Senki nem osztja az èszt! Csak te! Nekem ès akikell abban az idöben motoroztam mikor temèg a homokozoban ültèl ès a müanyag dömperedel játszottál! Jó tapasztalatunk volt kèt ès nègyütemüben! Ottis van leèlt gèp ! Már akor elöbb találtam jobbat mint ithon! Akorsem ujj mocikat vettem! 350- es yamaha rd ypvs! Szerintem mèg hirètsem hallodtad! Állapotrol volt szó. Nem pènz! Nyililván ott sem minden tuti nemis kell hogy egyett èrtsünk hisz nemtudjuk melyikünk mivel foglakozik. Ot! Nyilván azèrt van vèlemènyem mert jártam eben a cipöben! Ezekszerint te nem! Csak a tátráig jutottál meg vissza! Ha lenne kapcsolatod kint akor nem kolbászoznál !!!!! egyèbkènt mindenki ott vesz ahol akar! De temèg soha nemfogtál melè g9ndolom motor vásárlással akor egy sztárvagy
A macskaevő egy igen trehány társulat.Osztrákoknál állandóan esik így lehet megrohad vagy mohásodik a cucc,németeknél meg sok a Borisz és Ali nevű nepper.
Mindkét motorkám onnan van.
A következő új lesz.
Olyan ember miért ossza az észt akinek forgalomból véglegesen kivont, aztán visszahelyezett bontószökevénye van?
Lófasz lett ez a topik is. Pont az a két analfabéta a leghangosabb a témában akinek a motorja semmit nem ér/ért, nemhogy pénzt
Én csak az okát nem értem. Nem árakról beszélgetünk. Miért gondoljuk hogy az osztrák vagy német vagy akármelyik európai gondosabban karba tartaná az egyébként öreg motorját. Azért mert nem magyar? Ugyanmár!
Hát ajánlom neked ausztriat hozz onnan te! Szüklátó körü vagy mitis vár az enber ! Tájèkozodj aztán kolbászozz! Nemvèletlen nèmet ès olaszbol hoznak mocikat. Szemèlyes tapasztalat akormèg vám volt a neve nem reg adó! Hoztam töbetis! Több fajtát tehát tudom miröl beszèlek. De otvesz mindenki ahol akar.
Üdv! Szerintem örök dillemma kintröl vagy ithon! Lásd autókat ! Sokkal jobb állapotuak mint ithon,megbizhatóbbak. Van ottis kivètel. Kint mások az enberek más az èletkörülmèny . rengetek robogót hoznak kintröl terep motorokat biztos oka van!? Van ithonis biztos jó állapotu nem kizárt! Szerintem kint más! Mind motor mind autó.
Józsi az olasz piAcot ne is vegyük számításba,annyira szar megbízhatatlan,szarok vannak,jelenleg magyarországon a legolcsobb a motor.Íg,y itthon éri meg venni ,de ez sem miden esetben igaz.Pl tegyük fel akar valaki venni 2002-evjaratu tl ,nincs itthon kénytelen külföldön körülnézni,és amit a srác ír Ausztriában talált ,kézenfekvö hogy elmegy lecskolja.
Ne haragudjatok de miért éri meg kintről behozni egy közel 20 éves sportmotort? Ott gondosabbak a tulajok? Vagy mondjuk olaszban 10 hónapos szezon miatt? Vagy ott kolbász van faléc helyett? Esküszöm sose fogom ezt megérteni. No mindegy.
Üdv! Hát biztos megondolando hol milyen állapotú motort vesz az enber,kintis ithonis belelehet nyulni egy pènznyelöbe. Mindenki maga tudja menyit èrmeg neki egy adott motor.felujitás biztos nem olcsó jóminösègü alkatrèsszel. Mindenesetre sok szerencsèt!
Én tulvagyok egy TLR-n felírtam még a parkolásról is mennyit költöttem,185ezer forint volt a papírozás mire a vám meg az összes baromság ki lett fizetve.Téli,nyári szezonban használtam,megbízható,jó motor .Newcastle
-ból hoztam be haza motoroztam vele egyszerűen mire hazaértem gumik,lánc lánckerékcsere lett,azután is 4-5ezrenként cseréltem ezeket.ha kivársz néha elvétve itt is vannak szép darabok de egyre kevesebb.Nem bántam meg külföldről vettem motort..15néhányéve nem gyártják öket?
A Te esetedben ha szabadidőd,kedved barkácsolási hajlamod megvan és egy kevéske pénzed érdemesebb magyar rendszámos olcsó tls-r venni s rendberakod,a blokkcsere nem mindem esetben jó megoldás,lehet lutri is a másik blokk.kíváncsi vagyok mit döntesz
Üdv! Olcsó èn aztmondom nevegyèl ( túl olcsót) alkatrèsz potlás gyenge ami van gyári mèreg drága! Láss gyári penzin pumpa. Kintröl jobban jársz jobb álapotuak vannak. Ès állapot a lènyeg. Itt nyuzvavan minden! Ha most vennèk kintről hoznèk. Befizetszrá mindent lehet kicsit feljebbleszel de jobbat kapsz. Ithol fantol kapsz szinte hibátlant.
