Ezt soha sem értettem miért írjátok. A tl-nek az injectora egy kezdetleges buta injector, az sv már okosabb sokkal. A hűtőrendszere is jobb az sv-nek, de talán nem minden évjáratnál. A futóműve az sv-nek is mindene állítható, fék az mind a kettőn szar.
Tehát, miért kínai tl az sv? Oké az R az erősebb sokkal.
A gyári beállítás gyengeségein lehet javítani (bár osztrák úton tökéletes), cserébe az egész olyan konstrukció ami nem akar megölni minden méteren, mint mondjuk egy k5 1000, de lehet vele elég jól haladni
2004-es
Nade ez itt erősen off.
Egyelőre nekem még van TL-em, neked meg sosem volt
K4 1000 karbon első sárvédő 30.000 (Imrufo?)
Karbon hátsó sárvédő (S és R-re is jó) 25.000 (gyári láncvédőt beszámolok)
Brembo 16-os radiális főfék 30.000 (gyári főféket beszámolok)
Ffabbri duplabubis plexi 25.000 ft. (új ára 32)
Bos e-legal sportdobok újratömve 30.000ft.
Fekete tankbőr 15.000 ft
Van egy elfekvő TLS-be faragott TLR lengővillám, az csapágyakkal.
Komplett első futóművem is, de azt gyári beszámításával adnám, némi ráfizetés fejében.
Tehát, miért kínai tl az sv? Oké az R az erősebb sokkal.
2004-es
Nade ez itt erősen off.
Egyelőre nekem még van TL-em, neked meg sosem volt
CBR 1000 mi???
Mondjuk utána lehet ki fogtok innen tiltani :D
Pedig bejönne a cucc...
Na mifene? Elado lesz a gep megy vissza minden gyarira?
K4 1000 karbon első sárvédő 30.000 (Imrufo?)
Karbon hátsó sárvédő (S és R-re is jó) 25.000 (gyári láncvédőt beszámolok)
Brembo 16-os radiális főfék 30.000 (gyári főféket beszámolok)
Ffabbri duplabubis plexi 25.000 ft. (új ára 32)
Bos e-legal sportdobok újratömve 30.000ft.
Fekete tankbőr 15.000 ft
Van egy elfekvő TLS-be faragott TLR lengővillám, az csapágyakkal.
Komplett első futóművem is, de azt gyári beszámításával adnám, némi ráfizetés fejében.