Dánke! kb egy csavarkát kell a helyére pofozni, de én max a fogammal tudnám tekergetni, azt pedig a 10 fogorvosból egy sem ajánlja
13:00 körül csörgök.
Húha. Köszönöm a részletes mappingot, meg tutu neked is Mivel az én szaladgálósomban (Peugeot JetForce TSDI Injector 50 2003) minden full gyári, akkor lehet hogy gyári súlyút kéne tenni bele.
Gondoltam hátha az valamit komolyít, hogy más súlyú.
De ezek szerint a gyárban valszeg a lehető legjobb súlyút tették bele gyárilag, tehát ahhoz kellene visszatérni. Gondolom.
Köszönet a helpért, okosodok variátor-területen. Ez nekem mindíg bonyolult téma volt.
Az én negyed motoromra meg 3060/év. És igen, évről-évre váltani kell, neten 5 percig tart kb. és mindent megcsinálnak helyettem a biztosításközvetítők.
Tomi! Most jut eszembe. Leosztottak nekem egy halom backót egyesek, és köhögök, meg tüsszögök! Nem hiszem, hogy jó omen lenne nálatok terjeszteni, ennyivel a vége előtt meg egyáltalán! Tényleg szívesen de célszerűbb valamikor máskor ha még élek.
Ez attól függ... Egyrészt mit szeretnél, másrészt milyen a motor karakterisztikája. Rövid löketszámnál magasabb fordulatszámot célszerű elérni úgy tudom. Ezt könnyebb görgőkkel lehet elérni, mivel a centrifugális erő ezekre "kevésbé hat", így a varriátor magasabb főtengely-fordulatszámon éri el ugyanazt az áttételt, mint a nehezebb görgőkkel. Viszont, ha egy nagy löketszámú tuningszetted van, akkor az eleve alacsonyabb maximális fordulatszámot feltételez. Ilyenkor az alsóbb fordulatszámtartományban nagyobb a nyomaték, oda kéne hangolni a varriátort is. Tehát ide nehéz görgők kellenek.
Sokszor mosolyogtunk azokon a robogósokon, akik nagyon verték a mellkasukat, hogy nekik könnyű görgő van a gépükben és milyen királyok. De egy 200 ezres Keeway-ből is lehet vadállatot csinálni 40 000Ft-ból... Tehát nagyon meg kell nézni, hogy mid is van igazándiból és ahhoz tervezni. Nem pedig fordítva.
no te csak ne panaszkodj Mutass nekem még egy olyan nőt aki képes rád várni 3 órán át, éjjel zuhogó esőben a teraszon ázva a kutyák között ülve! Szóval csitt!
Hi!
Inkább csörögj meg,hogy mi kell pontosan,és utána visszahívlak.Írhatsz emilt is,de csak 2-3 naponta tudom nézni őket.
Nekem mindegy,szívesen segítek.
Köszi!
Ez a variátor nekem mindíg bonyolult téma volt.
Én nem tuningoltam, ez egy fehérvári barátom mocija, csak mivel a gyári rezó elég rossz volt, kapott egy Gianelli SilentPro-t, ami kb. gyári, csak picit erősebb és csendesebb is a gyárinál (!).
Közben a kis injectoros Peugeot-omba is rendelek görgőt meg szíjat.
Szomszédos dolog végére amúgy lehet pont került végre. Ha átjössz majd, akkor meslünk. Holnap itthon vagyok egész nap, kaptam home-office engedélyt, mivel speciális eset van most.
Nos... Mikor a robeszomat tuningoltuk, akkor 14 - 15 körül volt a kompresszió. Volt is benne kráft rendesen. Egyébként, ha nincs benne kompresszió, akkor mi a búbánat más baja lehetne még, hogy nem megy?
Az a baj a robogótuningolással, hogy egyszer megcsinálod, aztán pár 1000Km-enként cserélheted az alkatrészeit. Nem erre találták ki. Ez az én véleményem.
Fél motor! Azt ott loholsz az ember nyakán! Hát egész túrán Téged láttalak a pillantómban! Füzesd csak azt a temérdek pénzt! Én meg engedményt kérek mert leelőzgetnek! Skandallum!
13:00 körül csörgök.
Gondoltam hátha az valamit komolyít, hogy más súlyú.
De ezek szerint a gyárban valszeg a lehető legjobb súlyút tették bele gyárilag, tehát ahhoz kellene visszatérni. Gondolom.
Köszönet a helpért, okosodok variátor-területen. Ez nekem mindíg bonyolult téma volt.
Nopersze műszaki analfabéta vagyok.
Sokszor mosolyogtunk azokon a robogósokon, akik nagyon verték a mellkasukat, hogy nekik könnyű görgő van a gépükben és milyen királyok. De egy 200 ezres Keeway-ből is lehet vadállatot csinálni 40 000Ft-ból... Tehát nagyon meg kell nézni, hogy mid is van igazándiból és ahhoz tervezni. Nem pedig fordítva.
De tutu jól mondta egyébként.
Nem tudod véletlenül, hogy ha könnyebb vagy nehezebb görgőket teszek bele, akkor az mit számít?
Inkább csörögj meg,hogy mi kell pontosan,és utána visszahívlak.Írhatsz emilt is,de csak 2-3 naponta tudom nézni őket.
Nekem mindegy,szívesen segítek.
Ez a variátor nekem mindíg bonyolult téma volt.
Én nem tuningoltam, ez egy fehérvári barátom mocija, csak mivel a gyári rezó elég rossz volt, kapott egy Gianelli SilentPro-t, ami kb. gyári, csak picit erősebb és csendesebb is a gyárinál (!).
Közben a kis injectoros Peugeot-omba is rendelek görgőt meg szíjat.
Az a baj a robogótuningolással, hogy egyszer megcsinálod, aztán pár 1000Km-enként cserélheted az alkatrészeit. Nem erre találták ki. Ez az én véleményem.
Cserélek: dugót-gyűrűt (és persze fúrva lesz)
hengertömítéseket
főtengelyszimmeringet.
Mivel bontatlan blokk, szerintem máshol nem szökhet.