Á azt nagyon megköszönném :)
Minden jó rajta már...
Csak a túlmelegedés...
Ja meg szétszakadt tegnap
a kipufogom X)
Este fele még nem néztem :/
Most fullad ha nyit a power...
Valamit kezdeni kéne vele...
Sima co hegesztővel
meglehetne gányolni ugye?
Am hűtőt sorba kéne
vagy egymással párhuzamossan kötni?
Köszi a karbi nem kell...
A f@sz gyertsa volt szar...
Nem volt megfelelő
a gyujtás...
Piros szikra.
Most kézzel pöcc röff
és megy mint a golyó :)
És nem eszik olyan sokat se mint
edííg...
És 3 kör kifele azon az izén és úgy jó...
Illetve 3.5x180°
Régen volt már ilyen erőbe.
Hát nem szeretném!
Akkor moci megy a vasba...
Még azért szét szedem
kipucálom beállítom.
Szívatóval kicsit jobb a helyzet.
Szint az jó...
Azt látom olyan mint régen.
Kompresszió 7.9
Az még belefér...
Gyertya új.
De faszom megint nem
megfelelőt kaptam...
Majd ha nem jön össze a karbijavítás
akkor lehet veszek.
Köszi :)
Termosz adta meg magát...
Félig nyit...
De karbim akkor is furcsálkodik...
Abba még kérnék segítséget :)
bpr6es gyertya kell bele?
Vagy mi féle?
Én először gyertyára tippeltem...
Azt kicseréltem kicsit javult a helyzet...
1/2 kever fagyálló van bent...
De nem hinném hogy a miatt...
Előtte is csinálta...
Régóta ezzel szenvedek...
Karbira gyanakszom még...
Most más magasságba van a
hengerem mert eddíg
szar utángyártott
tömítés volt benn...
Fent még mindíg.
A hengertalp tömcsi olyan
vékony volt gyárihoz képest
hogy a beömlők fölött volt a
dugó síkja 3 mm-rell :/
Most a beömlő felett van 0.5 mm-rel
Ami megfelelő...
Kompresszió a gyári
7.5 felett van kicsit...
Rárugok teljes gázadással
a mérő 7.9 es kompressziót mutat.
Lehet öngyúlad megint...
Váltásnál durran akkorákat...
Félgázon játszanom kell a gázzal hogy
menjen...
Ha meg optimális a hőmérséklete
akor kegyetlenül megy
kb 30 mp ig nyélen...
aztán megfullad meg durrog...
Kicsit finomkodok vele
és megint jó...
Ezért a hűtőt gyanítom.
Meg több apróság is rájátszik...
Karbim sincs jól beálítva.
Van egy csavar
ami elvileg a keveréket
álítja benzin/levegő
Azt tökig becsavarom
majd 10 fokot ki
akkor nem csinálja.
de alapjárattól elbúzsúzhatok.
Jol reagál gázra is...
Ha kicsit kijjebb tekerem
30 fokot
akkor alapjáraton
egyesbe elsőfékkel elforgatja
a hátsókereket kavicsoson...
Viszont akkor is tökig be kell
csavarnom az alapjáratit.
Régen többet tekertem ki mint 2 kör
és úgy volt jó.
Most meg szinte el kell zárnom azt.
Fogalman nincs mi lehet. :/
Lehet hűtés a baja.
meg karbi.
Valaki segíthetne :)
Eddíg ilyen bajom nem volt vele...
Amióta új a hengerem meg
hengerfej meg tömcsik dugó
azóta állandó jelleggel
küzködöm vele.
Hali szerinted lehetséges
megcsinálni 2 oldalu hűtősre
a 25-ös tsrt?
Állandóan tulmelegszik szegény.
Nem tudom mi lehet vele...
Régen ennyire
nem terelgettem neki.
Most meg állandóan
tulmelegszik...
1 km-en úton meg akar
halni...
Szerintem ez nem normális...
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat!
Lehetne egy hatalmas kérésem?Nem tudnád nekem lefényképezni a
Cdmi kis fekete doboztól hogy hogyan megy a kábelezés mert az enyém gatyán van hiányzik a fele.....
Vagy esetleg egy fasza bekötési rajz ha lenne.....
125-ös TSR kuplungja csúszik ,amikor bekapcsol a power szelep a lamellák lehetnek elkopva ? vagy más a gond ? akinek van fogalma arról mi a baj , légyszi írja meg !
Nekem van első fékmunkahenger ha érdekel...