Hát annyira nem kell magunkat beleélni. Igaz még több mint egy hét, de a mostani előrejelzés szerint jövő héten beleértve a hétvégét is, záporos esős fos idő lesz. Mondjuk hideg nem, kb 18-19 fok. Ha ilyen esős szar az idő én tuti nem szívatom magam többszáz km-en. De ez majd jövő héten úgyis kiderül.
Rajznak szép. Meg annak aki még nem látott motort közelről.
A váz tényleg valami Ducati lehet, vagy az UNO TLS van kicsit átalakítva. Hátsó lengővilla Bimota Tesi 3D, ráadásul a féknyereg csak oda van dobva felülre mindenféle felfogatás nélkül.
A blokk SV1000. A váz még véletlenül sem a felfogatási pontoknál csatlakozik a blokkhoz, hanem bele a két hengerfalba. Az alsó idom a kipufogóba van rögzítve, meg az olaj kémlelőnyílásba. Az ülésidom alá is megy egy kipufogó, de akkor viszlát rugóstag.
Amúgy koncepciónak nem csúnya...
Idomok fényezése és a tank biztosan az. A legalsó idomot őszintén szólva nem néztem. Valami eldőléses dolog volt vele ami az akksi tartón látszik kicsit, de minden egyben volt, így elhittük, hogy csak ennyi volt. a többi motor után ez volt a legkevesebb bajunk. Kap egy nagyszervízt és jó lesz sokáig :)
Úgy érzem a TL is abba a korba lépett, hogyha az ember akar egy jót, akkor niem igazán van alku pozícióban. Saját példámból kiindulva az építés se kerül kevesebbe. Sőt
Igen látszik a képen is hogy egyben van, szép gép. Bár nem tudom mennyiért hoztátok el,de ha jól emlékszem 1 millió felett hirdették. Fényezés gyári? Mert hasidomon kellene lennie matricának. Egyébként olyan igen mint az enyém. Ha úgy esik rá a napfény van benne egy kis lila árnyalat is.
Megnéztük az orosházit, de szanaszét volt monyákolva az elektronika, csúsztak vele, só megmarta a vázat stb... lehet belőle motort csinálni, de akkor ne 950-ért hirdesse hanem fele annyiért. 5percet néztük és mentünk.
Másik kék fehér is egy bontószökevény, a blokkja jó, de a futómű kompletten kuka, láncszett, fék kuka, idomok sem a legjobbak. Utca végéig mentem vele, de elég is volt...
Attinál volt egy jó alap (az még bassza a fantáziám), de igazából komplett kész motort akartunk, így elmentünk Gyermelyre. Igaz kurva drága volt, de minden csavar eredeti, km is valósnak tűnik. Nagyon nem volt miről beszélni. Elhoztuk. Asszem ugyan az a szín, mint a Tiéd.
Végülis bármelyik opciót választottuk volna millióból nem igen állt volna meg egyik se mire rendbe szedjük. Elkeserítő a magyar TL piac. Az hagyján, hogy szarok, de még pofátlanul drágák is.
Nem értik...
S-t nincs szívem beáldozni
A váz tényleg valami Ducati lehet, vagy az UNO TLS van kicsit átalakítva. Hátsó lengővilla Bimota Tesi 3D, ráadásul a féknyereg csak oda van dobva felülre mindenféle felfogatás nélkül.
A blokk SV1000. A váz még véletlenül sem a felfogatási pontoknál csatlakozik a blokkhoz, hanem bele a két hengerfalba. Az alsó idom a kipufogóba van rögzítve, meg az olaj kémlelőnyílásba. Az ülésidom alá is megy egy kipufogó, de akkor viszlát rugóstag.
Amúgy koncepciónak nem csúnya...
Itt a duplabubis plexi linkje:
https://www.aliexpress.com/ite...
Ja és már van kifejezetten TL-hez való lábtartó Kínából viszonylag baráti áron nem csak feketében:
wWWxY9IaI]http://www.ebay.co.uk/itm/Adju...[/url]
Úgy érzem a TL is abba a korba lépett, hogyha az ember akar egy jót, akkor niem igazán van alku pozícióban. Saját példámból kiindulva az építés se kerül kevesebbe. Sőt
Másik kék fehér is egy bontószökevény, a blokkja jó, de a futómű kompletten kuka, láncszett, fék kuka, idomok sem a legjobbak. Utca végéig mentem vele, de elég is volt...
Attinál volt egy jó alap (az még bassza a fantáziám), de igazából komplett kész motort akartunk, így elmentünk Gyermelyre. Igaz kurva drága volt, de minden csavar eredeti, km is valósnak tűnik. Nagyon nem volt miről beszélni. Elhoztuk. Asszem ugyan az a szín, mint a Tiéd.
Végülis bármelyik opciót választottuk volna millióból nem igen állt volna meg egyik se mire rendbe szedjük. Elkeserítő a magyar TL piac. Az hagyján, hogy szarok, de még pofátlanul drágák is.