Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem sem lett véletlenűl gyengébb az sv azzal a 12-13 le-vel.Esetleg alapdolgok változtatásával szert tehetsz pár lóra(légszűrő,dobok okosságok a computerrel)Vagy esetleg egy power comanderrel.Azért a pár lóért nemérdemes megbontani a blokkot.
Na te is gurujjá.Majd meglátod.
Pénzügyileg nem látom sok értelmét de valszeg technikailag kivitelezhető.Igaz eccerűbb lenne TL blokkot belecsavarozni.Mondjuk nem véletlenül áldoztak be lóerőt.A tesztelők szerint akiket olvastam a TL nyersebb picit.
Nem lenne könnyebb a gépet cserélni mondjuk Bkingre vagy Vmaxra?
Sziasztok valaki bele piszkált már 1000 sv motorblokkjába neten láttam olyat hogy 1037 cc ezek szerint lehet furni a henger ki adja a persely a gyári 996cc a Tl 1000 137 le volt gondolom azok vezérműtengelyével ujra hegyesebbé lehetne tenni az erőforrást valakinek tapasztalata jo lenne a 140 lovat megcélozni álomodik a nyomor:)
Már nem.Most koszos.Mióta tél van még a ponyvát se raktam rá.De le kéne mosni.Amikor jobb volt az idő gurult hidegben meg nem akarom vízzel kínozni.
Igen azzal volt szerencsém menni sokat Irtó jóóó
Igaz a mostani mocim is kényelmes,de az sv az sv!

Azt már akartam mondani a te motorod szalontiszta Szép!
Így néz ki az apriliám is!Könnyű is eladni
Inkább a nem lelakott.Bár a Dl egy kényelmes gép.
Az igen
Nem ment sokat mert van neki egy xv 1600 is,és ez csak úgy jött neki,de nem szerette annyira
Na nekem pont jó lesz
Meg szóba jött egy DL 1000-is de az nagyon le van lakva,és estek is vele
Nem tekert sokat szegényke.Bár az enyém űbereli.2006 os és 4300 volt benne vételkor.
Ja azt nem is mondtam a kiszemelt sv-n amit akarok 2006-os létére csak 15000-km van,és ez valós adat,mert első gazdás és lellei a srác is
zsékettő.
A tavalyi volt a hatodik,én szervezem az egészet,rengeteg néző van már évek óta!
A mostoha időre való tekintettel az orvosi ügyeletes kocsin kívül még egy szolgálatban lévő mentőautó is volt mozgóőrségben,de eddig nem volt semmi gond,azért nem hirtelen megyünk bele,fő a biztonság
Még csak meg sem fázott egyikünk sem
Jó magam is mentőszakápoló voltam,tudom ez egy rendkívül veszélyes mutatvány ,de tudod rossz pénz nem vész el
mivel túrasport a téma azér nemárt felkapcsolni 6.ik-ba is azér
Szerintem kapcsolhatsz hatost palyan kivul is . 70tol mar siman el lehet vele evickelni....persze, ha lampatol lampaig gyorsulsz ugy tenyleg nem erdemes 6osba rakni
sziasztok !
ma kaptam egy összefoglalót a 2010-es kresz módosításokról. ha valakit érdekel e-mail-ben szívesen elküldöm.
öcsém ez a fürdőzés nem semmi... , hogy a faszban nem kaptok infarktust?Én a látványtól kaptam majdnem

RSV bioetanollal?De durva...Azt a rendőr nem ugathat érte?Mint annó mikor a mekis olajat öntötték a dízelbe, azt sültkrumpliszag öntötte el fél Budát...
én megpróbáltam a 4ik pontod előtt stoppiezni, mondom abból indítani a térgyelős mozdulatot az nagoyn vagány lenne a csúcsforgalomban...Hááát, túl kicsi volt a sebességem az ideális ívhez , így ideális fekvés lett belőle....

az elektronyosnak a bekerülési költsége sok.Nameg a távolság kevés mait megtesz....Az áramfogyasztása lónyál, bár akksi szinten fejlődhetnének...
50et menni?Jézus...Milyen fordulatszámmal?1000?S az nem gyilkolja a motort?

Én max. 4ik fokozatig használtam...esetleg 5iket kapcsolok autópályán, ha belül van kedvem menni...a 6ik igazából pályázóknak kellhet, sztem.
Köszi!
Nagyon szép a motor.
Én meg mehettem vóna ma is.
Nekem csak március 2 bibibíí
Nekem meg muszály megvárni a március 14et mert akkor fog visszakerülni forgalomba.
Koszi a tippet , de annyira nem vagyok rajta a teman. Megvarom mire lesz valami elektromos kutyu mint az autoknal, hogy ne kelljen hekkelni mindig...
Hát igen,de el lehetett viselni,ugyan is minden évben karácsony elötti szombaton megfürdünk a barátaimmal a Balatonban
Idén szél-hóvihar volt,és -8fok
Na az keményebb volt
Egy halott motoros barátom emlékére-tiszteletére!
Ja arcodra fagott a vigyor mi.