Az enyemben r1 van. Janoeban ducati 1098. De szoba johet meg a cbr-e. De nem mind1 melyik evjarat. Majd megkeresem a linmjet ami alapjan meg lehet csinalni. Jah plusz kell egy konzol. Arrol is elkuldom majd a rajzir
Semmi baj , csak a komplett festéshez szedem össze a cuccokat.Hátha tudnék kevésbé javított elemeket találni.Ja és amíg dolgozik a festő, én tudnék motorozni
Hali!
Még nincs kész, de alakul. 7végén villahíd csere, aztán alsó hűtő csere, és járóképes lesz. idomokat kell még fényezni, oszt kész is. Június elején már motorozni akarok!
Hali!
Szerintem nem javított/törött fejidom nincs a földön, csak ha a gyárból rendeled. (meg rajta a motorokon)
Nekem most jön a harmadik fejidom ebay-ről, de egyik sem sérülésmentes... A lényeg, hogy a rögzítési pontok meglegyenek. Utána kis műanyagozás, festés, oszt annyi.
Amúgy van egy sárga javított (nem vészes) fejidomom, amit nem fogok használni soha, ha érdekel...
Csak még egy mondat a külföldről behozott motor témához : -Szerintem mindenkinek igaza van a témában valamennyire,tegyük hozzá a tény az tény ....a piac megváltozott és van kókler mindenütt legyen az német vagy olasz import motor szerintem be kell vállalni a vámot és inkább unión kívül keresgélni....mert az unió màr szakosodott a témában lehúzás ügyben ....!!!
Jut eszembe màr meg akartam kérdezni ,akkor is részt lehet venni a TL találkozón ha a hengerek nem feltétlenül az olyan egekig magasztalt V-betűt formàzzàk?!? :).
Ma sétálni voltunk.....mindenkinek kívánok szép időt!
Uraim kíváncsian várom ezügyben a nyilatkozatokat!
Azért mert pl: Svájcban nem éri meg gyorsan hajtani sem anyagilag sem a szankciók miatt ezért a sportmotorok főleg ha idősebbek szinte hozzàd vannak vágva mert a kutya sem veszi....az egykerekezésről nem is beszélve ott tarkón lőnek érte ...vagyis mennek 50-80 autobahnon 120- al maximum fontos a szerviz és az állapot hiszen sok a kontroll és nem akàr milyenek ám !!! A rend éber őre például szögmérővel ellenőrzi a rendszám dőlésszögét .....pontosak precízek....Hàt ezért !!! Mindenkinek jó utat! Tasla
Első sárvédőt keresek R -hez.Nem baj ha egy kicsit javított.
Még nincs kész, de alakul. 7végén villahíd csere, aztán alsó hűtő csere, és járóképes lesz. idomokat kell még fényezni, oszt kész is. Június elején már motorozni akarok!
Ezek szerint még nincsen kész a paripa?
Sok sikert hozzà....jó lenne összefutni hamarosan,a lagzi màr a tiéd?!?
Szerintem nem javított/törött fejidom nincs a földön, csak ha a gyárból rendeled. (meg rajta a motorokon)
Nekem most jön a harmadik fejidom ebay-ről, de egyik sem sérülésmentes... A lényeg, hogy a rögzítési pontok meglegyenek. Utána kis műanyagozás, festés, oszt annyi.
Amúgy van egy sárga javított (nem vészes) fejidomom, amit nem fogok használni soha, ha érdekel...
Csak még egy mondat a külföldről behozott motor témához : -Szerintem mindenkinek igaza van a témában valamennyire,tegyük hozzá a tény az tény ....a piac megváltozott és van kókler mindenütt legyen az német vagy olasz import motor szerintem be kell vállalni a vámot és inkább unión kívül keresgélni....mert az unió màr szakosodott a témában lehúzás ügyben ....!!!
Üdvözlettel :Tasla
Naná! Régi TL-es, szerintem ott a helyed!
Ma sétálni voltunk.....mindenkinek kívánok szép időt!
Uraim kíváncsian várom ezügyben a nyilatkozatokat!
Tasla