A véda minimum 2 kamera sávonként. Egy érkező plusz elhaladó plusz távolodó. De ez már már három. Motorral ha érkező vagy és nincs harmadik nem nagy baj, bár ha úgy áll a rendszam a rendszer össze tudja rakni.
Mivel nem kisdarab ember vagy, ezért nagy sebességnél vitorlaként fogod vissza a motort. Amíg nincs burkolat meg szélterelő ami mögé elbújhatsz, addig hiába lesz torlónyomásod, akkor sem fog sokkal nagyobb végsebességed lenni.
A TLR-en azért van némi burkolat, meg emelt plexim is van, de ha nem hajtogatom magam magzat pózba, akkor nekem is 240-nél megáll a tudomány. Elég, hogy kilóg a fejem meg a vállam. Ha frankón elbújok (ami már egyre nehezebben megy ) akkor megy tovább leszabályzásig, ami GPS szerint 270.
200 felett a légellenállás az úr...
http://www.ebay.com/itm/For-Su...
http://www.ebay.com/itm/CNC-Gr...
Kivéve ami a Pesti bevezetőn van..
De igen mér.
Ha véda volt, akkor mér...
Elbambultam az M5-on....erdeklodnek van-e valakinek tapasztalata, hogy ez a veda kapu mer sebesseget vagy sem?
A TLR-en azért van némi burkolat, meg emelt plexim is van, de ha nem hajtogatom magam magzat pózba, akkor nekem is 240-nél megáll a tudomány. Elég, hogy kilóg a fejem meg a vállam. Ha frankón elbújok (ami már egyre nehezebben megy ) akkor megy tovább leszabályzásig, ami GPS szerint 270.
200 felett a légellenállás az úr...