleg 250ccm-es motorokhoz is tartanak vagy tudnak szerezni alkatrészt?
Bátszi Motor már kilőve :)
Ami kellene: 250-es Suzuki Bandit-hoz generátor dekni
Köszi!
Ha valakit érdekel van egy üres, hely a garázsomban kiadó csak motornak a fecskeparton. Forduljatok hozzám bizalommal.Üdv. 20/596-8172