hali!
Na ma kipróbáltam a végét, mondjuk nem teljesen, mert városban voltam, hát nagyon nem örülök, olyan 110ig ment ha 10ezerig pörgettem kb. Az azt jelenti hogy full kiforgatva menne kb max 130at Magyarul szar a blokk... pedig 14es első fogaskerékkel elvileg 180at kéne mennie... Ezt egy totalbike -os népítéletben olvastam, mondjuk ott fura módon az írója azt írta 42Le 12ezer a gyári hajtókar?
Igen, a hajtókar engem is érdekelne... bár gyanítom hogy a Pinkmotors- nál lehetne valószínű rendelni, de ha nem gyárt valaki, vagy nincs raktáron nekik, akkor gondolom oda is csak több hét alatt érkezne meg japánból, mint a Yakomoto-hoz.
Na végigolvastam a topicot, aki rendelt hozzá power-alkatrészeket annak mennyibe került? Kíváncsi lennék arra is, hogy berúgókart hol lehet hozzá szerezni, mert az enyém önindítós. A hajtókar viszont fontosabb lenne!
Egybként a 200-as típusnál is hajlamos kilazulni a power rudazata és összepofozkodnak a szelepek a hengerrel? (mert a 125nél igen ) Még nem olvastam végig a topicot, ha már volt róla téma bocsi...
Igen az enyém. HIHI
De direkt 350 mert próba szerencse hátha elviszik nincs nagy valószinűsége.
én olyan 38 körülire raknám most a tuning nélkül
tuninghoz nem értek
Na ma kipróbáltam a végét, mondjuk nem teljesen, mert városban voltam, hát nagyon nem örülök, olyan 110ig ment ha 10ezerig pörgettem kb. Az azt jelenti hogy full kiforgatva menne kb max 130at Magyarul szar a blokk... pedig 14es első fogaskerékkel elvileg 180at kéne mennie... Ezt egy totalbike -os népítéletben olvastam, mondjuk ott fura módon az írója azt írta 42Le 12ezer a gyári hajtókar?
Én az interneten néztem power szelepet 2Db 5000Ft volt.