Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezekszerint te èrted miröl beszèlek! Vègre valaki!
Tibi,hagyd így ahogy van ,tarsd karban,vigyázz rá,de ne alakítsd semerre,így is tud 230ami nem kevés,a hangja brutál.Az okoskodó félárva pattanásokat ne vedd fel.
Deha tudom hogy minden beszèlgetès vitába torkollik a büdös èletbe nemirok. Mert okoskodásnak itèled meg azt amire ember brobál megoldást találni! Mert ha kawa 750- nèl müködik a levegö idom ès idom nèlkül ,akor ittis aza baj! Pumpa már jó beálitás a gyári lánc kerekek gy mèret komp jó . akor hiszem hogy nálamis az levegö idom a gond! De mindegy megtartom magamnak ! Nemvesztek vele hogy leszrajt idom ! Èn nemragaszkodom a gyári kinèzethez.
Különösebben nem kell számolgatni mert csináltak teszteket a ram air hatásfokáról. A ZX-7R-en 260km/h-nál 3Le hozott.
Mostsemmegy 230 fölè ezèrt csinálommeg az alsó idomot rátesz 15-20 ha az èn sujjommal ami 117 kg mondhatom hogy másfèl enber ül a motoron! Akor aza kb 250 jó! Nincs idóm pájára meni van nàlunkis! Rába ring! Ha kint leteszed uton az igen. Èn nem kisèrletezek ilyennel. Van egy fiam! Nemazèrt kell a v seb ! Hanem ami megvan adva azt tudja! Nem közlekedek mindig nyèlen! Ha feljutok M85-re akor pár másod p ig . Nyilván tudok kanyarodni! Igen szeretem ènis a veszèlyes tempót ahol viszonylag biztonságos!
Köszi
Eddig azért sírtál, hogy nem megy a motorod 230 fölé. Tehát te is veszélyes tempóban mész.
Légy férfi és tanulj meg kanyarodni, ne egyenesbe húzd csak :P
2,2-2,3 környéke utcán. Bar en sportgumival megyek.
Teddle peremig! Majd egyszer megyek èrted. Èn nemteszemle lehet más vagyok èn nem börcuccban motorozom.
Ti milyen guminyomással jártok? Meglett végre a rendszámom, ma tudtam kicsit menni a géppel. De valahogy nem találom a helyemet rajta. Szerintem valami nem kerek.
Igen csak kettőnk közt az a különbség hogy en annál a 230-nal a gumi pereméig leteszem a gépet :D
Hát az enyèmbeis szorult nèmi erö! Az hogy nincs idom az egy dolog kapot uj beálitást gyári èrtèkre lett állitva ! Gyári mèretü láncszett. Èn sujjomal igyahogy van ora szerint 230 most ezt tudja. Èsmèg van gáz amivel hatodikban egyenlöre nem megy kb egy cm. Tehát nemolyan rossz a te 240 hez! De leszarom hogy hiszed v sem! Magamnak nem hazudok! Ó mester lehet nemolyan szèp mint a tièd de tudni fogja amit kell! Na lègy magaddal boldog csá
Tudod az enyémnek van erő +4-el nagyobb fogaskerék hátul :P
Akor a tièdre csak úgy rárakták plusz sujnak! Na csá
Érdekes en azt az 5-10 loerő visszaesést nem ereztem amikor rem air nélkül mentem. 240 -ig úgyis leforgott pillanatok alatt. Idomok nélkül kb annyi ilyen motoroknak a vége. Pl 990 superduke.

Szerintem engedd el ezt a tl topic dolgot. Ennyi ésszel nem vagy ide való, és gyanítom senki nem izgat, hogy mit kínylodsz a fostalicskáddal. Motort kell venni nem szart...
Beáramlo levegöt vitattuk hogy számit ! Vanaki aztmondja nem! Hogyne számitana,torlo levegöt règen a rallisok is alkalmazták motor tetön v oldal sárvèdön keresztül. De aki ment idommal ès terelö idom nèlkül az tudja a külömbsèget! 2 fölött!!!! De nemis magyarászkodom nincs mièrt . lehet nemvagyok egy zseni de nemis kel annak lenni hogy erezd a külömbsèget. Nem lenne fontos akor váz alol kiálna egy konyok csövel ès kèsz kap anyit amenyit kap. Vannak tipusok amiket igy tervezik biztos .na de mindegy
Gondoltam megpróbálom érzékeltetni a formák és a levegő sebességének összefüggését. De valóban elég kusza lett így visszaolvasva. A vtr hűtőjét meg azért szőttem bele, mert oldalt van és mégis hűt, ergo ott is kell lennie elég hideg levegőnek. :)
Hát azt etudom hogyjó a repülö
Van baj
Mi köze a VTR oldalsó hűtőinek a repülőgép szárnyához?
Nyilván jobb nemlesz mint a gyári de jobblesz mint most idom nèlkül! Ès ahogy mondtan nemvèletlen igy találtákki a kicsi japik. Az hogy párhonapja van nekem tl az egy dolog ! Gondolom más tipusnálsem vèletlen az idom vagy az adott lègbeömlö. Èn nemvitázom mentem más motorral idommal ès idom nèlkül ès v sebesèghez kel a levegö mert also idomnèlkül aza motorsemment v anyit mint idommal ! Probáldki ès rájösz miröl van szó!
Nyilván jobb nemlesz mint a gyári de jobblesz mint most idom nèlkül! Ès ahogy mondtan nemvèletlen igy találtákki a kicsi japik. Az hogy párhonapja van nekem tl az egy dolog ! Gondolom más tipusnálsem vèletlen az idom vagy az adott lègbeömlö. Èn nemvitázom mentem más motorral idommal ès idom nèlkül ès v sebesèghez kel a levegö mert also idomnèlkül aza motorsemment v anyit mint idommal ! Probáldki ès rájösz miröl van szó!
Ha megengeded kicsit módosítanék... a Proptech/ Csunderlik Csaba által tavaly mért adat az enyémet illetőleg 106Le és 101nm. keréken mérve és elől nem gyári, hanem egy foggal nagyobb lánckerékkel, illetve sport kipufogóval Injektort hangolt rajta és persze közben ezt is mérte. Mindez egy éppen 20 éves járgányon 59 ezer km-rel. Abban persze igazad van hogy létezik 100 illetve 110 Lovas verzió is. A ram air rendszer csak nagy sebességnél hoz némi pluszt a motornak tehát a motorosok egy jókora részének ez nem releváns.
Nem mellesleg, ha ennyire számítana15-20 cm a cső hosszában, akkor a vtr 1000 f meg sp1, sp2-nél felesleges lenne vízhűtő. Figyelembe véve, hogy a motor oldalán van, ráadásul élével előre. A levegő sebessége és oxigén tartalma arányos annak hőmérsékletével. Ami a villák mellett vagy az idomok mellett akár hatékonyabb is lehet, mint elől. Figyeld meg a repülőgépek szárnyát. Hasonló az elv. De mindez mellékes a közegellenállás mellett. Ha nagyobb végsebességet akarsz, csökkentsd a cw értéket. Ezt a legkönnyebben és legolcsóbban a gyári, mérnökök által kikísérletezett idomokkal tudod megoldani szerintem
. Ahogy itt korábban már többen próbáltak rávilágítani. Hidd el hatékonyabb lesz mint plusz 5-10 lóerő.