Hát a csúnyák és kopottak mindenképpen csere, lényegtelen, hogy az okozza e a bajt vagy sem. Cseréld le mindenképpen és lehet a "csörgés" is megoldódik...
Uraim,szerintetek honnan lehet ilyen "bilincset" szerezni
Ez ugye a leömlőt és a blokkot köti össze.Vagy lehet ezt hegeszteni?
Mert egy kicsit túlhúztam.
Szia! Ez egy Malaguti f12 50-es enyhén tuningolt (nem egy szépségdíjjas),de pöccre(rugásra,aksi merült) induló megbízható robesz. Én anno (2012) pályázásra vettem gyári ként egy-két motorikus hibával és ugyan evvel a kasztnival(ugyan azokkal a hibákkal) a motor blokkal nem volt gond egyéb bajok voltak vele mint pl rossz szíj,rossz(elkopott görgők),leharcolt kuplung és hibásan beszerelt vízpumpa) ezek mind javítva lettek és sport lett berakva mindenből,ugyebár ez 50-es kategóriában megengedett csak a henger csere nem:P. Ezen fellül kapott egy malossi kiput ami szintén sokat dobott a teljesítményére és a hangjára :) . Pályán nem nagyon használt,nem dőlt nem borult a külső hibái vagy az előző vagy az előtti tulajtól származnak én igyekeztem vigyázni rá! A kihegyezett végsebesség 115km/h-volt mostanra kicsit visszalett butítva,kicsit sokat evett :)...85-90km/h a jelenlegi vége a teljesítményét sajna nemtudom...amit kapott még : új kormány markolatot és kormánysúlyokat,mikuni karbit. Ha csak mászkálni kell ide-oda akkor költeni nem kell rá,de ha netán neked is hasonlóak az álmaid mint nekem,hogy pályázásra akkor lehet még mit húzni a kis fenevadban:)
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/transit/ford_transit_2.0
_di_280_s_tde_100t280-7101798