Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Unatkozástol nem félek :) amugy is kell még pár ponton finomítani a rugostagon ugy látom...
Majd nehogy unatkozzál.
Az enyém szerintem jo lesz
Ezt láttam, de sejtelmem sics, hogy miért nem vettem meg.most egy kicsit elég volt a barkácsbol :)
22:45-kor rengeteg vajúdás után Megszületett.
Szereti a kihívásokat...
Én a Yoshi renccerőő nem is tudom mennyiért válnék meg. 200 alatt biztos nem. Akkor inkább otthon porosodna...
Ezt kellett volna megvenned:
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
Kicsi javítgatás, és patent lett volna.
Amcsi ebay-t kell lesegetni.
Túl sok leírást olvastam már, aztán belekeveredtem. Van ahol static SAG-et nem is számolnak...
Jah, csak nehéz lemérni, ha rajta ülök
+ az R-es leömlője elől más mint az S-é mivel ott nagyobb az olaj/víz hűtő
Nem vagyunk 1formák,Én soha szerelőnél még nem jártam,mert Én vagyok a szerelő ,ennyit dolgozol munka után jól fog esni 1kis lazulás,Szentesen,habár a tavalyi sokaknak megterhelő volt.
Érthető is, bár akkor ezt a projektet elvetem
Na jah, pár órán keresztül reszeltem, hogy a gyári leömlők elférjenek :)
Most hogy a lengővillával megküzdöttél, biztos jó lenne újra faragni az egészet.
Nem csinálok belőle titkot, 100 alatt saját anyámnak se adnám oda.
Valószínűleg megint 1-2 hétig ellenék az R leömlő ráfaragásával :)

Meg se merem kérdezni az árát :)
Szerintem az R-es rendszer nem jó az S-re...
Van az a pénz amiért megválnék tőle, de az olcsó az nem megfelelő szó rá...
Abban bíztam, hogy eladod nekem olcsón
Jah, amíg nem találok hozzá való dobokat, addig a gyári rendszer marad. Vagy kerítek valami slipon-bolton átalakítót, és akkor az arany dobokkal el lehetne viselni az M4 rencert.
Szerintem valami noname dob, Redline felirattal. Viszont arany színű. Szinte ingyen kihagyhatatlan volt.
A másik rendszer egy M4-es cucc amcsiból, de az most ezt a szezont pihenőn tölti.
Ha beáll alattam a motor belerúgom az árokba, és ott fog elrohadni napokban néztem egy ilyen blokkbeállásos videot 200-nál. Nem volt szép látvány :)
Amúgy nem annyira bonyolult. A tűréshatárokat izlés szerint is kihasználhatod. Például ha elől puhítasz akkor értelemszerűen jobban megül az eleje, és változik a vázgeometria. Jobban fog fordulni, ha keményítesz akkor meg lehet alulkormányozottabb, de stabilabb. Hátul ugyan ez fordítva.

Itt le is írják ezt a doglot egészen jól.

http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
Bocs, hátul 13mm, csak elültöttem.
Jó ez Oszi. Mit nyüglődsz :)

Static SAG elől : 20mm hátul 10mm a méreteid alapján. Ez pont belesik a megfelelő tartományba.

Ami sorsdöntő lesz az a Te súlyod alatt mennyit ül meg. ha azt megadod okosabbak leszünk. Innen puhítani tudsz leginkább. Keményítésnek nincs értelme, mert akkor a Static SAG kevés lesz. Max rugócserével érhetsz el változást. .
Hmmm...ez az elsőnél és a hátsónál is jelentkezett...

Számolj, mert már nemtommi van.
Eleje:
124mm terhelés nélkül
104mm-re ül össze a motor súlya alatt

Hátulja:
498mm terhelés nélkül
485mm-re ül össze a motor súlya alatt

Ez most jó vagy nem? Hova kell állítani őket?