Szumoo!
A Varges motoros srác keres valakit akinek GS 500-a van, mert megvan szorulva valamiban a tipussal. Megtennéd, hogy megkeresed valami úton módon? Csak egy segítség erejéig...
Eladó:
H4/H6/Ba20d(robogó-bajonettes bilux) foglalathoz jó 4300K-es Bi-xenon szett.
Ára: 9000Ft
Matskától vásároltam, de idom nélküli motoron (GS500) nem tudom eldugni a trafót. Eredetileg a tank alá gondoltam, de csak 20 centire lehet a tarfó az "izzótól".
A készlet tehát továbbra is 0 órás, de az eredetileg csupaszon álló drótvégeket megtoldottam, és tűzősarut tettem rájuk, így aki H4-hez akarja használni, ezt a lépést kihagyhatja. Aki máshoz annak meg mindegy hogy nulláról indul, vagy előbb le kell csípni a felesleges drótot.
Ez a potyamotorozás ez relatív, mert gondolom te sem vásárlási szándékkal teszteled a 4 milliós gépeket. Akkor te is potyamotoros vagy? Az ivanicsos tesztnapokon én is kipróbálok 3-4 gépet is, mert kíváncsi vagyok rá, milyen, de eszem ágában sincs vásárolni. Nem potyázni megyek, mert van motorom.
Kiugrok délután hozzád, ha melózol, aztán odaadom a pézt, ha megrendeled nekem. A boltban vagy már vagy még a tábla projekttel görcsölsz? Ja és esetleg hasidomot nem tud legyártani ilyen óccsón?
Megkérdeztem a HONDA tesztkaraván féle 200ezres kauciót. Elég egyszerű magyarázat van a háttérben:
A kaució létezik olyan regisztráltaknak, ahol tisztán látható az, hogy összekeverik a tesztmotorozást az ingyen potyamotorozással.
(Példa: A 15 motorból 5-öt bejelölnek.)
Továbbra is fenn áll az, hogy akit ÉRDEKEL EGY HONDA moci, azt válassza ki, jöjjön el, nézze meg és KIPRÓBÁLHATJA (letét nélkül)!
Tényleg, ránézésre nagyon hasonló. Nevetni fogsz, de a 97 utániakból én is megnéztem párat, és ha ezt a gyöngyöt nem találom, akkor lehet hogy ilyent veszek. 98 körül már digit műszerfallal jöttek. Azok olyan 1.5x voltak csak drágábbak mint ez
Jah, tényleg... Ez az ős TDM blokk, vagyis ebből lett a 850-es asszem. Olvastam egy cikket erről az ötszelepes konstrukcióról, Nem győzött meg. Bár érdekes, az biztos.
hát 10 szelep, lánc, hajtókarcsapágy ami zöröghet, de nem olyan borzasztó. A jobb oldali hajtókarcsapágyra tippelek, majd a következő olajcserekor megvizsgálom, mert elvileg ha lebontom az alját, hozzáférni, nem kell kivenni hozzá a blokkot.
Viktor cimbim szerint ne foglalkozzak vele, a 20éves motoroknak mindig van valami zörgésük.
pár tizezret elmegy még így is, ha végképp beleszerelmesedek, akkor meg úgyis komplett generált kap. (még 9 év és mehetek ot rendszámért )
Mekkora a mérete a trafónak? (Lámpatestben elhelyezni valahogy esetleg