a lábtartókonzolom zsír gyári és nem hegesztett a jobb, csak a bal oldali. de az gondolom nem kell...
a fékkarról le van vágva a golyó ami a végén van, de szerintem így jobban is néz ki... ha kell, odaadom a kupplung karral együtt...
kormánysúlyom asszem csak gixxer-é van 1db, az meg kisebb... vagy krómozott, ami a TL-é...
ja, és van két ART dobom, ami lassan eladó lesz...
NAGYON ÉRDEKEL! Petitől lekérem a számodat, mert nyár óta kinullázott a telóm...
lista: -nem heggesztett lábtartókonzol...pepépől van már egy, csak elgondolkodtam azon, vajon mit csinálok, ha lerakva a lábtartót eringen, egyszercsak elhagyja magát... (bocsi peti)
-kormánysúly jobb
-fékkar jobb
-fékpedál, ha visszacsavarintom és letörne
-Peti kidörrenője, de ebben ő a kompetens...
épp azon is agyalok, hogy idomjavítás, vagy csere? gyári matrica vagy egyéb?
mondjuk régen agyalok valami pofás sárkányon a gépre...
"nesze itt a lehetőség" szólott a sors
Mindenkinek köszönöm az 1üttműködést! Nagyon kóperatív volt ma csapat(sporttagozat ) Nem lett fékpadra rakva, majd hétfőn megyek ismét! Akkor kiderül, hogy beborul e?!
én abból az alkategóriából lépte be a 2-es számúba, kb 300 000Ft -os belépődijért.(mondjuk egy szavam sem lehet, mert megusztam egy kis izomlázzal)kopp kopp kopp..
Én is azt hittem, hogy csak ez a két kategória van, de amikor már az első kategóriában tartózkodtam, és megnyugodtam, hogy ezen is túl vagyok, rá kellett döbbennem még négyszer!, hogy lehet itt valami al-kategória is...
a gesztenye ugye sötétbarna... az aszfalt sötétszürke...mindezt összerakva sötétben,
nem egy látványos dolog jön ki N.Ádám...
amúgy helyesbítenem kell: már a sumérok is gurigázták a köveket...
a motort meg filléresen rendbetesszük...szinte semmi baja.
a 20km/h-val nemészrevenni egy nem mogyorónyi fekete tárgyat magunk előtt legalábbis megkérdőjelezi a sasszem meglétét.. pedig van köztünk nem nevezett (N.Viktor ) akik kibernetikus organizmus jellegű mechanikai tuninggal (szemüveg) működnek..
Szeretném felhívni az olvasók figyelmét, hogy ösz van, és
már a rómaiak is rájöttek, hogy két sík közé tett körkeresztmetszetű tárgyon, teljes lapátmérönyit lehet
szinte súrlódásmentesen elmozdítani a két omiunózus "szinte" sík (ívelt) felszíneket...
Röviden mivel én sem olyan bölcs nem vagyok mint a rómaiak, és nem látok úgy mint a sas,
rá kellett döbbennem, hogy ősszel érik a gesztenye és rohad jól gurul...
20km/h-val pedig ez kb 70fokos seggriszálást jelent, ami jobb lábkonzol, kormánysúly, oldalidom karc és fékkar vesztéshez vezet.
DE! már én is az esettek közé tartozom, és azt gondolom joviálisabban ez nem is jöhetett volna létre
KONKLÚZIÓ: a TL ugye elindulni nem szeret, csak menni, ha meg megy, úgy látom veszélyesebb, ha lassan
Hi!
Én is jól éreztem magam, annak ellenére, hogy a lábam nem tettem fel a pályára...
Viszont az M5-ösön gósztrájder bácsi elismerően bólogatott volna...
De amint lesz bőrkombim beszállok a játékba!
Néztem is hol a csöve...
Kafa!
Pont besz....rt a gépembe,mondjuk nem sárkányost szeretnék!?!
Nincs natúr színben?!?
A Tasla
a fékkarról le van vágva a golyó ami a végén van, de szerintem így jobban is néz ki... ha kell, odaadom a kupplung karral együtt...
kormánysúlyom asszem csak gixxer-é van 1db, az meg kisebb... vagy krómozott, ami a TL-é...
ja, és van két ART dobom, ami lassan eladó lesz...
De ne félj tőle, esélytelen hogy üzemszerű használat során elhagyja magát...
lista: -nem heggesztett lábtartókonzol...pepépől van már egy, csak elgondolkodtam azon, vajon mit csinálok, ha lerakva a lábtartót eringen, egyszercsak elhagyja magát... (bocsi peti)
-kormánysúly jobb
-fékkar jobb
-fékpedál, ha visszacsavarintom és letörne
-Peti kidörrenője, de ebben ő a kompetens...
épp azon is agyalok, hogy idomjavítás, vagy csere? gyári matrica vagy egyéb?
mondjuk régen agyalok valami pofás sárkányon a gépre...
"nesze itt a lehetőség" szólott a sors
Mindenkinek köszönöm az 1üttműködést! Nagyon kóperatív volt ma csapat(sporttagozat ) Nem lett fékpadra rakva, majd hétfőn megyek ismét! Akkor kiderül, hogy beborul e?!
CSAK 2 féle motoros létezik:
- aki elesett
-aki el fog esni!
5 évig én is azt hittem van 3. csoport is, de sajnos rá kellett jönnöm hogy NINCS.
nem egy látványos dolog jön ki N.Ádám...
amúgy helyesbítenem kell: már a sumérok is gurigázták a köveket...
a motort meg filléresen rendbetesszük...szinte semmi baja.
A tegnapi bálványosi motorosbaleset áldozata rosszabbul járt.....
már a rómaiak is rájöttek, hogy két sík közé tett körkeresztmetszetű tárgyon, teljes lapátmérönyit lehet
szinte súrlódásmentesen elmozdítani a két omiunózus "szinte" sík (ívelt) felszíneket...
Röviden mivel én sem olyan bölcs nem vagyok mint a rómaiak, és nem látok úgy mint a sas,
rá kellett döbbennem, hogy ősszel érik a gesztenye és rohad jól gurul...
20km/h-val pedig ez kb 70fokos seggriszálást jelent, ami jobb lábkonzol, kormánysúly, oldalidom karc és fékkar vesztéshez vezet.
DE! már én is az esettek közé tartozom, és azt gondolom joviálisabban ez nem is jöhetett volna létre
KONKLÚZIÓ: a TL ugye elindulni nem szeret, csak menni, ha meg megy, úgy látom veszélyesebb, ha lassan
Én is jól éreztem magam, annak ellenére, hogy a lábam nem tettem fel a pályára...
Viszont az M5-ösön gósztrájder bácsi elismerően bólogatott volna...
De amint lesz bőrkombim beszállok a játékba!
Petinek szikrázik rajta a térde...