5 fajta olajat tartunk ,elég sok véleményt hallok ,de a gyakorlat az hogy mindenki kipróbál 4-5 féle olajat mire kialakul a véleménye.És utána mindenki arra esküszik ,legyen utcai motoros ,versenyző vagy szerelő.Én csak továbbadni tudom a tapasztalatokat de úgy is csak a saját tapasztalatodnak fogsz hinni.Ez a kérdés nekem kicsit olyan mintha azt kérdeznéd hogy milyen tipusú nő kell a jó házassághoz? Van rá recept?
főleg ha az ember állandóan motoros fórumokat meg újságokat nézeget... :) a fiam meg még olyan kicsi, hogy idén sielni se tudtunk elmenni, pedig jó hó volt... se motor, se sí... :)
Jéééééé milyen idő van! Csak-csak ki kellett tolnom a bringát beröccenteni........! Nem változott semmit a hangja..........még mindig kurva jó! Hosszú lesz ez az egy hónap !
Papírozza a fene.Low budget van. Annyi van a forgalmiban hogy pótkocsi.Hogy ez mit takar foggalmam sincs.Szerintem míg van rendszám meg sárvédő meg világítás tuti nem idegeli magát a yaard hogy mi a bánat vann fenn.
Kicsi.Még ha srégen keresztben tettem rá egy robit elfért de egy nagyobb motor jóval túlnyúlna.Az ajtót akkor nem lehet felcsukni.Így eccerűbb az egész kócerájt ledobni.Marad a váz és arra mehet a sín.Az már túlnyúlhat megy rá két műanyag 500 forintos sárvédő meg cseszek rá rendszámtartót és máris úgy néz ki mint egy motorutánfutó.
Miért vágod le? Én amit béreltem motorszállító egy teljesen hagyományos felcsukható platós futó volt , csak amikor motorszállítóként kellett ki volt fúrva 2 helyen a plató (középen a merevítésen át) És felrakták rá a sínt 2 T alakú átmenő csavarral!
igy lényegébe univerzális marad a futód! Ja és sokkal könnyebb igy lekötözgetni, megtartani, stb mivel le tudod támasztani fent a gépet!
Kösznöm mindenkinek a hozzászólásokat az olajtémában, de még mindig nem igazán dontöttem. Valaki azt mondja, hogy tök mindegy, hogy fullszint, vagy félszint az olaj, ha minősítése ua. (ez logikusan hangzik), más óva int a félszinttől, mert az állítólag meg tud égni ha pl. rekkenő hőségben jól meghúzom neki, míg a fullszint nem. Van, aki állítja, hogy a 10w40 től halkabb és finomabb a váltó, mint a 10w50-től... nem könnyű infók ezek. Ami a lényeg, hogy engem csak az érdekel, hogy a motor a legjobbat kapja, nem szeretnék ezen garasoskodni, szóval jelen esetben nem az ár a lényeg (egy bizonyos pontig persze ), hanem a minőség. Na, sebaj, ma szerintem megveszem valamelyiket, mert hamarosan jön az olajszűrőm és ha jó idő lesz mostanság, valamikor megejtem a cserét. Alig várom hogy beindítsam egy kicsit a gépet és gyönyörködhessek a hangjában
Nameg ma érkezett egy felajánlás izé egy kedves üzletkötő ismerős által.Jól szituált 50 feletti úriember.Hajlandó megválni az 5 éve be nem indított lejárt forgalmival rendelkező MZ-jéről ami elvileg egész jó állapotú.Hozzáteszem üzemképessé varázsolva adja át nekem.Mindösszesen 50e ért.
Mondom hohóóóóó amilyen fakezű vok jó lészen ez nekem esni-kelni kakucsra.Olcsóbb mint egy tank az SV-re.De mivel forgalmi lejárt én meg nem újíttatom valahogy oda kéne transzportálni.
Osztottam szoroztam.Ott a futó a hó alatt egy éve nem mozdult.Lerúgom a platót egy 10e a sín és öcsi kocsijával kakucson is van.
Kész a low budget pályagép.
igy lényegébe univerzális marad a futód! Ja és sokkal könnyebb igy lekötözgetni, megtartani, stb mivel le tudod támasztani fent a gépet!
Mondom hohóóóóó amilyen fakezű vok jó lészen ez nekem esni-kelni kakucsra.Olcsóbb mint egy tank az SV-re.De mivel forgalmi lejárt én meg nem újíttatom valahogy oda kéne transzportálni.
Osztottam szoroztam.Ott a futó a hó alatt egy éve nem mozdult.Lerúgom a platót egy 10e a sín és öcsi kocsijával kakucson is van.
Kész a low budget pályagép.
Zoli b....meg ebben szinte biztos voltam, hogy te megint valami bütykölésen töröd a fejed