Gondolkodom rajta régen, csak sajna nem állok most úgy anyagilag, hogy sok embert meg tudnék hívni. Ellene nem vagyok. Sőt! Hiányzik nekem jópár arc a Raceből.
Apropó! Mit szólnál, ha egyik hétvégén csinálnánk egy bográcsozós összeröffenést? Egy pár ismerőst meghívni, csinálni egy jó halászlét, vagy bográcsgulyást...
Egy baja, hogy képtelenség, hogy földet érjen mert az esés irányába úgyis befordul a kormány tehát a tengelynél a villa nem kaphat aszfaltot. Aki ezt kitalálta nagy üzletember volt.
Szerintem meg olyan motorral kezdj motorozni, amit biztonsággal elbírsz,és tudsz kezelni. Felesleges túlvállalni magunkat. Kell az a gyakorlás és rutin sok-sok kilométeren kisebb motorral, hogy érezd. Egy idő után úgyis eljön a pillanat, mikor megérzed, hogy kimotoroztad, és feljebb lehet lépni. Ha most érzed, hogy nagy a motor, akkor én nem erőltetném, nehogy valami baj legyen belőle.
Aprópénzről van szó mások számára. Nevetséges összeg egy gumiszettért. Engem nem az összeg az ami felbasz agyilag, hanem az inkorrektség és az, hogy még ő van felháborodva és még hülyének is néz. 15 000Ft-ról van szó egyébként. Az első gumi kb. 10 -et ér. A hátsót maximum gumifüstölésre adnám oda bárkinek is. Közlekedésre alkalmatlan.
Tahók voltak, vannak, lesznek. Ez egy ilyen szemét világ. Miért vetted át? Kis 21 éves pöcs aki azt hiszi, hogy a világ körülötte forog, Ő a nagy arc. Mennyiről és miről van szó?
Most akkor hiába mondanám, hogy én még a 150-es motorommal is képes voltam álló helyzetben eldőlni. És? Arról bezzeg teli talppal (igaz, csak ball lábam, érthető okok miatt) leért a lábam. A GSX-R-el is képes voltam álló helyzetben eldőlni egyszer. Ez nem azon múlik, hogy mennyire ér le a lába az embernek. Szerintem kár lenne eladni azt a gépezetet, ha már ennyire összeszenvedtétek. Annak szerintem ott már eszmei értéke van.
Mit szólsz a gumiprojectes dologhoz? Amit mutattál gumikat, azok ahhoz képest amit kaptam, újnak mondhatók.
Szegény azt hiszi, hogy ha teletalppal leér a lába akkor nem/kevésbé esik el. Nem tudom elmagyarázni, hogy sokkal lényegesebb a gép súlya és súly elosztása. A teljesítmény szinte másodlagos ebben a kategóriában. Ebben piszok jó a Pega.
Jó reggelt!
Ha tudok, szívesen segítek. Van Ebay regem is, és Paypal-em is. A posta sajnos ugyanannyi ($23, 55) Ausztriába is és Magyaro.-is. Küldj mailt, küldöm a számom.
Üdv!
Ha meglesz a jogsi, majd mászkálsz vele 1-2000km-t betonon, aztán kimegy belőled a görcs.
Én amikor a tenerét elmentem megvenni, kipróbálni sem mertem elsőnek, a cimbim ment vele egy kört, csak utána én. az első pár száz km elég parás volt, mert csak egyik oldalon ér le a lábam, de azóta már no para.
Akkor az első utamon megpusztulok Olyan mociról álmodozom amivel terepen is simán elmegyek. Ez olyan, de nem nekem hanem minimum annyira tapasztalt fózereknek mint Berber. Nekem még túl erős és nagy meg nehéz. Nézegettem már kicsit könnyebb kezdő motorokat: Honda CB500, XLV250, cagiva canyon pl Azt majd meglátom. Egy kicsit tartok tőle miután 2x eldőlt velem a motor
Mit szólsz a gumiprojectes dologhoz? Amit mutattál gumikat, azok ahhoz képest amit kaptam, újnak mondhatók.
Rendelésben tudok segíteni, szólj nyugodtan ha kell valami.
Ha tudok, szívesen segítek. Van Ebay regem is, és Paypal-em is. A posta sajnos ugyanannyi ($23, 55) Ausztriába is és Magyaro.-is. Küldj mailt, küldöm a számom.
Üdv!
Ha meglesz a jogsi, majd mászkálsz vele 1-2000km-t betonon, aztán kimegy belőled a görcs.
Én amikor a tenerét elmentem megvenni, kipróbálni sem mertem elsőnek, a cimbim ment vele egy kört, csak utána én. az első pár száz km elég parás volt, mert csak egyik oldalon ér le a lábam, de azóta már no para.