Régebben elég sok alu szerszámot terveztem, ezeket a tartóság miatt eloxáltattuk a budaörsi reptérnél lévö üzemben. Két színben kértük, fekete és ezüst elox. Ha jól emlékszem a szürke volt az "esztétikai" a fekete meg a kemény, tartós.
Viszont volt olyan alkatrész ami a fekete elox ellenére szürkés volt. Ennek oka elméletileg az aluminiumban levö ötvözök tartalma. Tehát még egy AlMg 3 szép koromfeket lesz addig egy AlMgSi1 már világosabb...Szóval simán elöfordulhat, hogy a különbözö öntvények, és forgácsolt alkatrészek más árnyalatuak lesznek, az eltérö ötvözök miatt.
Ez király! Amint itthon lesz az első kerekem is, már viszem is. Megérte felgumizni, centrírozni a hátsót...
Veled vegyem majd fel a kapcsolatot, vagy a busafaterral?
nem rosszak!
Mondjuk nekem szürke vagy alumájníum szinű tötszik!
Amúgy gondolkoztam hogy csinálok kereket!
Aprópóó kész van a emelő gomba első kerék tengelyre,meg hátsó emelőszem:DD majd meg fényképőlöm
Hali!
Eddig eloxálásról volt szó, a szinterezés teljesen más technológia.
Viszont ha mész, megérdeklődhetnéd nekem, hogy két TL felnit mennyiért szinterezne...
Az eloxáló műhelyekben nagy ívben tojnak az ilyen bagatell mennyiségre mint egy-két motoralkatrész, úgyhogy marad a szinterezés...
Ott figyelni kell a csapágyakra is nem? Vagyis nem árt előtte kivenni őket mert ennél az eljárásnál beküldik a kemencébe is a festett cuccokat.