Sziasztok! 3napja vettem egy TS 250X típusú gépet, és ma olyan problémám akadt vele,hogy a karbi aljából csurog a benzin. A váltó felőli oldalon valami kis furatból jön kifelé, ezért be sem indul. Mielőtt megbontom gondoltam megkérdezem hogy valakinek van valami ötlete? vagy esetleg hasonló helyzet volt-e már és hogy oldódott meg?
Válaszokat előre is köszi!
EMBEREk! van sok alkatrészem, váz, felni, blokk alkatrészek, 2 oldalidom, fék, karbi stb. ha kell valakinek akármi! JELEZZE. DE! csak olyan ember aki át is veszi az utánvételes csomagot! Hogy bolonduljál meg ha olvasod és magadra ismersz! köszönöm
Kell a motor úgy ahogy a képen látható ha +van még hivj fell és +beszélünk mindent /hova kell menni érte.........../ + ilyesmi előre is köszi űdv.: zsoci
halli az ülés alatti jobbos idom (kipufogo feletti) eggyezik a TSR 125-ével? ha van mennyi? akkumlátor tartó is kellene irj vagy hivj 20/542-88-62 köszi ZSOCI
Én különben a kawasakiba az Elfnek a fullszintetikus olaját használom 1950ft - ért veszem.A tsr-be gondoltam jó lesz az ásványi bázisú 1300ft-ért láttam.Valahol olvastam ,hogy a vasperselyes hengerhez,amilyen a tsr-é is ,elég az ásványi olaj,míg a nicasilos-hoz kell a fullszint.Régebben használtam Castrol pover1-et,meg putoline-t-is.Különbséget nem éreztem max az illatában.A többi olajjal nincs tapasztalatom.Csak nem akarok feleslegesen kidobni pénzt drágább olajra.Másrészt nagyon körül kell nézni mert hatalmas árkülönbséggel árulják az olajakat.pl.láttam Motul 800-ast 4000ft-ért máshol meg 7500ft-ért .
Hali!
Én a Motul 710-et ajánlom a TSR-be, igaz kicsit borsos ára van de megtérül...motul 710 link a 800as motult már nem ajánlom mert abba több a nitro adalék és nem sokáig bírná. Az ennél olcsóbb megoldás a Castrol Power 1 Racing de én nem vagyok oda érte.
Heló!
Szerintem ne az olajon spórolj!
Persze jó bele nem fog beállni
nem lesz gyengébb ...
Lerakódást elősegíti
a kipuba és az égéstérbe
és idővel gyengébb lesz
a motorod.
Persze minimális teljesítménycsökkenést
nem fogod észrevenni
de a lerakódást biztos
látni fogod egy pár hónap múlva
ha ilyennel sokáig használod.
Még teljes szintetikus olajjal
is gyakori ezeknél a lerakódás.
Ja és katalizátor nem élvezné
az meg a másik :p
Persze pár litertől nem dől össze a világ
és nem fog tönkremenni
de nem ajánlanám.
De ez csak az én véleményem.
Üdv mindenkinek! Egy kérdésem lenne:szerintetek a tsr 125-be jó lehet- e az ELF-nek az ásványi bázisú 2T olaja,Tehát ami nem rész,vagy full szintetikus.Mert a neten találtam egész olcsón.köszi.
Válaszokat előre is köszi!
Olyan kérdésem lenne hogy TSR 200-as henger vajon rámenne a Suzuki RG F Gamma 125 blokkjára?
sajnos 125ccm
e-mail címem: dany98@citromail.hu
Én a Motul 710-et ajánlom a TSR-be, igaz kicsit borsos ára van de megtérül...motul 710 link a 800as motult már nem ajánlom mert abba több a nitro adalék és nem sokáig bírná. Az ennél olcsóbb megoldás a Castrol Power 1 Racing de én nem vagyok oda érte.
Nincs powerszelepem...
Szerintem ne az olajon spórolj!
Persze jó bele nem fog beállni
nem lesz gyengébb ...
Lerakódást elősegíti
a kipuba és az égéstérbe
és idővel gyengébb lesz
a motorod.
Persze minimális teljesítménycsökkenést
nem fogod észrevenni
de a lerakódást biztos
látni fogod egy pár hónap múlva
ha ilyennel sokáig használod.
Még teljes szintetikus olajjal
is gyakori ezeknél a lerakódás.
Ja és katalizátor nem élvezné
az meg a másik :p
Persze pár litertől nem dől össze a világ
és nem fog tönkremenni
de nem ajánlanám.
De ez csak az én véleményem.
Írj: b.feca12@gmail.com
köszi
üdv
http://aprod.hu/hirdetes/elado...