Van jópár accijó a lajosban most is.Nitro és a caberg sem tünik rossznak ennyiért.Bár ahogy néztem a scorpion polikarbonát és picit nehéznek tünik. link
nem lesz scorpion bukóm sajnos M-est lett volna ami mérettábla alapján jó, de a suprzone-ban felpróbálva az L-es volt a nyerő... így visszamondtam a rendelést...
A szettben van 16 főfúvóka 2 rugó(amit nem kell cserélni) pár alátét és 2 súbertű .Ebből a két súbertű a lényeg,azt kéne megtudni mien van a szettben.Furni meg az alapjárati keverékcsavar alatt kell nagyobb lyukat,na az lehet a gáz!Azért kipróbálnék elötte egy olyat amibe már bennevan a cucc.
Ja Zoli32! Megjött a markolatod!
Sportdob van ,szűrővel meg már súrolja az 50000- .A jelleggörbéket én is néztem a kis sv-hez ,kiegyenlíti a nyomatéklyukakat azt látom ,de mindez 50 rugóért nem tudom megéri-e?Eddig se volt bajom a teljesítményleadással ,csak nem tudom hová rakni a temérdek pénzem!
Van-e valamelyikőtöknek tapasztalata Dynojet-es karbis 650-el? Megéri a 30 ropit? Miben változik, érezhető-e? Vagy inkább vegyek egy tapadósabb gumit?Tsanyi ,csináltál már ilyet?
Lehet hogy én vagyok kicsit pihent, de nekem tökre ez jött le amúgy :)
Szerintem akkor egyszerűen átalakítás helyett minden ujjaddal kuplungolj és ennyi :)
Elfogytak a smileyk, bocs
Amúgy azt eddig nem mondtad hogy te úgy akarsz kuplungolni hogy a fél kezed alatta marad. Így jó hogy nem működik...
Akkor megvan a hiba forrása...
link
Ja Zoli32! Megjött a markolatod!
Szerintem akkor egyszerűen átalakítás helyett minden ujjaddal kuplungolj és ennyi :)
(igen, tehát nem a kiengedett kuplung alatt nem fér el az ujjam :) )
peace.
z.
Amúgy azt eddig nem mondtad hogy te úgy akarsz kuplungolni hogy a fél kezed alatta marad. Így jó hogy nem működik...
Akkor megvan a hiba forrása...
hzolee, hagyjad, hiányzik most valaki az életéből
na ki fog pengetni?