Attól függ hogy vezetsz?!
A gyári is jó ha nyugisabban hajtasz de de ezzel egyik oldalról átdobni a másikra sokkal jobb és a szép nyújtott íves kanyarokban 200 fölött sem pumpál.
Jah meg ez nem repeszti meg a felfogatásokat mint a gyári...
Igen? Ez miben jelentkezik? "Hétköznapi" használatban miben jobb így a csillapítás? Komolyan kérdezem, tényleg érezni különbséget a gyári lengéscsillapítóhoz képest?
Aha, én próbáltam igy, és lof...sz. Az a 260 inkább 230, és ugy kell neki pakolni, mint egy enduronak. Borzalmas. A Hátul +2 nekem szimpatikus.elől gyári.
Fogalmam sincs, hogy milyen típus van fent, talán DID?. Holnap megkérem nagybátyámat, hogy nézze meg (mert nála raktam le télire.), és megírom. Az viszont tuti, hogy nekem gyári áttételezés van, mert nem akartam, hogy sokat forogjon, főleg hogy nem tudok/akarok kerekezni, és inkább haladós túrázásra használom. De persze ha állatkodni akarsz a géppel, akkor egy rövid áttétellel sokat lehet nyerni
Nincs tovább durrogás
Szóval a tömítés frankón teszi a dolgát
LÁNC:
RK 2927 30GXW
Lánckerék:
JTR 4999 39 g45
Szóval mégse DID
kb 5000km óta van fent, úgyhogy nagyon nem tudok róla véleményt mondani, teszi a dolgát, még nem nyúlt meg
A gyári is jó ha nyugisabban hajtasz de de ezzel egyik oldalról átdobni a másikra sokkal jobb és a szép nyújtott íves kanyarokban 200 fölött sem pumpál.
Jah meg ez nem repeszti meg a felfogatásokat mint a gyári...
Természetesen csak óra szerint megy így valójában azért ez nem ennyi.
Azt írta a csávó hogy így lepörög neki 6.-ban.
Valahol a valós sebessége 260 körül lehet.De cserébe olyat gyorsul mint egy R1
http://www.didchain.com/chainS...
Az upgraded kell. az az zvmx-530
Milyen típusú láncot vennél a tlr-re és lánckerekeket?