Először is köszönöm, hogy kitöltötted.
Tudom, hogy nem 100%-os a kérdőív, és szívem szerint én is még vagy 2millió kérdést feltettem volna, hogy valamelyest reprezentatív legyen az eredmény, de egyrészt azt a kérdőívet nem töltötte volna ki senki , másrészt pedig meg kellett húznom a határt valahol, hiszen nekem az eredményeket még határidőre fel is kell dolgoznom.
Meglepő, hogy kitöltök valamit, általában gondban vagyok a válaszokkal és elfogy a türelmem (így inkább neki se állok), de most rittyentettem oda valamit. Természetesen nem 100%-os ez se, de egy kérdőív eredménye sose is lesz az.
Sziasztok!
Veszprémben az NZI karbon kevlar kompozit és az üvegszál kompozit bukókat 15eft-ért kiárulják!
Ma vettem egy karbon kevlar RS3-at,tényleg iszonyat olcsó ennyiért!
Itt: http://www.motorosbizomanyi.hu...
Szevasztok.
Tudom hogy kérdeztem már de ki cserél itt Fehérváron át gumit?
Mert tegnap menet közben leszusszant úgyhogy most már kuka!
Még szerencse hogy jött egy kedves motoros kolléga akinél volt ilyen defekt javító spray!
2014 Motoros túra!
Egy nagy romániai vegyes túra az úti cél! Mitől vegyes?
Hát kérem szépen lesz itt folyó, tenger, hegyek és városok. Érdekel? Akkor olvasd a menüt: Június 21-én reggel indulás Budapestről 6 órakor. Határátkelés Kiszombornál, tehát csatlakozás lehetséges az 5-ös út mentén. Temesvár és Lugos érintésével első szálláshelyünk Herkulesfürdőn lesz. ( Bp.-Herkulesfürdő 480 km.) Június 22-én legurulunk a Duna mellé és végig mellette haladva a Kazán-szoros és Vaskapu érintésével Oltenitaba érve elfoglaljuk a következő szálláshelyünket. Aznapi penzum: 450 km
Június 23-án reggeli után szintén a Duna mellet haladva, majd átkelve rajta Dobrudzsa lankáin áthaladva a Fekete-tenger partjára érünk Costinesti üdülőhelyre. Aznap 235 km.-es táv a motoron. 3 éjszakát töltünk egy kellemes szállóba, mely alig 300 m.-re van a tenger partjától. Kipihenjük magunkat a sütkérezés közben, hiszen a hegyek következnek majd! Június 26-án lesöpörjük a homokot a mocikról és elindulunk Székelyföld felé. A Bodza fordulón átkelve Brassó fölött hagyjuk el a Kárpátokat egy kevés időre, hiszen szállásunk a hegyek között lesz Bálványosfürdőn. Odáig 465 km. a távolság a tengerparttól. Június 27-én jó lesz kipihenve elindulni, mert bár csupán 150 km.-t teszünk meg aznap, viszont a következő helyeket érintjük: Kézdivásárhely, Nyerges-tető, Csíkszereda, Tolvajos-tető, Székelyudvarhely, Szejkefürdő (székely kapuk), Farkaslaka (Tamási Áron), Korond, Parajd, Szováta. Addig kellőképp elfáradunk a bámészkodásba, így szállásunk Szovátán lesz. Június 28-án lustálkodhatunk kicsit reggel, hiszen ismét keveset kell gurulnunk aznap. Mindössze 160 km.-t, Kolozsvárig. A várost feltétlenül meg kell nézni, így utolsó szállásunk is ott lesz. Június 29-én reggel indulás haza. Nagyvárad felé megyünk és Ártándnál gurulunk be Magyarországra. Amúgy Kolozsvártól – Budapestig 420 km. a távolság.
Összesen 8 éjszaka/9 nap a kaland ideje és a megtett út ez alatt 2370 km lesz! Hosszabb túráról van szó, de kényelmes távokra osztva. Bejárt útvonal, így meglepetések nem lesznek. Ja: és a vezetők is tapasztaltak és bírják a hely és nyelvismeretet. Tudom, hiszen mi vagyunk azok!
A lényeget majd’ el felejtettem: az egész út szállás költsége 105 euró/fő. Ez a 8 éjszaka szállásdíja 2 ágyas, normális szálloda illetve panzió szobákban. Ellátás nincs benne, így az egyéni, akárcsak a benzin. Út és pályadíj nincs, csupán egyszer kelünk át komppal a Dunán, annak a költsége pár lej lesz. Ha ketten jöttök egy mocin, akkor lesz hálótárs, ha nem, két külön lovas kerül egy szobába. 5 szoba lett lefoglalva mindenhol, 10 személy részére. Két motoros pár már vagyunk, így keresünk még 6 személyt. Lehet 3 motoron, vagy akár haton is, amennyiben szólóban vannak. Ha valaki úgy dönt (és határozottan teszi azt hogy jön, 50 euró beugróval teheti komollyá a szándékát.
Az út során nem törekszünk a száguldásra, itt viszont nem árt majd a gyorsaság…
Költségek:
Szállás költsége 105 euró/8 éjszaka/fő.
Étkezés, benzin egyéni, attól függ, mennyi a fogyasztásod neked, illetve a mocidnak! Út és pályadíj nincs.
Ismert márkákat előszeretettel hamisítanak, de így hogy üzletben vásároltad nem hinném, hogy erről van szó.
A „made in China” felirat nem jelent semmit, ami nem ott készül az nem is eredeti..
Írd meg légyszi, hogy mi lett a végkifejlet, gyanítom csere vagy visszafizetés…
Eddig sem haltak éhen,inkább csak telhetetlenebbek lettek.......
Tanulságom: Eztán nem veszek Alpinestar-t
Így lehet egy nagy márkát is kinyírni........
Természetesen, ha érdekel az eredmény, akkor publikálom, vagy elküldöm e-mailben, amint elkészült a kiértékelés.