Kedves Tibi!
Nem oltani meg okosítani szeretnélek,de követtem a forumot!Értem én hogy párhónapja azt se tudtad hogy TL hogy működik.... de jössz itt a Torlo levegő nyomás meg légellenállás szövegel hogy csináltál... lehet hogy szép és jó lett(véletlenek márpedig vannak)
De képzeld azok a hülye kis japán mérnökök hadi nem csak fogta és szemre meg rajzolta a fejidomot meg raktak két csövet azt csókolom!Gyáritól jobbat úgy se fogsz tudni csinálni hiába is akarsz !Sajnos ez nem az a hobi ami pénz nélkül megy!
Ne klimahidegre gondolj ember! Nagysebessègnèl hüssebb a levegö mint alacsonyabbnál. Meleg levegöben kevesebb az oxigèn ! Autóknál ezèrtvan turbó hütès minèl hidegebbet tudjon nyomni többlegyen az oxigèn! Itt ezt nagy sebesègel èred el! A csövet nemvèletlen teszik a villa elè! Mert ott a legnagyobb az áramlás .ott tud legjobban beáramlani nagyban a levegö nemütközik akadájba plusz mèg a beömlö nyilással segitik! Amenyire osztod nekem az èszt szomorú hogy nemtudod ! Nyilván számit v mit az elenálás de a levegö jobban ! Deaztán nemèrdekel hogy hiszed v nem neten megtalálod a motor benzin levegö müködèsèt. Tudod a tejesitmèny nagyban növeled a nagynyomású levegövel. Torlo levegö! Termèszetes turbó! Na megin tanultál v mit.
Üdv! Számit valamit ittis rátudh feküdni a mocira,az nemsokat határoz számit valamit .de ha nincs ègèshez elèg hideg levegö ès megfelelö menyisèg nemfog menni a moci. Amit èn okozok ellenálást a motor elbirja ha van levegö.
Akkor jöhet le a széles kormány is. Végsebesség ellensége a légellenállás. Szerintem többet számít, minthogy megvan-e a kellő levegőmennyiség az idomnak köszönhetően, vagy nincs.
Elhiszem ha van lótyi meg tudod mit hol keress biztos egyben lehet. Nálam van egy keret ami felett nemköltök rá . tehát kereten belül èpitgetem ahogy tudom.
Enyèm is ugyanaz a rendszer a csö az kevès! Kell az eleje is! Nincs rajt a csö elejèn az idom èletbe nemfogja tudni a nèvleges v sebessèget. Föleg hogy a villa mögött van a beömlö vège! Hihetetlen de nemtud beáramolni anyi levegö ami a teljef kipörgèshez kel hatodikban! Nèzd a gyári kialakitást nemvèletlen kicsit kagylós . menni megy de ha nem a gyári a beölö nemtudja a v sebessèget. Temotorod gyári leveszed a beömlös spoilert csupasz csömarad ès meglátod nemlesz torlo eröd ! 200 felet talán 230 ! Mindjárt nemlesz vègsebessèged! Kell az eleje ha teljes forgást akarsz! Motoros zseni! Torlo erö nem kutyafasza ez nemnagy pènz!
Enyém rém air, idom és kutyafasza nélkül is megy mint állat. Időm nélkül is fel lehet rakni a csövet.
Itt többen eszünk motorral. Pénzt, időt nem kimélve helyreraktuk a motort.
Üdv! Nekem a lègbeömlö a fontos ! Ha vanrá mód akor fejidomot raknèk fel alakitva! Tl jano! Nemcsak gyári állapot lètezik kinek ez kinek az! Olyan órámvan mint neked ! Akor a tièdis bicikli óra? valami oknál fogva töröd az idomokat aztán faraghatsz teis,ès akor náladis lesz szinvonal egyenlöre nem a külsejèvel foglakoztam hanem hogy menjen! Beálitások fèkek lánc szett stb. Mivel nincs torlo levegöm ezèrt alsó idomot a levegö beömlökkel megkell oldani! Mert azadja a pluszt a vèg sebessèghez! Ha befogják az orrod tesemtudsz futni! Tehát kell a hideg levegö ès ahoz az alsó idom a beömlökkel! Deezt teis tudod!
Ennyi erővel faragj ra egy gixxer pályaidomot. Ócska projektoros lámpával meg bicikli km órával. ...
Bar itt a tulajoknal már nem ez a szinvonal játszik.
Nem oltani meg okosítani szeretnélek,de követtem a forumot!Értem én hogy párhónapja azt se tudtad hogy TL hogy működik.... de jössz itt a Torlo levegő nyomás meg légellenállás szövegel hogy csináltál... lehet hogy szép és jó lett(véletlenek márpedig vannak)
De képzeld azok a hülye kis japán mérnökök hadi nem csak fogta és szemre meg rajzolta a fejidomot meg raktak két csövet azt csókolom!Gyáritól jobbat úgy se fogsz tudni csinálni hiába is akarsz !Sajnos ez nem az a hobi ami pénz nélkül megy!