Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blokkot semmivel nem fújtam le, az idomok nincsenek lefestve.
te brian a blokkot mivel fjtad le?
Idomokkal mit műveltél? Nem volt lefestve?
1 kis hőlégfújó,1 kis fűrészelés, 1 kis barkácsolás, és így lesz a csokapik
hátsó sárvédővel mit csináltál?
:
PIMP MY BIKE
Hali Brian6.
Igen az enyém. HIHI
De direkt 350 mert próba szerencse hátha elviszik nincs nagy valószinűsége.
Hali,,,, F.Zsolti-tól szeretném kérdezni(ha az ő téese eladó 350ért) h NEM lőttél kicsit mellé az árral?
szerintem nincsen
én olyan 38 körülire raknám most a tuning nélkül
tuninghoz nem értek
1 rendberakott 200-as van 40 LE körül nem-de?
Lehet tuningolta
42 LE hól lenne?
hali!
Na ma kipróbáltam a végét, mondjuk nem teljesen, mert városban voltam, hát nagyon nem örülök, olyan 110ig ment ha 10ezerig pörgettem kb. Az azt jelenti hogy full kiforgatva menne kb max 130at Magyarul szar a blokk... pedig 14es első fogaskerékkel elvileg 180at kéne mennie... Ezt egy totalbike -os népítéletben olvastam, mondjuk ott fura módon az írója azt írta 42Le 12ezer a gyári hajtókar?
pinkmotors ra szavaznék én is!
A pinknél a prox-ot nyomják de abból nemvolt méret, a gyári meg 12ft
Igen, a hajtókar engem is érdekelne... bár gyanítom hogy a Pinkmotors- nál lehetne valószínű rendelni, de ha nem gyárt valaki, vagy nincs raktáron nekik, akkor gondolom oda is csak több hét alatt érkezne meg japánból, mint a Yakomoto-hoz.
skyro megtudnád mondani esetleg, hogy honnan tudnék szerezni hajtókart tsr 200-as ba. A felső csapszeg méret 18-as de sehol nemtalálok ilyet.
TeszVesz.hu-n de nem biztos. És csak a két szelep semmi más nem volt. Igen bontott.
Hol? E-bay-en? AETC-rendszerűt Suzukihoz mindennel együtt? Gondolom bontottat nem? nekem bontóban csak az elektronika lett volna 25ezer...
Hali I.J.S.!
Én az interneten néztem power szelepet 2Db 5000Ft volt.
VALAMEIK ILLETÉKES TÉLLEG ÍRHATNA végülis erre való a fórum........
Na végigolvastam a topicot, aki rendelt hozzá power-alkatrészeket annak mennyibe került? Kíváncsi lennék arra is, hogy berúgókart hol lehet hozzá szerezni, mert az enyém önindítós. A hajtókar viszont fontosabb lenne!
bocs dugattyúval...
Egybként a 200-as típusnál is hajlamos kilazulni a power rudazata és összepofozkodnak a szelepek a hengerrel? (mert a 125nél igen ) Még nem olvastam végig a topicot, ha már volt róla téma bocsi...