Szerintem meg fordulaton kell 50-70-nek lennie. alapjáraton meg joval kevesebb. De létezik Service manual. Abban benne van. Műszert nem árt váltoáramu modba tenni.
Nem igazán szokott a generátor meghalni, ellenben a gyári fesszabályzóval. Persze a lehetőséget ki kell zárni, de jobb lélekben felkészülni a szabályzó vételére
a generátorból kijövő 3 sárga vezeték között mérj váltóáram(!) feszültséget. alapjáraton kb. 50-70V-nak kéne lenni, és fontos, hogy mindhárom kör kb. egyforma feszültséget adjon. ezzel kizárhatod a generátor hibát, ha ilyen feszt sikerül mérni rajta. ha fel van töltve az akksi beindíthatod lehúzott generátorcsatival is a mérés idejére.
Aksi alapfeszükltsége kb 12,5V. Mondjuk a 12,66 legyen a műszer pontatlansága.
Bizony jól látod. Fesszab kuka, vagy vezetékben szakadás van Tatabányán van egy gyártó, neki elég frankó szabályzói vannak. 13400ft ha jól emlékszem az árára.
A saruk elégé korrodáltak voltak,most már tiszták és alapjáraton 12,66nál többet nem tud... Viszont ha széthúzom akkor se történik semmi:/ gyanús hogy feszszabályzó kukka?
Halvány dunsztom sincs. Ma rohangálok, holnap melózok. Szerda szerintem jó lehet, mert csütörtökön megint rohangálás. Pénteken meg megyek haza vidékre. Esetleg szerda?
Azért kérdeztem hogy jó akkor?
Csak két panyekás üveg közt elfér?
Mindegy tegnap elvittem szervizbe,mert se időm se hozzá értésem nincs az elektronikához!
http://www.motorcyclenews.com/...
Bizony jól látod. Fesszab kuka, vagy vezetékben szakadás van Tatabányán van egy gyártó, neki elég frankó szabályzói vannak. 13400ft ha jól emlékszem az árára.