az enyém ette,de castrol bácsi valamit tud mert már nem eszi.
Kijelenthetjük hogy a tlr-s a legideálisabb gyorsasági motor,mindent egybe vetve:megjelenésében,árát,minőségét,teljesítmén
yét tekintve.
Nem ártana kitalálni rá hátulra kitámasztó kerekeket ne lehessen vele elcsúszni,mer abból aztán van baj bőven.
Hali!
mondhatjuk, hogy nekem már három blokk volt a motoromban, de egyik sem ette az olajat. szezononként 3 olajcsere volt az átlag (kb. 20000km...)
szal azért mert v2, még nem fogja enni az olajat!
dehogy csak hogy nemrégóta csinálják , és lassan kéne vinnem szervizbe, és ugy tudom (legalábbis a multkor még igy volt) hogy a computer kiolvasáshoz-iráshoz nincs gépük , amire nekem szükségem lenne, mert nemtudom milyen progi van a gépen.
jjjgyujfuyyyyyyyfruryyrrrrrrrrrrrrrrrrttttjjuugcxcxzsd
sdtfrfggfffftryrswareeggghhghhghh##khhhhh
kjk
uj#
lkl
l;
Kijelenthetjük hogy a tlr-s a legideálisabb gyorsasági motor,mindent egybe vetve:megjelenésében,árát,minőségét,teljesítmén
yét tekintve.
Nem ártana kitalálni rá hátulra kitámasztó kerekeket ne lehessen vele elcsúszni,mer abból aztán van baj bőven.
mondhatjuk, hogy nekem már három blokk volt a motoromban, de egyik sem ette az olajat. szezononként 3 olajcsere volt az átlag (kb. 20000km...)
szal azért mert v2, még nem fogja enni az olajat!