Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez se most volt.
Na meg az éjszakai kemping konyha.
Leszakadtak a polcok.
Első körben szavazzatok a májusi hétvégékre.
Május 1. 8, 15, 22, 29-nek a hétvégéje legyen?
Ezt még én fotóztam szombat reggel :D azt hiszem jo buli volt :)
A héten meg kellene fejtennk az Ausztria túra időpontját. A szállást le kell foglalnom.
Meg ez is jó!
Egy kis nyári kedvcsinálónak!
A cég ahol melózok méregdrágán árulja teherautókhoz a német minőségi pótkocsifutóműveket amiben kinai fékalkatrészek vannak :D Már csak zárójelben jegyzem meg, hogy minden beszállítóval sok a gondunk kivéve a kínaiakkal. Fejlődnek ők is. Szóval nem kell félni. Ha esetleg bármi rendellenességet látsz rajta, ha megérkezik, akkor küld vissza.
Efelől kétségem sincs. Biztos hogy jó. De én is pofátlanul olcsót keresek.
Holnap rádcsörgök, aztán megbeszéljük.
ment a méjl
Nem is mondtam, hogy olcsó...
Viszont a legjobbak.
Én is használtan vettem a Braking-et (igaz vérlázítóan olcsón ), asszem ötödször fogok tavasszal cserélni betétet mióta megvan, és még nem látszik hogy kopott volna... Jó cucc!
A galfer-t én is néztem. Az a baj, hogy ehhez már nem sokat kéne hozzá tenni és mo-n veszek ebc-t újba. Szóval nagy a dilemma, de szerintem kínai lesz ebből. 50-60 között új, és ha 4-5 évig jó akkor jól jártam. Itt egy pár ember jár ilyen kínai cuccal eddig hiba nélkül. Csak ugye bennem van a félsz, mégis csak a fékről van szó. Egyenlőre elég lesz az nekem, tárcsa + betét + fékcsövek oszt' meg is vagyok pénzügyileg.
Az elso afaval veri a 100-at a masik a 90-et nelkule.
Csak új tárcsákat nézegetsz?
Mert ha nekem nem lenne épp, akkor én ezekre pislognék erősen:
http://www.ebay.com/itm/L-98-0...
http://www.ebay.co.uk/itm/disc...
Nekem ár.strong betét volt a motorba. 2x szénné égettem. Azt hittem elfelejtettem motorozni, de ilyen azota se történt velem.
Nem nem. Eszembenutott. Ha minden igaz blackshadow lesz az. Vagy valami hasonlo.
A betét made in EU, ráadásul TÜV-ös, a tárcsa dobozára nem volt ráírva semmi ezzel kapcsolatos infó. Szerintem az simán kínai...amúgy meg fékerőben egy nagy szar, főleg hidegen - a gyárihoz képest. Szóval ha angol, ha kínai, nem ajánlom :)
EBC, TRW, Brembo, Braking, Nissin vagy gyári bontott, én a többit nem merném már feltenni.
Csak kérdés volt hogy angol.
Tudja franc milyen.
A gyárin nálam 43e-nél még nincs mérhető kopás.
Ha így folytatom 100e-nél majd veszek egy pár gyári bontottat.
Bocs, nem szoktam más topikba járni, csak kerestem valamit és kibökte a szemem a link...nekem volt Armstrong tárcsám. Egy deka szart sem ér, úgy elkopott a hozzá való szinteres Amrstrong betéttel, kétszer is megbántam, hogy megvettem. Ha csak simogatod, túrázgatsz, akkor még csak-csak, de nekem gyakorlatilag olyan 8 pályanap alatt lenullázódott. A gyárival ugyanennyi pályanap alatt gyári szinteres betéttel 0 kopás mérhető. Szóval aki jót akar, ne vegye meg. EBC-t a friccektől lehet egész normális áron venni.
Nem a hobbi a hülye, hanem aki űzi. Bass.a meg!
Hülye egy hobbi ez a motor.
Hát ez biz nagyon drága. Ilyen árban itthon is kapni. Ezt ugye duplán számolva meg a posta, az kb 300 font. Az meg nem kevés.
Armstrong.De nem olcsó.

http://www.ebay.co.uk/itm/SUZU...
Nem nem. Azért is kérdezgettelek titeket, hogy mi a vélemény, mert szimplán nem bízok benne. Én csak azt mondtam, hogy nem kifejezetten akarok kínait venni, de be kell hogy lássam, hogy jó alternatíva, miután mindannyian elismerően beszéltek róluk, ráad a márkásabb tárcsák ku.va drágák.

Amit Oszi mondott, az egy cég Angliában, aki vállalja az újraszegecselést és ezáltal a tárcsa cseréjét a gyári alu-ra. Árban kb ua mint a kínai. De macera a posta meg ilyesmi. Talán majd legközelebb. Oszi is azért említette mert találkozott olyannal aki nem talált a gépére kínait, gyári horror aztán így lett megoldva.
Tedd azt. Oszi mondott valami angol féktárcsát. nem ugrik be a neve hirtelen. Nem azt mondtad, hogy nem veszel kínait? :D Nem mintha baj lenne vele. EBC betéttel szerintem korrekt.