Csá!
Hát qrvajó gépek ezek az R-es TL-ek!
A gyári adatokat gondolom már átnyálaztad (135 LE, kb. 230 kiló, stb.). Az ereje bőven elég utcára, a súlyán érződik, hogy nem egy mai csirke, de menet közben nem foglalkozol vele.
Az utazó sebesség relatív, de túrázgatni 4000-6000 között zsír, ami azt jelenti, hogy 6-ban nem mész nagyon 150 fölé. A végsebessége az enyémnek óra szerint 285 volt gyári áttétellel. Oszt hogy csal-e, vagy nem, ott má nem számít.
Az egyesben dugóban-csordogálós szitut rühelli, szeret lefulladni, amit a golyők bánnak.
Kerekezni is elég jól lehet vele, de ezt nekem is csakúgy mondták...
Hangja űberelhetetlen, mi kell még?
Mellesleg olajcserére kell nagyon odafigyelni (nekem egy főtengely bánta a hanyagságom), meg szelephézagállításra...
Na, a többiek még majd kiegészítenek pár sorral...
Béke!
Csá!
Volna pár kérdésem..Én most jelenleg egy 125 ös Cagiva Mito-val nyomulok de idövel szaretnék valami
nagyobb gépszörnyet!Nézegettem ezeket a TL-eket és azon kivül hogy kurva jol néznek ki ÉS!
KURVA JÓ HANGJUK VAN!Nem is drágák!Nagyon bejönnek..na most irjatok már pár véleményt
hogy mit gondoltok ezekröl a gépekröl+néhány technikai adat pl:utazó sebesség mennyi körül alakul,
végtempó,stb..Ja és csak az R es TL-ek érdekelnének! Köszi elöre is!
Csá!
Lámpamentes verziót is tudunk természetesen készíteni. Mellesleg a TLR idomszett olyan szinten utcai, hogy a segg-idomba akár az ülésnyitó zárja is beszerelhető, tehát 2 üléses is lehet (utcán sem kötelező a gyárit odaverni a betonhoz, nem csak a pályán érhet le a kormányvégsúly is a kanyarban )
Van sablonunk TL1000S-hez is, tehát annak a fejidomja is bármikor kérhető ha esetleg valaki hiányt érzi.
Pár hét múlva már fényezni is fogunk tudni, tehát ha piros, sárga vagy bármilyen más színű idomokat akartok, megoldható!
Bárkinek bármilyen kérdése van, hívhat nyugodtan emberi időben: 20/317-78-85
Ja és nemsoká teszek fel képet az elkészült deknivédőkről carbonból, ami TL-re, SV-re, DL-re is jó.
nekem is R-esem van, nem azért hogy fényezzem a tipust , de ezt szeretem a legjobban idáig!
kezes, megbizható , valóban lehet vele normálisan is menni,tényleg jó választás volt !
Úgy hozta a sors (szerencsére), hogy TL áll a házhoz
egy "99-es R gurul be hozzám nemsokára.
Igaz, hogy itt a tél a nyakunkon, de egyszer kisüt majd a nap.
Már olvasgattam egy kicsit a fórumot, de szerencsére azt látom, hogy műszaki problémákkal nem is foglalkoztok, ami annyit sejtet, hogy nincsenek is...
Mit tudtok javasolni, milyen tanácsokat tudtok adni a TL-re vonatkozóan?
Ez az első igazi nagy motorom, eddig egy VT250-es Spadával kergettem a nagyokat.
Nagyon megtetszett ez a V2 feeling és hosszas huzavona után erre a gépre esett a választás.
Jól döntöttem?
A próbaúton lenyűgözött, és ami nagyon fontos volt az az, hogy nagyon finoman is lehet vezetni, nem akarja mindjárt kirántani a karom (csak, ha én is akarok ), mint néhány sor4-es agresszor...
visszahivott a Carbonmad & Motorosallat team, hogy az utangyartott idomgarniturat 50.000ft-ert tudjak legyartani TL-R -re matt (anyagaban szinezett) feketeben - ami jobb mint a masik ajanlat volt eddig...! az egyetlen hatrany (mar nem biztos hogy mindenkinek) hogy ez nem palyaidom, hanem utcai. (lampakivagasokkal)
Milyen segégeszközökkel? Az eltakart helyeket hogyan tisztítjátok?
J