Az enyém Yoshi rendszerrel, PCII-vel, meg gyári áttétellel 280-285 körül megy óta szerint, ott elfogy. (hozzáteszem hogy 192cm/110KG vagyok).
Viszont a lapot sokkal jobban veszi, és persze a hangja se szar
Az angolom nekem is hiányos, vagyis inkább nincs is. De a videó annyira szájbarágós, hogy nagyjából megtanultam belőle a dolgot.
Hézagmérővel nem méregettem, csak a vákuum teszt, de szerencsére csak a TPS-t kell majd állítanom, a többi jó.
Ezt a videot ismerem, csak nem értek angolul egy kukkot sem. Ott vagyok meglőve, hogy ha ez alapján állítom, akkor alig tudom összehozni a dolgokat. Te szoktad nézni hézagmérővel, hogy mekkora a hézag a pillangószelepeknél, vagy csak vákummérő, és kész? Lehet valamelyik szelep nem zár :/
Ja igen, szerintem reálisan nem fog a Tl menni 300-at sosem. 1200-as nagysürítésű dugattyúval, egyébb moddokkal még lehet erősíteni. Kérdés, hogy megéri-e a ráfordítást.
Ha gyári áttétellel 260-at megy óra szerint, akkor nem tuning kell, hanem hibaelhárítás.
Nekem gyári áttétellel ment 285-290 között óra szerint úgy, hogy 9000-től nem bírt feljebb pörögni.
Most 17-43 áttétellel SpeedoHealer-rel kalibrálva 270 a vége úgy, hogy szabályoz 6-ban.
Szóval pillangószelep szinkronizálásnál meg lett nézve a TPS szinkron is? Ha nem, meg kell csinálni.
Ha ki van iktatva a vákuum rendszer, ahhoz nyilván hozzá kéne állítani az elektronikát is. Ehhez jó is a PC, de kéne egy padozás is, mert csak ott lehet normálisan beállítani.
A PC-t meg kell táplálni egy 9V-os elemmel, úgy fog működni.
Képeken vannak a hozzávalók, van gyári cucc is, de lehet otthon is kendácsolni olcsóé. TPS
Nem igazán tudom, hogy a TLR mennyit megy gyárilag. Gondolom valahol 270+ környékén. A 240 az tuti kevés, annál többet az én csotrogányom is megy. Amúgy végsebesség gondjaim nekem is vannak. Egészen pontosan 250-260 között mozog valahol. Állítólag 260 felett kellene neki.
Pedig azzal a yoshival-PC-vel nagyon jó hangja lenne, és szerintem jobban venné a lapot is. Mindenképp beletenném a helyedben ha már megvan. Nekem a hangosságra füldugó a megoldás, mindig abban motorozok
Jól van okés , azt minden épp eszű tudja, hogy áttételezésre csal az óra !
Tehát akkor ki mit tud mondani Tuningnak hogy joban menjen?
Gyári kipufom van Rajta, de van Yoshimura II es dobom is
- de az meg iszonyat hangos ,
Van Power Commander II is benne (yoshimurához hangolva)
és nem rég szinkronizáltam a folytószelepet is
- ideje volt mert előtte gyári áttétellel nem akart 240 nél többet menni óra szerint
(lényegében 5 ösben kipörögve hiába váltottam 6 osba, nem gyorsult tovább-de ezt 2 személlyel is ugyanígy tette, ugyanennyit ment)
A légszűrőházat már régebben módosítottam az Airbox mod szerint.
Tehát kiszedtem azt a vákuumos pillangószelepet és letömítettem a helyét.
Tehát most Szinkronizálás óta 260 at megy óra szerint és azt tudja 2 személlyel is.
(Meg egy Triumph St 1050 Első lámpát is faragtam bele)
Tehát elvileg még át kéne programoznom Power Commandert a gyári Kipufogóhoz, Ahhoz meg is jött a kínai RS232- Usb átalakító, de azt írják h az nem fog működni mert kevés Energiát ad neki az USB.
Egyéb Ötletek?
http://www.ebay.de/itm/Hinterr...
Még nincs terv!
Lehet, hogy tollasbálba megyünk!
Aztán másnem beinditjuk éjfélkor a gépet tűzijáték gyanánt!
A hangja megvan hozzá! :)
Viszont a lapot sokkal jobban veszi, és persze a hangja se szar
Hézagmérővel nem méregettem, csak a vákuum teszt, de szerencsére csak a TPS-t kell majd állítanom, a többi jó.
így.
Nekem amikor megvettem szanaszét volt az egész. Amennyire tudtam összehoztam, de közel sem vagyok benne biztos, hogy jól.
Nekem gyári áttétellel ment 285-290 között óra szerint úgy, hogy 9000-től nem bírt feljebb pörögni.
Most 17-43 áttétellel SpeedoHealer-rel kalibrálva 270 a vége úgy, hogy szabályoz 6-ban.
Szóval pillangószelep szinkronizálásnál meg lett nézve a TPS szinkron is? Ha nem, meg kell csinálni.
Ha ki van iktatva a vákuum rendszer, ahhoz nyilván hozzá kéne állítani az elektronikát is. Ehhez jó is a PC, de kéne egy padozás is, mert csak ott lehet normálisan beállítani.
A PC-t meg kell táplálni egy 9V-os elemmel, úgy fog működni.
Képeken vannak a hozzávalók, van gyári cucc is, de lehet otthon is kendácsolni olcsóé.
TPS
Pedig azzal a yoshival-PC-vel nagyon jó hangja lenne, és szerintem jobban venné a lapot is. Mindenképp beletenném a helyedben ha már megvan. Nekem a hangosságra füldugó a megoldás, mindig abban motorozok
Tehát akkor ki mit tud mondani Tuningnak hogy joban menjen?
Gyári kipufom van Rajta, de van Yoshimura II es dobom is
- de az meg iszonyat hangos ,
Van Power Commander II is benne (yoshimurához hangolva)
és nem rég szinkronizáltam a folytószelepet is
- ideje volt mert előtte gyári áttétellel nem akart 240 nél többet menni óra szerint
(lényegében 5 ösben kipörögve hiába váltottam 6 osba, nem gyorsult tovább-de ezt 2 személlyel is ugyanígy tette, ugyanennyit ment)
A légszűrőházat már régebben módosítottam az Airbox mod szerint.
Tehát kiszedtem azt a vákuumos pillangószelepet és letömítettem a helyét.
Tehát most Szinkronizálás óta 260 at megy óra szerint és azt tudja 2 személlyel is.
(Meg egy Triumph St 1050 Első lámpát is faragtam bele)
Tehát elvileg még át kéne programoznom Power Commandert a gyári Kipufogóhoz, Ahhoz meg is jött a kínai RS232- Usb átalakító, de azt írják h az nem fog működni mert kevés Energiát ad neki az USB.
Egyéb Ötletek?