Jó az a V2-es blokk, főleg egy 100 lóerőre lebutítva nagyon tartós is lehet. Valamelyik TL-es csoportban láttam, hogy 200ezres órával mutogatták a motort, de de DL-ben még többről is szólnak a legendák.
Bár mint a példák mutatják ezt sem lehetetlen szétforgatni Bár manapság sok újabb sportmotort elég 2-3x megküldeni és főtengelyes lesz. Nem kell 19 évet várni rá
Fogalmam sincs mennyi volt az új áruk. Szerencsére különbözőek vagyunk, a tl-nek nagyon fontos szerintem a színe, nem mindegyik áll jól neki. A dl-tl dologban nem vagyok biztos hogy abban a dl-ben teljesen tl blokk van. Na mindegy, tovább kár offolni.
Egy szép tl tényleg nagyon szép!
Úgy gondolom, hogy már önmagában az újkori árazásuk is tükrözi a minőségbeli különbséget. De egyébként kár is erről beszélni. Ki kell próbálni egy jól karbantartott R-est vagy S-est aztán lehet miről beszélgetni. Az Sv egy tömegcikk a TL-hez képest, tehát már önmagában a kuriózum miatt is tartjuk mi nagyra. (És ezt a parkolókban is tapasztaljuk másoktól, jóleső érzés a 3 milkás gépek között látni, hogy többen bámulják meg, de persze ettől még nem lesz jobb, ez tény, de karakteresebb és tiszteletet parancsolóbb sok másnál. Ez sokunknak már elég közútra. )
Értem, az sv szerintem egy baromi hosszu és elbaszott vázgeometriás motor. A fék a brembo betétekkel már elfogadható, a futómű meg olyan amilyen, nem rossz a társaihoz képest.
Erőben meg majdnem mindig elég a 120lóerő, én inkább futóműre fékre meg vázgeometriára adtam a több pénzt
Tegnap óta mar itthon van a motor. Sok mindenben ez a sor4 tetszik eddig a legjobban + nekem nagyon kézre áll. Kényelmes.
A TL utolérhetetlen karakterű, de azt hiszem az elmúlt négy szezon és kb 40ezer km után kell egy kis változatosság.
Párat alszok arra hogy mi legyen a TL-el. Most meg tart az ujdonság varázsa.
Sajnálattal hallom ezt. Szerintem egy karakteres szerethető gépet fogsz lecserélni. Végülis a cibere nem áll rossz hírben, uh még akár jól is elsülhet. Legyen szerencséd.
Erosebb futomuben,fekben,motorban is de meg az S is az sv-tol. Az R futomuve szinte u.a motorikusan papiron erosebb az S nel de valojaban nem, feke az meg kb u.a
A tls-t sportosabb mint egy sv minden tekintetben. Na ezert mondjak
Én nem mentem egy tl-el sem, nem is vágyom rá, az sv-vel megutáltam azt a blokkot. Azt elhiszem hogy az R-nek jobb a futóműve de az S-ben már nem hiszek :)
Igazaból valami nyomós érvet vártam hogy miért is sokkal jobb a tl. Pedig csak olyanokt olvasok hogy az sv-ből kell a főtengely, olajszivattyu, hűtőrendszer... na meg hogy leszakadnak a szelepek, bajos az injector és hasonlók. És nem kötekedek, csak várom az érveket.
na eddig tartott az értelmes beszélgetés, Janónak megint előjött a kisebbségi komplexusa amit okoskodással kompenzál és azzal hogy a TL a szent... NA de tényleg ennyire bántja a kicsi lelkedet ha nem a TL-t Isteníti valaki?
Szerintem normálisan kérdeztem, nem fikáztam semmit csak kérdeztem... De minden bizonnyal a legjobb motor a tls ha Te ennyi pénzt rálocsoltál már :)
(ne sértődj be nem cikizés)
Bár mint a példák mutatják ezt sem lehetetlen szétforgatni Bár manapság sok újabb sportmotort elég 2-3x megküldeni és főtengelyes lesz. Nem kell 19 évet várni rá
Egy szép tl tényleg nagyon szép!
Miért vették elő a DL1000be a TL blokot és miért nem az sv?
Erőben meg majdnem mindig elég a 120lóerő, én inkább futóműre fékre meg vázgeometriára adtam a több pénzt
A TL utolérhetetlen karakterű, de azt hiszem az elmúlt négy szezon és kb 40ezer km után kell egy kis változatosság.
Párat alszok arra hogy mi legyen a TL-el. Most meg tart az ujdonság varázsa.
A tls-t sportosabb mint egy sv minden tekintetben. Na ezert mondjak
Igazaból valami nyomós érvet vártam hogy miért is sokkal jobb a tl. Pedig csak olyanokt olvasok hogy az sv-ből kell a főtengely, olajszivattyu, hűtőrendszer... na meg hogy leszakadnak a szelepek, bajos az injector és hasonlók. És nem kötekedek, csak várom az érveket.
Osztottam szoroztam fájó szívvel arra jutotta, hogy két lovat nem tudok, de leginkább nem szeretnék etetni.
"Azt hittem vegre olyat aminek van normális futóműve meg féke "
Ez nem tartozik az értelmes beszélgetés közé. Tehát ne várj tőlem hasonlót.
Szerintem normálisan kérdeztem, nem fikáztam semmit csak kérdeztem... De minden bizonnyal a legjobb motor a tls ha Te ennyi pénzt rálocsoltál már :)
V2-sor4.Nem káötezer?
kiváncsiságból.