Kedves 100%motorsport,
nekem lenne egy szerelési kézikönyvem (Suzuki TS125R Service Manual) és esetleg le tudnám másoltatni de Angol nyelvű és 1989-ben nyomtatták a könyvet. Nekem is egy 97-es TSR-em van, minden egyezik, részletes leírással rendelkezik a könyv. Árat még nem tudok mondani, ha érdekel szólj!
A power szelepeket ki lehet venni úgy hogy a blokk a vázba van? Mer nézegettem nem igen férni hozzá azt most nincs kedvem kivenni a blokkot. Érdekelne hogy valaki kivette-e már mer ha igen akkor én is kiveszem.
Valaki segítsen PLS. rengeteget eszik a motorom , kemény 11 L -t Ha valaki tudja h mivel és hogyan tudom csökkenteni a fogyasztást pl. 7 L-re az írjon PLS.
Segítség!1997 suzuki tsr úgy úgy vettem,hogy nem volt rajta első fék.Tulaj mondta,hogy csak olaj kell bele.Persze ,hogy nem ez volt a hiba ezt gondoltam is.Nem nyomja ki az alsó munkahengert.Nincs is nyomás, tehát nem keményedik be a fék.Gondoltam felső munkahengerbe gumikarmantyú.Ki szedtem az egyik el volt szakadva,kicseréltem az egész dugattyút.Jó a méret is minden.Összeraktam, olajat tettem bele le légtelenítettem.Már nyomta az olajat, de nem annyira épp,hogy szivárog a csőből.Mi lehet a baj?
A Stihl olaj jó minőségű, de! NEM szivattyús olajozásra találták ki.
Ezen felül főleg magas fordulatra van kifejlesztve, te viszont alapjárat közelében is jár(hat)sz a motoroddal. Mindenesetre ha tankba keverve használnád, kevésbé dzsuvázná össze a gyertyát. Normális motorhoz való olajjal használd, és nem kéne ilyet mutatnia...
Sziasztok
Kicseréltem a Stihl olajat Castrol Power1 2T.
Kérdésem mennyi olaj maradhatott a rendszerben ha a tartályból fullra leengedtem,feltöltöttem a Castrollal, mentem vele kb 15-20 km-et. Most már 7000 körülig kipörög utána szaggat csak,de alapjáratról egy nagy gázfröccsnél még mindig füstöl.A frissen kiégetett gyertya így néz ki 20km után:kep1
kep2
Az oilhoz nem nyúltam semmit , egyenlőre nem is akarok,csak kíváncsiságból nincs ez nagyon kint? link
ui:nemvolt valami nagy ötlet ez a Stihl olaj,azóta csak szivok....
Nem szedted még szét, hogy mit mutat? Az a baj hogy én már beazonosítani se tudom az enyémből honnét jöhet csak próbálgatni az alkatrészeket de már azt is meguntam, a powert még kiszedem megnézem úgy.
nekem lenne egy szerelési kézikönyvem (Suzuki TS125R Service Manual) és esetleg le tudnám másoltatni de Angol nyelvű és 1989-ben nyomtatták a könyvet. Nekem is egy 97-es TSR-em van, minden egyezik, részletes leírással rendelkezik a könyv. Árat még nem tudok mondani, ha érdekel szólj!
csak telefonon!
06304807856
üdv
Ezen felül főleg magas fordulatra van kifejlesztve, te viszont alapjárat közelében is jár(hat)sz a motoroddal. Mindenesetre ha tankba keverve használnád, kevésbé dzsuvázná össze a gyertyát. Normális motorhoz való olajjal használd, és nem kéne ilyet mutatnia...
Kicseréltem a Stihl olajat Castrol Power1 2T.
Kérdésem mennyi olaj maradhatott a rendszerben ha a tartályból fullra leengedtem,feltöltöttem a Castrollal, mentem vele kb 15-20 km-et. Most már 7000 körülig kipörög utána szaggat csak,de alapjáratról egy nagy gázfröccsnél még mindig füstöl.A frissen kiégetett gyertya így néz ki 20km után:kep1
kep2
Az oilhoz nem nyúltam semmit , egyenlőre nem is akarok,csak kíváncsiságból nincs ez nagyon kint? link
ui:nemvolt valami nagy ötlet ez a Stihl olaj,azóta csak szivok....
köszi üdv