Az attol függ mit akarsz. Ha veszel olcsón akkor akár építhetsz is valamit. Drágább lesz mint egy alap tls de akár jobb is lehet a végére. Ha van kapcsolatod és szeretsz ebayezni akkor alkatreszt is talalsz.
Motorhibást én nem ajánlanék (főleg azt a hahun.), új alkatrész drága hozzá, bontott alig van, rendbehozatallal együtt nem lenne olcsóbb, sőt. Nyugatabbra drágábbak vannak, de általában szebb és jobban karbantartottak, mint a hazai átlag.
Üdv TL-esek!
Eljátszottam a gondolattal, hogy beszerzek magamnak a Ducati után egy TLS-t. Itthon elég karcsú a felhozatal és ahogy itt olvasom, eléggé lepukkantak is...Mire érdemes figyelni elsősorban az ismert hibákon (váztörés, kuplung, benzinszag az olajban stb.)?
Mikor kijött a TL, anno a motorkiállításon csorgattam a nyálam, de akkor nem volt 1,3 M venni egy újat...
Mivel régi motoros vagyok és a szereléstől sem riadok meg, érdemes esetleg egy motorhibást vennem olcsón és kicserélni a blokkot?
A Hahun van fenn egy átalakított fehér 300-ért... Viszont Ausztriában, nem is messze a határtól van egy kép szerint eredeti állapotú kb 550-ből be lehetne hozni, plusz az itthoni papírozás...
Szóval kíváncsi lennék a véleményetekre!
Sziasztok TL-esek!
Kacérkodom a gondolattal, hogy beszerezzek egy TL1000S-t, méghozzá csakis piros színben.... Emlékszem, anno mikor kijöttek ezek a gépek,a motorkiállításon csorgattam a nyálam, de nem volt 1,3 misim, hogy vegyek egy újat...Most viszont már megengedhetem magamnak. Mire érdemes leginkább odafigyelni a vásárlásnál? Olvastam itt az előttem szólók beszélgetéséből, hogy elég ramaty a felhozatal a hazai piacon, arra gondoltam, hogy körülnéznék nyugatabbra is. Régi motoros vagyok, nem riadok meg a szereléstől sem, érdemes lehet egy motorhibás gépbe belenyúlni? Csereblokkot mennyire nehéz találni? Köszönöm a válaszokat előre is!
Mindkét motorkám onnan van.
A következő új lesz.
Lófasz lett ez a topik is. Pont az a két analfabéta a leghangosabb a témában akinek a motorja semmit nem ér/ért, nemhogy pénzt
-ból hoztam be haza motoroztam vele egyszerűen mire hazaértem gumik,lánc lánckerékcsere lett,azután is 4-5ezrenként cseréltem ezeket.ha kivársz néha elvétve itt is vannak szép darabok de egyre kevesebb.Nem bántam meg külföldről vettem motort..15néhányéve nem gyártják öket?
A Te esetedben ha szabadidőd,kedved barkácsolási hajlamod megvan és egy kevéske pénzed érdemesebb magyar rendszámos olcsó tls-r venni s rendberakod,a blokkcsere nem mindem esetben jó megoldás,lehet lutri is a másik blokk.kíváncsi vagyok mit döntesz
Ez mijafranc lehet? (amúgy egy mágnes meg a tartója)
A tank betöltő nyílás belső oldalára volt feltapasztva...
Külföldről behozott papírozása 140e körül van!
Eljátszottam a gondolattal, hogy beszerzek magamnak a Ducati után egy TLS-t. Itthon elég karcsú a felhozatal és ahogy itt olvasom, eléggé lepukkantak is...Mire érdemes figyelni elsősorban az ismert hibákon (váztörés, kuplung, benzinszag az olajban stb.)?
Mikor kijött a TL, anno a motorkiállításon csorgattam a nyálam, de akkor nem volt 1,3 M venni egy újat...
Mivel régi motoros vagyok és a szereléstől sem riadok meg, érdemes esetleg egy motorhibást vennem olcsón és kicserélni a blokkot?
A Hahun van fenn egy átalakított fehér 300-ért... Viszont Ausztriában, nem is messze a határtól van egy kép szerint eredeti állapotú kb 550-ből be lehetne hozni, plusz az itthoni papírozás...
Szóval kíváncsi lennék a véleményetekre!
Kacérkodom a gondolattal, hogy beszerezzek egy TL1000S-t, méghozzá csakis piros színben.... Emlékszem, anno mikor kijöttek ezek a gépek,a motorkiállításon csorgattam a nyálam, de nem volt 1,3 misim, hogy vegyek egy újat...Most viszont már megengedhetem magamnak. Mire érdemes leginkább odafigyelni a vásárlásnál? Olvastam itt az előttem szólók beszélgetéséből, hogy elég ramaty a felhozatal a hazai piacon, arra gondoltam, hogy körülnéznék nyugatabbra is. Régi motoros vagyok, nem riadok meg a szereléstől sem, érdemes lehet egy motorhibás gépbe belenyúlni? Csereblokkot mennyire nehéz találni? Köszönöm a válaszokat előre is!