Izomkerónál nincs gond, de ha gyertyába rakod a gépet, és sok az olaj, akkor felnyomja a légszűrőházba... mondjuk ez még mindig jobb, mint a blokkbeállás.
Ez az első felújítás volt, maradt az eredeti blokk. Új főtengely, új hajtókarcsapágyak, és új hahtókarok... Ez kb 2004-2005 környékén volt.
450-et fizettem szereléssel alkatrésszel együtt az egészért.
De nekem nem állt meg a blokk, csak kopogós lett...
Ez sajnos lépcsőházi, majdnem kisajátított, muszáj "műhely" - most.
Örök probléma. Több embernek van kulcsa....
Sajnos nincs minden egyáltalán, ÉS ezt már féltem "Simson" módszerekkel szerelni.
Nekem is kicsit kevesebb olaj volt benne, én is szoktam nézegetni, de most 2 helyről sunyin kezdett ereszteni.
Azt írtad : "Kevés olajjal csapattam, szétolvadtak a csapágyak meg megégett a főtengely meg a hajtókarok."
mibe került ekkor a javítás?
Sajnos én is ilyesmire számítok ,ekkor lett a csereblokk?
Én még nem szedtem szét teljesen, megakadtam kicsit spec dolgok miatt, kuplung, lehúzók stb, miatt.
Köszi
Ha ésszel használja az ember ezeket a vasakat, akkor sose lesz baja, kimegy a világból. Én úgy gondolom - meg a saját példám is ezt bizonyítja - ha a blokk megadja magát, akkor az 1000% hogy user error.
24000-el vettem, meg én raktam bele kb 130000km-t. Hozzám használtan került a motor is, meg a második blokk is, úgyhogy a valóságban lehet bármennyi a blokkokban...
Az elsőt az én hülyeségem miatt kellett bontani. Kevés olajjal csapattam, szétolvadtak a csapágyak meg megégett a főtengely meg a hajtókarok.
A másodikat (nem meglepetés ) az én hülyeségem miatt kellett bontani. Egykerék hegyek, meg túl feszes lánc, kirobbant a lánckerék mögötti csapágy.
Plusz hatszor hemperegtem vele, ami biztos nem tesz jót...
Kalandos előélet, viszont még mindig gurul, most épp hibátlanul.
Odaát megbecsülik az ilyen "régi" motorokat? Itthon pár éve még az volt a jellemző szemlélet, hogy a tavalyelőtti típus"lepukkant régi szar". Aztán elmúltak az önerő nélküli motorhitelek, meg velük azok a motorok is amik karbantartás nélkül szét lettek hajtva két-három szezon alatt. Innen ered, hogy el sem hiszik, hogy egy moci jól működik 25-30000 km-nél több futás után, és tekergetik vissza az órákat eladáshoz. Kíváncsi vagyok ez csak nálunk szokás-e?
Tegnap meglatogattam hungaroringrt,renault napok vannak kint @nagyon tuti az egesz,sajna ma dolgozom,aki teheti huzzon ki aki nk erzekeny a fülle vigyen füldugot
Haveromnak 150 000 merfold van a TL-be ami 200 000 kilometer felett van. Megy kivaloan.
Egy masik motor ami erdekes: Ugyfelunk CB 750 (nighthawk) 270 ezer merfolddel fut meg mindig remekul.
105000-nél a motorrevüsök még nem cseréltek dugattyút, beépítési méret közelében volt abban, amit pár éve szétszedtek. csapágycserék azért már illettek, de még szétszedés nélkül is jól működött volna sokáig.
http://www.motorrevu.hu/termekteszt/tartosteszt_vege_suzuki_tl1000s
Nektek mennyi? Kinek van a legtöbb? Az enyém szervízkönyves, végig vezetve, olajcserék dátumokkal. Szepcsiszolás, szárszimering cserénél nemrég láttam belülről is és az alapján hihető a km-állás.
de eddig nem volt baja a 4l olajjal..
450-et fizettem szereléssel alkatrésszel együtt az egészért.
De nekem nem állt meg a blokk, csak kopogós lett...
Örök probléma. Több embernek van kulcsa....
Sajnos nincs minden egyáltalán, ÉS ezt már féltem "Simson" módszerekkel szerelni.
Azt írtad : "Kevés olajjal csapattam, szétolvadtak a csapágyak meg megégett a főtengely meg a hajtókarok."
mibe került ekkor a javítás?
Sajnos én is ilyesmire számítok ,ekkor lett a csereblokk?
Én még nem szedtem szét teljesen, megakadtam kicsit spec dolgok miatt, kuplung, lehúzók stb, miatt.
Köszi
Az elsőt az én hülyeségem miatt kellett bontani. Kevés olajjal csapattam, szétolvadtak a csapágyak meg megégett a főtengely meg a hajtókarok.
A másodikat (nem meglepetés ) az én hülyeségem miatt kellett bontani. Egykerék hegyek, meg túl feszes lánc, kirobbant a lánckerék mögötti csapágy.
Plusz hatszor hemperegtem vele, ami biztos nem tesz jót...
Kalandos előélet, viszont még mindig gurul, most épp hibátlanul.
Egy masik motor ami erdekes: Ugyfelunk CB 750 (nighthawk) 270 ezer merfolddel fut meg mindig remekul.
Az 1ik barátomnak 2szer lett hengerfejes a TLS-e...
Nyomasd a fényképeket.
A vasas műhely is komoly...
Kb. 150000km.
Ez alatt két blokk, mindkettő egyszer-egyszer felújítva...
http://www.motorrevu.hu/termekteszt/tartosteszt_vege_suzuki_tl1000s