Szerintem sem lett véletlenűl gyengébb az sv azzal a 12-13 le-vel.Esetleg alapdolgok változtatásával szert tehetsz pár lóra(légszűrő,dobok okosságok a computerrel)Vagy esetleg egy power comanderrel.Azért a pár lóért nemérdemes megbontani a blokkot.
Pénzügyileg nem látom sok értelmét de valszeg technikailag kivitelezhető.Igaz eccerűbb lenne TL blokkot belecsavarozni.Mondjuk nem véletlenül áldoztak be lóerőt.A tesztelők szerint akiket olvastam a TL nyersebb picit.
Nem lenne könnyebb a gépet cserélni mondjuk Bkingre vagy Vmaxra?
Sziasztok valaki bele piszkált már 1000 sv motorblokkjába neten láttam olyat hogy 1037 cc ezek szerint lehet furni a henger ki adja a persely a gyári 996cc a Tl 1000 137 le volt gondolom azok vezérműtengelyével ujra hegyesebbé lehetne tenni az erőforrást valakinek tapasztalata jo lenne a 140 lovat megcélozni álomodik a nyomor:)
Az igen
Nem ment sokat mert van neki egy xv 1600 is,és ez csak úgy jött neki,de nem szerette annyira
Na nekem pont jó lesz
Meg szóba jött egy DL 1000-is de az nagyon le van lakva,és estek is vele
zsékettő.
A tavalyi volt a hatodik,én szervezem az egészet,rengeteg néző van már évek óta!
A mostoha időre való tekintettel az orvosi ügyeletes kocsin kívül még egy szolgálatban lévő mentőautó is volt mozgóőrségben,de eddig nem volt semmi gond,azért nem hirtelen megyünk bele,fő a biztonság
Még csak meg sem fázott egyikünk sem
Jó magam is mentőszakápoló voltam,tudom ez egy rendkívül veszélyes mutatvány ,de tudod rossz pénz nem vész el
Szerintem kapcsolhatsz hatost palyan kivul is . 70tol mar siman el lehet vele evickelni....persze, ha lampatol lampaig gyorsulsz ugy tenyleg nem erdemes 6osba rakni
öcsém ez a fürdőzés nem semmi... , hogy a faszban nem kaptok infarktust?Én a látványtól kaptam majdnem
RSV bioetanollal?De durva...Azt a rendőr nem ugathat érte?Mint annó mikor a mekis olajat öntötték a dízelbe, azt sültkrumpliszag öntötte el fél Budát...
én megpróbáltam a 4ik pontod előtt stoppiezni, mondom abból indítani a térgyelős mozdulatot az nagoyn vagány lenne a csúcsforgalomban...Hááát, túl kicsi volt a sebességem az ideális ívhez , így ideális fekvés lett belőle....
az elektronyosnak a bekerülési költsége sok.Nameg a távolság kevés mait megtesz....Az áramfogyasztása lónyál, bár akksi szinten fejlődhetnének...
Hát igen,de el lehetett viselni,ugyan is minden évben karácsony elötti szombaton megfürdünk a barátaimmal a Balatonban
Idén szél-hóvihar volt,és -8fok
Na az keményebb volt
Egy halott motoros barátom emlékére-tiszteletére!
Nem lenne könnyebb a gépet cserélni mondjuk Bkingre vagy Vmaxra?
Igaz a mostani mocim is kényelmes,de az sv az sv!
Azt már akartam mondani a te motorod szalontiszta Szép!
Így néz ki az apriliám is!Könnyű is eladni
Nem ment sokat mert van neki egy xv 1600 is,és ez csak úgy jött neki,de nem szerette annyira
Na nekem pont jó lesz
Meg szóba jött egy DL 1000-is de az nagyon le van lakva,és estek is vele
A tavalyi volt a hatodik,én szervezem az egészet,rengeteg néző van már évek óta!
A mostoha időre való tekintettel az orvosi ügyeletes kocsin kívül még egy szolgálatban lévő mentőautó is volt mozgóőrségben,de eddig nem volt semmi gond,azért nem hirtelen megyünk bele,fő a biztonság
Még csak meg sem fázott egyikünk sem
Jó magam is mentőszakápoló voltam,tudom ez egy rendkívül veszélyes mutatvány ,de tudod rossz pénz nem vész el
ma kaptam egy összefoglalót a 2010-es kresz módosításokról. ha valakit érdekel e-mail-ben szívesen elküldöm.
RSV bioetanollal?De durva...Azt a rendőr nem ugathat érte?Mint annó mikor a mekis olajat öntötték a dízelbe, azt sültkrumpliszag öntötte el fél Budát...
az elektronyosnak a bekerülési költsége sok.Nameg a távolság kevés mait megtesz....Az áramfogyasztása lónyál, bár akksi szinten fejlődhetnének...
Én max. 4ik fokozatig használtam...esetleg 5iket kapcsolok autópályán, ha belül van kedvem menni...a 6ik igazából pályázóknak kellhet, sztem.
Nagyon szép a motor.
Idén szél-hóvihar volt,és -8fok
Na az keményebb volt
Egy halott motoros barátom emlékére-tiszteletére!