Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Basszus! Be fogok menni érte! Nagyon kéne!
Itt van a SATA-ATA fordítód napok óta velem a Bót'ban.
Elképzelhető, hogy rákészültek a témára, mert azért mégsem engedhet meg magának ilyet egy márka, még ha véletlenül anyagfáradásból is történtek a dolgok, hogy bemocskolja a nevét egy ilyen hiba.
A hengerfej tömítés még csak-csak , de a dugó megragadás, az maximum olaj lehetne. Bár ha nagyon meg erőltetem, és belemagyarázom LaFonten-t akkor, talán kínosan összejöhetne... Mezeinek elég ez is.
Szerinted válogatták a gépeket a gyárban? Vagy mit csináltak másképpen?
16-ára valakinek egy karika? Visegrád, Dobogókő.
Azt szerintem ők sem gondolják komolyan, hogy a GSXRnek a benzin miatt könyökölt ki a 3as hajtókarja, az R1-en meg attól szállt el a hengerfejtömítés.
Eladó garázsom van a Fáy lakótelepen, amíg el nem kel, lehet róla szó.
Email az adatlapomon.
Sziasztok!

Garázst keresek Székesfehérváron. Leginkább valakivel társulnék, hogy ne 10-12k legyen havonta. Illetve ha valaki épp garázst keres, akkor tehetnénk azt együtt is :)
Akit érdekel a dolog, vagy ismerősi körében hasonló gondolat merült fel, légyszi dobjon egy mailt: mizsala@gmail.com

Üdv:
Mizs
Részletesen ír a benzinről, hogy azt változtatták.... hát nem tudom.. kicsit bűzös a dolog.
Lehet, hogy most az ominózus gyártóknál nem a műszak utolsó fél órájában összerakott vasak kerültek ide.
THX, elolvastam.
Érdekes, legutóbb hullottak, mint a legyek, most meg semmi...
Matcek..! Erről egyszer már beszéltünk. Most itt a második felvonat.

Tartós teszt 300 km/h-nál!
hát én enélkül is tudom,hogy,18 ezernél cseréltem láncot.és most megen kell
meg 12 ezernél láncfeszítő patront
é ha nagyon kíváncsi vagyok,tankolásnál nullázok és tudom,hogy 6.5,vagy 10 litert evett épp
a többi minek?
Szerintem is teljesen felesleges ezeket írni. Legtöbbünknek a motorozás egy hobbi, ha nincs rá pénzed nem mész, ha meg van rá, akkor úgyse azt számolgatod menet közben hogy ez most X Ft km-enként, hanem az élvezetért, a motorozás öröméért csinálod és ennyi. A kopó alkatrészeket meg így is úgy is ki kell cserélni, és nagymértékben függ a futásteljesítményük attól, hogy milyen körülmények között használtad az adott periódusban a motort. Egy lánc kibírhat 30 ezer km-t, de 5000 alatt is le lehet amortizálni. Továbbá nagyon sok a változó, amit nem lehet előre kalkulálni, pl benzinár, infláció, alkatrészek ára, akciók, időjárás, adók mértéke stb.

Egyébként meg változik egyáltalán valami attól hogy 25 vagy 55 Ft-ra jön ki 1 megtett km a motorral? Ezek csak utólag derülnek ki úgyis, és ettől még ugyanúgy fogsz menni vele ha van pénzed benzinre vagy ha rá vagy kényszerülve. Persze akinek van ideje/kedve írogassa csak, de sok értelme szerintem nincs.

Peace!
Nem tudom még, mert feleségem fellép aznap, én meg videózom. De ha ott is leszek, akkor kocsival. Még meglátom.
Hátő..... ideje cserélni

15.-én Sukorón ott leszel-e?
Biza. 19e és a gyári. Nagyon egyenetlen, surrog, kattog, zörög. Végállásban a láncfeszítő.
Nem merek már járni vele .
Neked ez még a gyári láncszett? Mert akkor meglepően sokat bírt, ha jól emlékszem a kilométereidre. Nekünk Ciliegián 15000-nél már olyan nyúlós és egyenetlen volt, hogy nem volt már mit kezdeni vele.
Én meg lusta vagyok felírogatni. Meg különben sem számít a pénz.

Na nehogy elhiggye valaki, dehogynem számít....
Egyébként meg a benzinen kívül az utóbbi öt év fejben megvan.
Mondjuk nem sok minden volt a mostani motoromon , olaj- és szűrőcsere évente, 1x légszűrő, 1x gyertya, 1x karbiszinkron....
Mondjuk a mostani szezont nem tudom lánc-szett csere nélkül elkezdeni. Aztán indulhat a szezon.
Csatlakozom az előttem szólóhoz, szeretem tudni, hogy mennyit bír ki egy gumi, lánc, fékbetét stb., illetve, hogy mennyi az annyi. Valószínűleg ezek akkor is érdekelnének, ha rohadtul nem számítana a pénz. Ezek által lehet rájönni, hogy ha veszel egy közepesen öreg klasszikust, mint én akkor a vételár + 3 év motorozás összes költsége tesz ki annyit, mint amennyit a szalonból kitolt ilyen kategóriás új gép veszít az értékéből 1 év alatt. Ráadásul élvezetesebb is menni vele, mint agyonkumpjúterizált egértévés dédunokájával.
Ha nem irkáltam volna fel mindent, most semmit se tudnék a valódi költségekről.
Ja, meg állandóan megkérdezik, mennyit eszik, mennyi a fenntartása. Hát azonnal rá tudom vágni: ennyi. Ugyan mégis ki írja, ha nem az, aki "tartósteszter"? Ha nem lenne néhány ilyen marha, mint én, minden csak városi legenda lenne, soha nem lehetne érvekkel, adatokkal megtámasztani semmit...
Mert nem tudom nem írkálni. Aminek energiához köze van, ahhoz mindig kellő alapossággal közelítek. Hobbi. Meg kapcsolódik a jelenkori történelemhez. Ilyenek. Mittu domain.
Érdekesség gyanánt, meg nem árt tudni mit mikor cseréltem, tudod ez nem Honda, itt sűrűbben kell cserélgetni az alkatrésze ket.