Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves Tibi!
Nem oltani meg okosítani szeretnélek,de követtem a forumot!Értem én hogy párhónapja azt se tudtad hogy TL hogy működik.... de jössz itt a Torlo levegő nyomás meg légellenállás szövegel hogy csináltál... lehet hogy szép és jó lett(véletlenek márpedig vannak)
De képzeld azok a hülye kis japán mérnökök hadi nem csak fogta és szemre meg rajzolta a fejidomot meg raktak két csövet azt csókolom!Gyáritól jobbat úgy se fogsz tudni csinálni hiába is akarsz !Sajnos ez nem az a hobi ami pénz nélkül megy!
Hülyeséget beszélsz. Nem a rem air hiánya miatt 100 lovas. Mert szerintem nincs az 110 sincs.
Sv1000 meg majdnem a földről szívja levegőt, főleg k3-k4, aztán mégis 120hp. Aztakurva......
Cagiva Raptor1000-en nincs RamAirDirect rendszer. Ugyan ez a blokk csak 110 lóerőt tud!
Azért a rem air és a turbó nyomásközt van némi különbség. Mennyit hoz a rem? 5 lóerőt? :D

Ha ennyire penge vagy akkor kérlek számold ki mekkora túlnyomást okoz a menetszél. Mert szerintem nem váltod meg a világot.

Akkor a tlr beömlőnél miért nem kagylós? :)
Fontos a dinamika ! De a levegö nèlkülözhetetlen!
Fontos a dinamika ! De a levegö nèlkülözhetetlen!
Ne klimahidegre gondolj ember! Nagysebessègnèl hüssebb a levegö mint alacsonyabbnál. Meleg levegöben kevesebb az oxigèn ! Autóknál ezèrtvan turbó hütès minèl hidegebbet tudjon nyomni többlegyen az oxigèn! Itt ezt nagy sebesègel èred el! A csövet nemvèletlen teszik a villa elè! Mert ott a legnagyobb az áramlás .ott tud legjobban beáramlani nagyban a levegö nemütközik akadájba plusz mèg a beömlö nyilással segitik! Amenyire osztod nekem az èszt szomorú hogy nemtudod ! Nyilván számit v mit az elenálás de a levegö jobban ! Deaztán nemèrdekel hogy hiszed v nem neten megtalálod a motor benzin levegö müködèsèt. Tudod a tejesitmèny nagyban növeled a nagynyomású levegövel. Torlo levegö! Termèszetes turbó! Na megin tanultál v mit.
Hát szerintem az aerodinamika fontosságára már elég rég rájöttek. Hidd el, az többet ér mint ahogy te gondolod.
Na aztán honnan a faszombol szerzel hideg levegőt? 30 fokban :D:D
Tibi. Mesélj még :)
Üdv! Számit valamit ittis rátudh feküdni a mocira,az nemsokat határoz számit valamit .de ha nincs ègèshez elèg hideg levegö ès megfelelö menyisèg nemfog menni a moci. Amit èn okozok ellenálást a motor elbirja ha van levegö.
Akkor jöhet le a széles kormány is. Végsebesség ellensége a légellenállás. Szerintem többet számít, minthogy megvan-e a kellő levegőmennyiség az idomnak köszönhetően, vagy nincs.
Elhiszem ha van lótyi meg tudod mit hol keress biztos egyben lehet. Nálam van egy keret ami felett nemköltök rá . tehát kereten belül èpitgetem ahogy tudom.
Enyèm is ugyanaz a rendszer a csö az kevès! Kell az eleje is! Nincs rajt a csö elejèn az idom èletbe nemfogja tudni a nèvleges v sebessèget. Föleg hogy a villa mögött van a beömlö vège! Hihetetlen de nemtud beáramolni anyi levegö ami a teljef kipörgèshez kel hatodikban! Nèzd a gyári kialakitást nemvèletlen kicsit kagylós . menni megy de ha nem a gyári a beölö nemtudja a v sebessèget. Temotorod gyári leveszed a beömlös spoilert csupasz csömarad ès meglátod nemlesz torlo eröd ! 200 felet talán 230 ! Mindjárt nemlesz vègsebessèged! Kell az eleje ha teljes forgást akarsz! Motoros zseni! Torlo erö nem kutyafasza ez nemnagy pènz!
Fetrengésben szerintem itt én vagyok a nonplusultra.
Az ideivel együtt nyolcnál járok.
Mégis lassan újra egyben lesz a vas.
Most épp ezek jöttek meg:
Eszünk=estünk.
Figyeld a képet. Igy kell megcsinálni... Időm nélkül.
Enyém rém air, idom és kutyafasza nélkül is megy mint állat. Időm nélkül is fel lehet rakni a csövet.
Itt többen eszünk motorral. Pénzt, időt nem kimélve helyreraktuk a motort.
Üdv! Nekem a lègbeömlö a fontos ! Ha vanrá mód akor fejidomot raknèk fel alakitva! Tl jano! Nemcsak gyári állapot lètezik kinek ez kinek az! Olyan órámvan mint neked ! Akor a tièdis bicikli óra? valami oknál fogva töröd az idomokat aztán faraghatsz teis,ès akor náladis lesz szinvonal egyenlöre nem a külsejèvel foglakoztam hanem hogy menjen! Beálitások fèkek lánc szett stb. Mivel nincs torlo levegöm ezèrt alsó idomot a levegö beömlökkel megkell oldani! Mert azadja a pluszt a vèg sebessèghez! Ha befogják az orrod tesemtudsz futni! Tehát kell a hideg levegö ès ahoz az alsó idom a beömlökkel! Deezt teis tudod!
Ennyi erővel faragj ra egy gixxer pályaidomot. Ócska projektoros lámpával meg bicikli km órával. ...
Bar itt a tulajoknal már nem ez a szinvonal játszik.
Nincs mit!
Tudom én, hogy szinte lehetetlen épkézláb idomokat elérhető áron találni, mert én sem találok...
Biztos hogy azlenne tuti ami rávalo. Ha találok azlesz ha nem marad az ács munka. Köszi a segitsèget rendesvagy.
TLR
TLS
Sok sikert, de én még mindig tartom, hogy S-es alkatrészeket vegyél!
Csak egy pár kép, hogy mégis mit mivé akarsz átfaragni: