hát ez a video nem akar felmenni.Bezzeg a szarránézett fasza youTube-os videok amiket 15 éves gyerekek raknak fel az jöhet orrba szájba.Sportmotor ....gratulálok
Szatykám...én megpróbáltam haver
ha már ellenszél: van egy plexim amit szivesen odaadok fórumtagnak ajádnékba.
ha nem kell senkinek, megy a vaterára.
elég magas, mármár cruiseres, + nem is karcmentes. GIVI, univerzális, és a kormányra kell bilincsezni. A motoromhoz kaptam, tehát N-es SV-hez vannak beállítva a tartók. Még majd fotót is teszek fel, csak most rohannom kell.
(az új plexim meg fönt van, majd arról is van már kép csak nincs időm feltölteni).
Két motorral, két túra, és mennyi?600?Húbazz, csodálom, h tudtál ülni egyáltalán utána...Egy seggel ennyit menni, szinte nulla pihenővel
Zoli, én a határát súrolom a majdnem pocakos német goldwingesnek.Már ami a széllel való küzdést jelenti.Tehát inkább nem .
Lehet, h nyáron kicsit meleg van és folyik a hátamon is a a veríték (s nem csak a parázós kanyaroktól), olyan fain dolog befeküdni mögé.Alig várom, h talpraálljon és mehessek egy pár karikát Kakucson!
Dozer, nem akarsz ilyen testsúllyal jégkorongozni?Komolyan kérdezem .Jó hátvéd lenne belőled...
Tomtattoo mondta, h márc. közepétől szervezi az oktatásokat...
Nekem szokatlan volt mikor hoztam visszafelé a hornetet győrből..Két hétig olyan izomlázam volt nyakban,hogy csak törzsfordítással tudtam jobbra-balra nézelődni.. Mondjuk az a 600km elég volt arra a napra.. Aztán mire meglett a tónyó hozzáedződtem..
Addig fel sem tűnt, h az Ezredes milyen jó szélvédelemmel szolgál még a közel 190 centimnek is, mikor kezembe került egy naked kisSv...Áááá, nyáron biztos felüdülés a hűsítő menetszél, de egyébként ez a küzdés a széllel, nem semmi!
Mondom nekem nem volt gondom az s-nél a pozícióval és nem tépte le a szél a hátamról le a zsákot pedig meg volt tömve rendesen.Nekem is csak dísz mivel utcán nincs az aerodinamikának olyan jelentősége mint versenypályán.Ergo nem a púp miatt vettem ilyen ruhát hanem mert ócsó volt..
Na ez fasza.Akkor nekem olyan dísz lenne mint ha pávatollat dugnék a seggembe.Akkora a homlokfalam mint egy markolónak.Bár azt észrevettem hogy a gyári N-es és az én kormányom közt centiben is jelentős a külömbség.Jóal lejjebb és szélesebb, a gyárin egyenes derékkal lehet ülni én meg azért támaszkodom a kormányon.S-es és N-es közti póz.Inkább hasonlít egy digó nakedre a képek alapján amit láttam.
Nem,ez egy puha aerodinamikai púp ami a hátról elvezeti a levegőt,hogy ne akadjon a sisakon és ne tolja le a fejedről.Amire Te gondolsz azt bőrruha alá veszik.Gerincprotektornak,gerinc hernyónak is szokták csúfolni.
Szatykám...én megpróbáltam haver
Roli berosál tőle.
ha nem kell senkinek, megy a vaterára.
elég magas, mármár cruiseres, + nem is karcmentes. GIVI, univerzális, és a kormányra kell bilincsezni. A motoromhoz kaptam, tehát N-es SV-hez vannak beállítva a tartók. Még majd fotót is teszek fel, csak most rohannom kell.
(az új plexim meg fönt van, majd arról is van már kép csak nincs időm feltölteni).
z.
Két motorral, két túra, és mennyi?600?Húbazz, csodálom, h tudtál ülni egyáltalán utána...Egy seggel ennyit menni, szinte nulla pihenővel
Zoli, én a határát súrolom a majdnem pocakos német goldwingesnek.Már ami a széllel való küzdést jelenti.Tehát inkább nem .
Lehet, h nyáron kicsit meleg van és folyik a hátamon is a a veríték (s nem csak a parázós kanyaroktól), olyan fain dolog befeküdni mögé.Alig várom, h talpraálljon és mehessek egy pár karikát Kakucson!
Dozer, nem akarsz ilyen testsúllyal jégkorongozni?Komolyan kérdezem .Jó hátvéd lenne belőled...
Tomtattoo mondta, h márc. közepétől szervezi az oktatásokat...
Addig fel sem tűnt, h az Ezredes milyen jó szélvédelemmel szolgál még a közel 190 centimnek is, mikor kezembe került egy naked kisSv...Áááá, nyáron biztos felüdülés a hűsítő menetszél, de egyébként ez a küzdés a széllel, nem semmi!
/bocs, nem lehetett kihagyni/