Csapágyat csapágy kereskedésben célszerű mert a többiek régebben azt írták hogy a gyári az nagyon drága, amit meg veszel csapágy kereskedésben az is ugyan olyan minőségű csak olcsóbb! Lamelát meg nem tudom.
Kuplung nekem is fos volt: 1 lehetőséget mondok: lekapod a deklit kicsvarod a kuplung csavarjait és megnézed hogy a középső (ami kihúzza tulajdonképp a lamellákat)csapágy milyen állapotba van, (ez egy kicsit szar megoldás a ts-nél gyárilag) ha az a csapágy jó akkor sztem elkoptak a lamellák.
enyimé: megnézném azért a te ts-ed,egyből lejön róla mekkora sügér vagy
Heló skYro! Találtam visszajelzőt a 0. fokozatnak.
A váltóban a léptető van kicsit megkopva ezért lép túl a 0. on meg a kuplung kis kapaszkodása is rájátszik.Gurulás közben könnyű megtalálni.Egy helyben nem lehet járó motornál berakni az üreset. Még eddig nem sikerült senkinek a családba.
De a visszajelzőnek hála nem fullasztom le azért mer nem tudom be sikerült-e váltani a 0.sebességet.
Tudsz nekem segíteni MIT KEZDJEK a kuplunggal Hogy ne kapaszkodjon? Nagyon megköszönném!
üdv!
Vegyetek vissza ez a békesség fóruma
Okulás szempontjából mindenkinek: hátsó fék karmantyút sehol nem lehet Esztergom környékén kapni! ennyi
Ja, azt meséld már el hogy függ össze a kor a köbcentivel?
Mi a fasz van veled én rendesen kérdeztem bazdmeg. ezzel csak a csikcskaságodat árulod te fasz. meg se mered írni hogy ki is vagy mert az adatlapod üres. így könnyű írni fasszopó. meg a többiek is bun kók mert amikor kérdeztem sose írtatok viszza kivéve 1-2 embert. ugyhogy elmentek a bánatba. ja és azt se értem hogy vannak itt 20 éven felüliek és csak még mindig egy 125-ük van. ez azért szégyen. ja és te ENYIMÉ ha már ilyen vagány vagy írd már meg hogy hova való vagy na cső a soha viszont nem látásra
hali! Én nem tudom ,hogy mennyinek kell lennie a kopressziónak.Különben hidegen könnyen indul? Azt nem tudjátok,hogy fúvókát hol lehet a karbiba venni? Mert akkor tudnék kísérletezni a lyukátmérő bővítésével.ÜDv.
MOST vetted vagy csak most csinálja ezeket a tüneteket? mert ha most vetted akkor lehetséges....de ha már te kezeled a gépet 1 ideje és csak 1 szer hipp hopp előjött ez akkor a főfúvóka oké valami más lesz a bibi....uszószint meg a karbi alsó poharába van 1 jelzés (úgy öntötték pl.: simson) oda lődd be kb...azt ennyi lényeg h nem ömöljön belőle a benzin ....DE valami másik okos vagy jártasabb ember is körmölhetne valamit ....EZÉRT VAN EZ A F@SZOM FÓRUM....
hali! a súbertűn állítgattam már midkét irányba,úszoszinten is,az úszószintet sem tudom hogy hol kéne állnia,a főfúvókát megmértem:1.05mm ,lehet hogy kevés?
Lenne egy kérdésem.
Hol lehet ilyen Lamellát
vagy csapágyat venni?
Válaszokat előre is köszönöm!
Enyimé küldhetne képet a puja motorjáról! "Kíváncsi vagyok rá"
Üdv mindenkinek!
enyimé: megnézném azért a te ts-ed,egyből lejön róla mekkora sügér vagy
Ez egy endúró
ennyi belefér!
Üdv mindenkinek.
A váltóban a léptető van kicsit megkopva ezért lép túl a 0. on meg a kuplung kis kapaszkodása is rájátszik.Gurulás közben könnyű megtalálni.Egy helyben nem lehet járó motornál berakni az üreset. Még eddig nem sikerült senkinek a családba.
De a visszajelzőnek hála nem fullasztom le azért mer nem tudom be sikerült-e váltani a 0.sebességet.
Tudsz nekem segíteni MIT KEZDJEK a kuplunggal Hogy ne kapaszkodjon? Nagyon megköszönném!
üdv!
Okulás szempontjából mindenkinek: hátsó fék karmantyút sehol nem lehet Esztergom környékén kapni! ennyi
Ja, azt meséld már el hogy függ össze a kor a köbcentivel?
sexykém
nekem van suzuki tsr 200 hoz eladó váltó.hibátlanul müködik.ha érdekel?!