azért írtam ezt mert nem nagyon szállingóztak a válaszok +elolvastam az sv média erre vonatkozó topic-ját és hát ott erősen megoszlottak a vélemények
Sajnálom ha megbántottalak nem volt szándékos
hátténnemtom...Nálam reflexből rányomok az index közepére indexelés megindítása után 3sec, azt csá .Illetve, most az újnál, mivel sokkal gyorabban villog (hiányzik 2 relé még), várok 5-8 villanásnyit.Ezt meg érzi az ember úgyis.
A lényeg, h tudom mennyit villant, aztán lelövöm az indexet.Eddig 1x maradt kint az index ezzel a módszerrel.
Le kell az ipsét verni a motorról és hazatűzni vele.Fene a belét.A tanulómotor indexkörébe beillesztettek anno 2db tehergép tolatását jelző bizgerét így full forgalomban 80-nál is hallottam ahogy tolat a motor indexelés közben. Na meg egy srác szólt hogy össze vissza indexelek így inkább kihagyom ezt a részét a közlekedésnek.
Amúgy mostanában több az időm így ezekkel szórakoztatom magam:
kaptam a feleségemtől egy angol kiadású sbk magazint :), és nemcsakhogy egy fekete triple R az egyik majomnak a tartóstesztmotorja vaze :), de tök jó index-kintfelejtő-emlékeztetőket láttam az ujságban. a legolcsóbb állandóan pittyeg, ha indexelsz. a drágábbik csak x mp után. a legdrágábbnál te állítod be, hogy hány mp után (és egyre erősösően).
bembo 2 félét mutatott de sztem egyik se passzol az idomba, tutilámpánál 13E/pár ellenállásokkal, motorstylingnál 14e ellenálások nélkül, szal ha x-bike 12E/pár az nem rossz.
De most indexet minek cserélni ha nem törött a gyári?
Vagy elfelejtem és kinnmarad (jellemző)
Vagy elfelejtem kitenni (még jellemzőbb) így eléggé idegesít.majd elhagyom.
Sajnálom ha megbántottalak nem volt szándékos