Szia!
Köszi, ezeken túl van a dög
Gianelli SilentPro pufót raktam rá, fojtás már sehol nincs.
A probléma az, hogy bár a görgők jók, szíj is jó, a motor nem nagyon megy. Ma kiszedtem a főtengely-szimmeringeket (itt jegyezném meg, a LINCOS nevű cégtől inkább ne is rendeljetek semmit, KING TOOLS nevű cuccaik nálam elég hamar szétesnek), és a dugót-gyűrűt. Csak 5,5 bar kompresszió volt benne.
Ennek viszont megintcsak története van, Dankovicshoz elvittem 1,5 éve a hengert, dugóztatni és fúrni. Amikor megkaptam az eredményt, azonnal vissza is adtam, mert kb. 2,5 mm-es gyűrűhézaggal rakták össze. Erre adott új dugót, de azzal összeszerelve is csak 6 bar körüli kompresszió lett benne. 500km alatt kétszer ragadt meg óvatosan használva. Most szétszedtem, és megint viszem, de már nem a Dankovicshoz, illetve Prox vagy Vertex dugót rendelek bele netről.
Szóval
Szerinted lehet hogy az 5,5 bar volt kevés neki? Nem tudom ezekben a mákdarálókban hány bar kompresszió kell
Folytás van benne. Varriátornál van egy gyűrű, ami nem engedi, hogy "feljebb váltson". A másik dolog, hogy általában még a fúvókát is nagyobbra szokás cserélni. A kipufogókönyököt is le szokás cserélni. Ennyiről tudok én. Még a gázvisszavezetést iktatgatták ki ismerősök. Remélem tudtam segíteni valamennyit.
Hű, tudom hogy itt csupa váltósman szaladgál, de robogókhoz nem ért valaki picit? Most került hozzám egy robogó, és nem megy csak 50-el, iszonyat gyenge. Feltérképeztem, csak nem értek hozzá.
Ugyanmár! Az egy stunt gépen az csak dísz... Azért azt megnézném, hogy hogyan ér le a tengely úgy, hogy a blokk eleve kijjebb áll, a lábtartó, váltó / fékkarról nem is beszélve. Azért mondjuk láttunk már ügyes gyerekeket. Van a jútyúbon is. De élőben megfizethetetlen lenne. Minden másra ott a mastercard.
Akkor hagyd a képet a pfenébe... Délután lehet, hogy a városban kóricálok, bedobahtok egy szerszámosládát is a kocsiba. De ezt csak este tudom megmondani.
nincs meggörbülve vagy elhajolva, szerintem csak a tartó csavarja lazult le, vagy a fene se tudja. most épp melóba ülök...holnap reggel tudok képet feltenni.
12km belefér, egy pontos címet tudsz küldeni?
Holnap koradélután jó lenne? Délig dolgozok.
Van egy idegesítő kis gondom...
A moci kitámasztója meg van picit roggyanva és most olyan mintha bármelyik pillanatban el akarna dőlni a gép.
Szerszámom viszont Szfv-n nincs hogy megcsináljam.
Valaki tudna segíteni?
Végülis végletes esetben leérhet az anya pl., de most egy 200-500 Ft-os alkatrést védeni pár ezeressel Mag nem is szép. Tégy mellé egy fatáblát és nézd meg különféle kormány elfordulásoknál, hogy mi támaszt. A Blokk, meg a váz ne legyen benne. Szinte minden más cserélhető. Talán az olyan kályhacső nem ami nekem van. Az meg úgyis 1€+ szállítási kőltség. Elég randa hozzá. Ne ess el! Menj ovatosabban, hogy én is utolérjelek, ne csak az őrangyalod!
Én egész évre fizetek kb. 5400-at, bár nekem csak egy fél motorom van az igaz
Köszi, ezeken túl van a dög
Gianelli SilentPro pufót raktam rá, fojtás már sehol nincs.
A probléma az, hogy bár a görgők jók, szíj is jó, a motor nem nagyon megy. Ma kiszedtem a főtengely-szimmeringeket (itt jegyezném meg, a LINCOS nevű cégtől inkább ne is rendeljetek semmit, KING TOOLS nevű cuccaik nálam elég hamar szétesnek), és a dugót-gyűrűt. Csak 5,5 bar kompresszió volt benne.
Ennek viszont megintcsak története van, Dankovicshoz elvittem 1,5 éve a hengert, dugóztatni és fúrni. Amikor megkaptam az eredményt, azonnal vissza is adtam, mert kb. 2,5 mm-es gyűrűhézaggal rakták össze. Erre adott új dugót, de azzal összeszerelve is csak 6 bar körüli kompresszió lett benne. 500km alatt kétszer ragadt meg óvatosan használva. Most szétszedtem, és megint viszem, de már nem a Dankovicshoz, illetve Prox vagy Vertex dugót rendelek bele netről.
Szóval
Szerinted lehet hogy az 5,5 bar volt kevés neki? Nem tudom ezekben a mákdarálókban hány bar kompresszió kell
Folytás van benne. Varriátornál van egy gyűrű, ami nem engedi, hogy "feljebb váltson". A másik dolog, hogy általában még a fúvókát is nagyobbra szokás cserélni. A kipufogókönyököt is le szokás cserélni. Ennyiről tudok én. Még a gázvisszavezetést iktatgatták ki ismerősök. Remélem tudtam segíteni valamennyit.
Úgytudom Öreghegy fele kell majd vennem az utam.
húsz négy541kilenc3hat
12km belefér, egy pontos címet tudsz küldeni?
Holnap koradélután jó lenne? Délig dolgozok.
Holnap kigurulhatsz(12 km), ha tudok, segítek.
A moci kitámasztója meg van picit roggyanva és most olyan mintha bármelyik pillanatban el akarna dőlni a gép.
Szerszámom viszont Szfv-n nincs hogy megcsináljam.
Valaki tudna segíteni?
Megjött a láncszettem, az összeoktojáláshoz kellene az eszköz. Akár úgy is, hogy viszem a láncot és végtelenítjük.
Zoli?
A gombával kapcsolatban eléggé elbizonytalanítottatok. Keresek más megoldást. Köszi a segítséget!