Sajnos az adatlapod alapjan sem derül ki ki vagy mid van?
Estleg tls ed van menj a Jano instrukciói utan,mert neki meg szünt a csúszás,olaj váltás ,és minden mást már megcsinált,és!most már ha jól emléxem erösebb lett a blokkja.is.
Igen nekem volt ilyen, de a Shell Advenced Ultra 15w-50-el nem produkálja, meg a váltója is zsír. Pont minap olvastam, hogy az SV-sek közül is páran rácuppantak erre az olajra, és puhább a váltójuk sokkal, mint a motullal. Akkor nem képzelődtem.
Na azt a castrolt se kellett volna beleöntened a motorba.
Visszatérő problémával küszködök.Csúszik a kuplungom.Régebben beszéltünk itt rólla,megfogadtam a tanácsokat és mindent leellenőriztem!Kuplung szétszed,lamellákat megmutat szakembernek+manual szerint is tűréshatár felett vannak jóval,új rugókat is kapott, másik olajat is hátha az nem tetszik neki.Most Castrol van benne.Még ezek után is csúszik a kuplung.Találkozott valaki ilyen problémával,vagy valakinek van még jó ötlete hogy hol lehet a hiba?
házi kisműhely stílusban nem tudok rá megoldást, a service manual "engine 3-34" oldalán ott a célszerszám amivel szét lehet húzni. Legalább egy ahhoz hasonló szerszámot kéne kendácsolni, mert máshogy szerintem nem jön le a főtengelyről meg a váltótengelyről is egyszerre a csapágy...
Nincs üzleti érzéked Zsolti. Éjfélig én lefoglalom Lippit. te kilopod a motorjábol a rugostagot. Utána eladom neki az enyémet 30-ért. Ha haza akar jutni megveszi. 10-et adok neked 20az enyém
de azzal a hátránnyal amit írtam is
Attol tartok, hogy csak kicsit javít az olaj, egetverő csodák nincsenek, de majd kipróbálom.
Nekem most csúszott meg egyszer egy picit de a váltóm még így is baba
Látom Te linkelted be. Service manuált
Kawasaki zzr 1400 2006-os évjárat service manualt,alkatrészlista kellene
Estleg tls ed van menj a Jano instrukciói utan,mert neki meg szünt a csúszás,olaj váltás ,és minden mást már megcsinált,és!most már ha jól emléxem erösebb lett a blokkja.is.
Na azt a castrolt se kellett volna beleöntened a motorba.
Visszatérő problémával küszködök.Csúszik a kuplungom.Régebben beszéltünk itt rólla,megfogadtam a tanácsokat és mindent leellenőriztem!Kuplung szétszed,lamellákat megmutat szakembernek+manual szerint is tűréshatár felett vannak jóval,új rugókat is kapott, másik olajat is hátha az nem tetszik neki.Most Castrol van benne.Még ezek után is csúszik a kuplung.Találkozott valaki ilyen problémával,vagy valakinek van még jó ötlete hogy hol lehet a hiba?
Természetesen házi, kisműhely módszerekkel ! ?
Köszi!