260-280 közt van a vége, áttételfüggően, meg szériaszórást is figyelembe véve.
A szélvédelem sportmotoros Én nem érzek köztük lényegi különbséget... a magasabb plexi sokat segít ezen.
Neked mekkora? volt eddig a legnagyobb sebesség amivel mentél vele.Tényleg rossz rajta a szélvédelem amúgy nem vagyok az a plexi mögé bújós típus.De ha itt vagyunk meg kérdem. Egyre jobban tetszik ez a fajta gép, hogy miért na azt nem tudom.
Nem, a TL valóban sokkal kényelmesebb... De hogy kicsi lenne az nem igaz, szerintem a valaha készült legnagyobb testű sportmotor Egy nagyseggű hisztérika Ettől függetlenül nem válik hátrányára, kezes motor...
Köszi a gyors választ a Mille se lenne rossz de forever Suzuki&Honda. Tényleg olyan kicsi a TL, hogy a 600-asokkal megegyező a mérete? Akkor bisztos tudhat valamit.A VTR-t már láttam meg ültem is rajta igaz nagyon pálya gépes az ülése.Amikor rá ültem akkor nagyon GSXR250-es érzés fogott el bele nyilalott a csípőmbe nagyon felkel húzni a lábot.Remélem a TL nem ilyen.
A VTR SP-vel szemben az előnyei:
- sokkal olcsóbb
-sokkal kényelmesebb (túrázni is okés)
-igazi V2 fíling, a VTP SP erősen kéri fordulatszámot, a TL padlótól húz
hátrányai:
-komfortosabb, de gyengébb futómű
-gyengébb, de bőven elégséges fék
Fogyasztás terén kb egykutya. Összességében a VTR SP egy kimondottan pályagép volt anno, a TL meg kevésbé
Helló
Én most motorvásárlás előtt állok két motor ami szóba jöhet: TL1000R v. VTR1000SP ha tudnátok tapasztalatot írni a TL-ről akkor megköszönném milyen az ülés póz? ülés magasága stb.stb.És ha tudtok is ilyet ha törött az lenne a leg jobb.Előre is Köszi
Remélem ja dögös a Yoshi hangja,hazafelé is csak úgy röppentek szana-szana széjjel az autósok...mindgyiknek köszönöm így nem kellett 40 hosszú percet rostokolnom a dugóban!
A szélvédelem sportmotoros Én nem érzek köztük lényegi különbséget... a magasabb plexi sokat segít ezen.
- sokkal olcsóbb
-sokkal kényelmesebb (túrázni is okés)
-igazi V2 fíling, a VTP SP erősen kéri fordulatszámot, a TL padlótól húz
hátrányai:
-komfortosabb, de gyengébb futómű
-gyengébb, de bőven elégséges fék
Fogyasztás terén kb egykutya. Összességében a VTR SP egy kimondottan pályagép volt anno, a TL meg kevésbé
Én most motorvásárlás előtt állok két motor ami szóba jöhet: TL1000R v. VTR1000SP ha tudnátok tapasztalatot írni a TL-ről akkor megköszönném milyen az ülés póz? ülés magasága stb.stb.És ha tudtok is ilyet ha törött az lenne a leg jobb.Előre is Köszi
Meg "kedvem" sincs túl sok...
Nekem ott a helyem vasárnap!
Imrufó vagy gambesz jöttök?!?
Remélem ja dögös a Yoshi hangja,hazafelé is csak úgy röppentek szana-szana széjjel az autósok...mindgyiknek köszönöm így nem kellett 40 hosszú percet rostokolnom a dugóban!
Tenx!
Tasi
szerezzetek térdvédőt a Fpetinek, mert szüksége lesz reá...
Vasárnap a valószínűbb euroringre