Minden cucc igény szerint könnyen le/felrakható.PL ha túra akkor doboz+nyeregtáska.Kisebb menet doboz nem mindig van lehetőség hogy lerakjam a cuccot valahova.Érdekesen festenék egy cardo öltönyös partin 30 pigvinben feszítő 50 éves rolex órás fószer közt bőrkombiban sisakkal+kesztyűvel a mancsomban. így doboz marad farmer meg bőtkabát sisak a dobozban.Nincs sehova menet csak krúzolás akkor leugrik a platni és a teljes csomagtartó felső rész 4 csavar oldásával csak az alsó támasz marad de az is levehető +6 csavarral.Minden ki van találva precízen.Ez egy sokoldalú gép kocsival a szezonban sehova sem szeretnék menni csak ha esik az eső.GPS meg köll mert magamtól azt a bazi nagy M5-öt meg Kakucsot sem találom meg annyira anti vok.
Mondjuk az tényleg nem árt, de azért mondom mindíg Kakucsot, mert nincs nagy sebesség és így könnyű megfogni a gépet, ha az ember kicsit elcsellózza az ívet. Esni meg nehéz, bár van akinek az is megy.
Csak a nagy visszhangos műhely miatt volt, de komolyan.
Majd idén Kakucson meghallgatod jobban (nem is emlékszem, legutóbb mikor találkoztunk Egümotorson Kakucson ez volt-e fenn )?
Sziasztok!
Szóval Antal Feri 2:24-et ment 2009-ben májusban a Hungaroringen versenyen Az edzésidőt nem tudom, de valószínű jobb ennél egy kicsit (kezd rémleni, mintha azt mondta volna hogy 2:18 a csúcsa). Hozzáteszem, hogy nem gyári géppel mennek a srácok (itt főleg a futóműre gondolok). Rugó, patroncsere, vékonyabb olaj, precízebb szelepelés. Nyilván a motorerő is számít, bár hozzáteszem, ha nem mered betenni a kanyarba rendesen a gépet, nincs kanyarsebességed, sokra nem mész (evvel én is így vagyok )
Szerintetek hol lehet beméretni a kipufogó zajszintjét? Okosba akarom nem a kpm-nél mert ott annyira fognak nekem örülni,hogy egy csekket a kezembe is nyomnak majd..Ez lesz a jutalom..
Zoli, és lesz 2 pótkerék mint az igazi gódwingen?
SvWing powered by Zoli32, a kínaiak venni fogják a lájszenszt.Imádják az extrém ötleketeket!
Bocs, nem húzni akarlak, csak nekem ezek mind a plusz súly miatt nem kellenek! A motorhoz kell max egy tanktatyó és egy bankkártya!
Mé baj az hogy szeretem a kényelmet?
Bár most hogy mondod.................őőőőőőő...................
...Egy hifi jól jönne.
Hova tegyem?
Utána ez meg fog szűnni...elkezd rettegni
Bár visszagondolva most is nyeretlen 2 éves vagyok.És most sem merek felmenni.
Csak a nagy visszhangos műhely miatt volt, de komolyan.
Majd idén Kakucson meghallgatod jobban (nem is emlékszem, legutóbb mikor találkoztunk Egümotorson Kakucson ez volt-e fenn )?
Mondjuk egy felszálló űrsiklóhoz képest.
Amúgy de.Kurva hangos.
Nem is vészes a hangja.
Időnként már szinte nem is hallom.
Szóval Antal Feri 2:24-et ment 2009-ben májusban a Hungaroringen versenyen Az edzésidőt nem tudom, de valószínű jobb ennél egy kicsit (kezd rémleni, mintha azt mondta volna hogy 2:18 a csúcsa). Hozzáteszem, hogy nem gyári géppel mennek a srácok (itt főleg a futóműre gondolok). Rugó, patroncsere, vékonyabb olaj, precízebb szelepelés. Nyilván a motorerő is számít, bár hozzáteszem, ha nem mered betenni a kanyarba rendesen a gépet, nincs kanyarsebességed, sokra nem mész (evvel én is így vagyok )