Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
Vasárnap van kedve gurulni valakinek?Olyan10-11-körül indulni,14-15-körül érkezni.Útiterv még nincs,bármi lehet!
ha össze áll a vas ott leszek
Megyünk!

10.30 Baumax parkoló, akit érdekel!
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4482&session_id
Ismét gyújtogatás Fehérvár határában...
(Iszkai dombról nézve)
Megvan a "kezelésije" ,de szerintem ez tuti hogy nem lesz benne,hisz az sem volt ,hogy milyen olaj kell bele ,csak az hogy 1L.De utána nézek hátha valahol ráakadok...ja és köszi a segítséget..
említettem már hogy, szíd ki!
Schubertól nem szokott ilyet csinálni, akkor mindenhol gyengébb lenne, ha beljebb lenne a tű. Szerintem elfogy az anyag magas fordulaton, én ránéznék az úszószintre, csak ahhoz kéne egy gyári adat, mekkora a szint, meg ahhoz óvatosan nyúlni, mert könnyen el lehet kúrni.
Olcsó KAWASAKI ZX-6R eladó
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_ninja-
5597188
F2Tom,
a probléma amit mondtam a munka helyen,
na meglett a hiba oka.Az üzemanyag ellátással van valami probléma,
mert amikor 6.ban megtorpan ,és ráhúzom a szívatót azonnal megszűnik és megtáltosodik a motor,kicsit vicces is mert olyan mint ha "Nitrós"lenne a motor... A megoldást még nem tudom,de a schubert tűn nemrég állítottunk(lehet ez volt a baj)
Semperit téliguma garniturha Szutyuki SX4 ről(195/65 R15 asszem):10000 Ft.
Kuppak: hirdetés az adatlapomnál.
Térdvédő, ami a lábszárat is védi: 8000 Ft

Átvételről egyeztessünk!

Érdeklődni itt, vagy a hirdetésben szereplő elérhetőségeken.
elvileg kéne,de nem tudnak motorozni
volt,hogy engem kértek meg,de inkább nem állnak padra
Korábbi üzenőfalas gumitémához egy kép 2008-ból:

Heidenau K65 szakszerűen bemelegítve még Gizi nyergében (GSX550ES).
Jártam Nógrádban, csak teherautóval. Ott a méteres átmérőjű fél méter mély kráterek voltak problémásak.
Nem mindegy, milyen motorral közlekedsz, de még sportmotor és sportmotor között is sok a különbség. Az én motorom kifejezetten feszes, ebből kifolyólag az ilyen jellegű utakat kerülöm. Az előző gépem egy cbr 600 volt, amivel ilyen úton sokkal komfortosabban utaztam, de azzal a motorral meg a jó minőségű úton nem volt jó forgolódni, mert fos puha volt a rugózás.
az jó, közel lessz
adj egy telefonszámot és majd felhívlak ha ott leszek
adatlapomon van email cím oda is megírhatod
bence hegyet azt nemtudom pontosan hol van
én a motorozz.hu által szervezett találkozóra megyek, te is arra jössz?
ha igen akkor ott találkozzunk
ha nem akkor visszafelé mikor jövök akkor fehérváron
Ahol 60-nal tudsz menni, az még nem nagyon rossz út ;) Alvaro regélt a két esetről, amikor ez nem volt kivitelezhető. Az újfehértói különben hihettlen, néhol volt vagy másfél méter széles a teljes út, s volt, ahol több volt a kátyú, mint az út, szó szerint.

A 8119 Nadap és Csákvár közti szakaszán elég sokszor jártam :) A későbbi, tökéletes szakaszán már kevesebbszer, de az is előfordult, mivel elég közel laktunk hozzá. Mondjuk most se messze, de annak idején szinte kikerülhetetlen volt.
Nadap-Lovasberény: egyik kedvenc utam, az "erdei bobblehead". Az útminőség szar, de úgyis kanyarog az út, úgyhogy nem akadályoz. Sötétben is hangulatos, főleg az én motorommal, amin gyenge a világítás :) Valamikor valaki azt mondta, hogy 140-nel már halálfélelme volt :D. De ezt sose fogom megtudni, hogy igaz-e. Remek szintkülönbségek vannak, csomót lehet gurulni Nadap felé, nem kis sebességgel.
Lovasberény-Csákvár, ez volt az elkerülhetetlen út számomra. So-so. Kisforgalmú, úgyhogy simán lehet tépni az egyenes szakaszán. Táj szempontjából aranyos, kanyar kevés van, de azok némelyike legalább nemcsak keskeny sávokat, de iszonyú nagy kátyúkat is tartalmaz. Úgyhogy annyira nem leszek szomorú, ha nem megyek rajta sokszor.
A 8119-es folytatása Környe felé már egészen más, már ajánlotta más is Gánttal együtt. Gánt környéke nagyon szép, kellemesen kanyarog és tele van sebességkorlátozással.

A kedvenc bobbleheadem, amin már kifejezetten lassan megyek, mert szétrázódok 70 fölött, Alcsútdoboz-Etyek. Mondjuk Etyek előtt átvált jó útra, de addig eléggé hupás. Kedvelem a szolidan hupás utakat, fene tudja, miért. Tovább Biatorbágy felé már nem annyira izgalmas, bár kissé hasonló, s onnan az első, kegyetlenül elcseszett kereszteződésben jobbra haladva igen szép tájakon haladhatunk, ha el akarunk menni a csepeli szerelőnkhöz.

Csákvárról igazából bármerre szeretek menni, mert kellemes a táj és van kanyar, kivéve Csákberény felé, ahol eleinte nem, majd jönnek a "szép dombok", én csak így nevezem, ahol az f650.hu-s találkozó volt tavaly késő ősszel, amikor utoljára ültem motoron. Igen szolid terepnek tűnik, de a cruisereknek erről más a véleménye. Azért próbálkoztam és mentem kicsit a mezőkön én is :)
Igazából ha már ott vagyok, akkor teljesen logikus elmenni mondjuk Bakonybélbe, végig kellemes kanyargós út és szép táj, az útminőség maga az változó. Szápárnál kell vigyázni nagyon, s Pénzesgyőrnél találkoztunk egy bitang tarajjal az út közepén, természetesen egy kanyarban. Hallottam már a Bakonybél-Huszárokelőpuszta utat is szidni, a mi (Alvaro és én) sebességünkkel teljesen baba.

Én nem tudok röviden írni, de legalább ritkán teszem.
Amikor utoljára arra jártam már 20-as táblák is virítottak kinn de némelyik "víznyelőn" úgy kellett átléptetni a ponyvás kerekét.
Két hete műszakiztattam a motort az NKH-nál.
4360 Ft, meghalgatta a hangját, megnézte a világítást, meg rápillantott a fékbetétre és már ragasztotta is a matricát.
A Hajdúböszörmény-Újfehértó "út" se piskóta, különösen a SzSzB megye táblától... meg Nógrádban, Szente környékén. Komolyan, kiröhögtük a 40-es táblát, száguldjon annyival, akinek tankja van
Egi! - nem volt rágós?
bejelentet
Mit ettél?
bejelentettem remélem pont akkor fog szakadni az eső