A rendelés már folyamatban, de mivel a szomszédos Kínából jön, akár egy hónap is lehet mire ideér. Addig meg sajnos nem tudunk boltolni...
Azonnal jelzek, amint szabad a préda.
Nekem EBC HH (szinteres) van mindkét motorban, egyiken EBC tárcsával, másokin Brakingel, fog mint az állat, kopás is elfogadható, gondom még nem volt vele. Janonak igaza van, neked tényleg valami rendes fékbetét kell
Nekem Az idei mérleg 7300km, egy dunlop sportsmart ami több, mint 5000-et bírt (igazi csoda), egy vágott slick, egy tokico fékbetét amire olaj folyt (kuka), egy armstrong amit szénné égettem (szintén kuka), egy brembo ami ette a tárcsám, mint állat :) Szóval ja, kopnak a dolgok. Meg újra olajcsere lassan
Viszont ha kemény a breking tárcsád, akkor van egy szinte kopásmentes brembo sc első garnitúrám féláron (11000). Ha nem muszáj nem rakom én már vissza, mert a kinai tárcsa túl puha, és nagyon elkezdte enni. Gyakorlatilag fékport nem láttam a felnin
Én május 1 óta tekertem 6500 km-t. Olajcsere megvolt, ma kb kivégzem a hátsó gumit is, a fékbetéteimben még van kb 1-2 ezres, de lassan azok is cserések.
Nekem bevált a Goldfren, nem is drága, meg satu is. A Braking tárcsa meg úgyis ledarálna bármilyen betétet...
Szóval ha fékbetét, akkor egy szavazat a Goldfren-nek.
Tasi gsx-r es ismerős, olcsó ,betét,próba úton bedagadtt elől a betét,kanyarban 10km/h-nál el csúszott,behozta melóhelyre a kivett betétét,és Én a körmömet bele tudtam nyomni a felületbe,olyan puha volt minta hajnali kenyér itt a burján péknél.
Pedig venni fogok valamit bele.
Azonnal jelzek, amint szabad a préda.