megfontolandó. "átnyálazom" holnap a csatlakozókat meg ránézünk kicsit jobban a gyertyára.
..aztán ha még mindíg semmi akkor jövök rimánkodni a távgyáógyításír
Ilyen "öreg" motoroknál már az érintkezők oxidációja is lehet kontakthiba forrása. Nekem előfordult, hogy letettem a gépet, semmi baja nem volt. Következő pillanatban volt visszajelző, indító tekert, viszont nem indult. Átmozgattam az összes biztosítékot, és elindult...
belenézegettünk, sokkal okosabbak nem lettünk, a tank levétele után visszahőköltünk.
gyertyára gyanakszunk...de persze a biztosítékot elfelejtettük megnézni
Szia nekem volt Suzuki RF 400 VC-m a blokk teljesen tök ugyanaz mint a kis banditában ajánlom figyelmedbe az RF-es topikot jó arcok vannak ott is de el kell hogy keserítselek sajnos típus hiba a nehezen indulás csak kifogástalan benzin,légszűrő, gyertya,és hihetetlen jó érzék kell a szívató kezeléshez csak így hajlandó beindulni.... ja és ha az első néhány tekerésre nem indul akkor gyertya takarítás bár néha még tolásra is hajlandó beindulni ha haza érek néhány képet rakok fel róla
Hivd fel azt, akitől vetted. Az ilyen idős gépeknek már néha egyedi tulajdonságaik vannak, akár inditás téren is.
Nem mondta a volt tulaj, hogy úgy kel bekurblizni napi első inditásnál?
a felső meg a kanyar után
Nagyszüleim nevezték így, ezért rajtamragadt. a Varga-hegyről jártunk be a faluba.