Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cafe racer édes bátyám Cafe racer!
Sziasztok.
Ha valakinek kell fokozatkijelző a gépre tettem fel egy használtat az Apróba.
Ezres lesz belőle?Locsolod hogy megnőjön?
Mert átalakulna a kicsike!
Az drága volt sugo motors 10e.De asszem bacsi is bontózik hátha van neki.
és a hátsó 1000-es lábtartót mennyiért vetted?
12e ért mérte a srác.
hogyé mérte eh?
Hat ezek alapjan akkor motorhoz nem nagyon eri meg...en sem megyek annyit vele. Kocsiba megerne, de abban meg dizel parti vagyok...
Hehehe.Mikor vettem volt a srácnak 3 még válogattam is.
SV 650 2003-tól keresek komplett rendszert gyárit vagy csak dob nélkül leömlőt! Valakinek ötlet? nem baj, ha sérült, csak nem a mostanit akarom szétvágni!
Én annyit hallottam hogy szárítja a gumialkatrészeket meg roncsolja hosszú távon.De lehet ez városi legenda is.
Etanol témához.

Én 50% benzin 50% bioetanol keverékkel járok már fél éve az autómmal.Ehhez semmilyen átalakítás nem kell.Ugyan úgy lehet vele járni mint,ha benzinnel menne.Szaga kicsit érdekes,mivel alkoholt égetsz,viszont a káros anyg kibocsájtás drasztikusan lecsökken.Annyit vettem észre,hogy 1 literrel többet fogyaszt így az autó.Az etanolnak kissebb az égéshője,ezért hűti a motort,ami egy dugóban elég jól jöhet.Viszont ezáltal több kell belőle ugyanolyan motorteljesítmény eléréséhez,ebből van a többlet fogyasztás.Tegnap pl fél tank benzinre tankoltam38 liter etanolt 8500ft-ért.Az etanol ára nálunk 219.Ugyanez a mennyiség benzinből 11800ft,a megspórolt összeg 3300ft.Ebből még levesszük az 1 liter többlet fogyit,szerintem olyan 2500ft-ra jön ki 1tank benzinen a megspórolt összeg.Fél év alatt kb 15-20szor tankoltam meg.Számoljunk átlagot: 17,5tankolásX2500ft=43,750ft.Ennyit spóroltam az üzemagyagon fél év alatt.És én még nem járok sokat.Egy év alatt durván egy átlag felhasználó egy 100-ast spórolhat ezzel szerintem.Az etanol tisztítja az üzemanyag rendszer,ezért nem árt az első 1000km után üzemanyagszűrőt cserélni.Én már cseréltem és szétfűrészeltem a régit.Semmilyen kosz vagy lerakódás nem volt benne,tehát nem is volt kosz a rendszerben.Láttam a neten olyan képeket,ahol francia autóknál rozsdát és homokot találtak etanol üzem után a szűrőben,tehát szerintem ezt is autója válogatja.
Motorba még nem próbáltam,de valószínű nem is fogom.Nekem annál a kis mennyiségnél nem éri meg.Túrázni nem járok,vagy csak ritkán.Pályára meg jó a benzin,ott úgyis kell a teljesítmény.
Lebeszélni vagy rábeszélni nem akarok senkit,nekem bejött a fenntiek csak az én tapasztalataim.
A rendőr nem büntet meg érte,mivel legálisan vásárolható a benzinkúton.Jövedéki adó ugyanúgy terheli,mint a benzint.Azzal a különbséggel,hogy csak a 15%benzin tartalomra kell egyenlőre magyarországon jövedéki adót fizetni.A 85%alkohol tartalom jövedéki adó mentes,ezért ilyen olcsó a bioetanol.
Szett, tehát lánc + két fogaskerék ennyi!
Van még egy akciós SV 650S DID VM2-es X gyűrűs 100LE+-os láncszettem. Csak 1 db!
30.000Ft.
Érdeklődni: info kukac motoralkatresz.eu
Egyik ismerősnek 18 ezernél hengert kellett cserélni.(SVPocok). Ő az sv kupában versenyzett, aztán a szerelő megállapította, hogy a nem megfelelő olaj miatt feküdt ki. Állítólag kötelező szervizen nem cserélték. Viszont akkor a szerelő szétkapta a blokkot, leszedet a hengerfejből, lendkerékből, mókoltak az égéstérrel, brutális lett, addig a 8-10. helyekért motorozott, utána azt hiszem 3-4 lett. És azóta nem tudom mennyi kilométer szaladt bele, de szerintem 20 ezer biztos, és semmi gond nincs vele. Szóval van benne tartalék bőven, főleg úgy, hogy gyárilag nem hogy 125 lovacska, hanem 110-116 van benne
Azt gondoltam, h a fürdőzés nem csak "úgy" történik, vadbarom módon, hanem van ott tudás is

Az enyém is 06-os és 15.500km volt benne...Tiptop volt, főleg ha első tulajos és óvta!

Zoli, 6ikat kapcsolni 70nél?Szerintem ez gyilkosság a motor ellen...Még a 3ikat is sajnálom feltolni ilyenkor, annyira alacsony a fordulat...

Tudod 3500 alatt nem megyünk nem ám...Nem azt mondom, h tiltásig kell húzni, de a túl alacsony fordulat tuti, h okoz kárt a motornak, leszarom, h esetleg mennyit spórolnék így a benzinen, ha a motorgenerál meg $$$$$$ok pénz később...

De, majd Sanyi megmondja a tutit.Ő látott már pár SV-t belülről .

Én se nyúlnék a blokkhoz, az már a nagyok játszótere, plussz a blokk élettartama rövidül az ziher!A srác akitől majdnem megvettem a rövid Aprókavicsokat, na annak a haverjának 40.000km-nél blokkcsere volt az Ezredesben...ÉRTITEK?BLOKKCSERE!Ki voltam akadva.Az ilyet fejbelőném azért amit azzal a motorral tesz.

Szóval ha nem számít, akkor nyomjad ki a szemét , ha van rá cash, h blokkot cserélj.Én sajnálnám.Néha meg lehet húzni a fülét, meg hébehóba pályázgatni, de így legyilkolni mint az a srác is
Egy nagyon komoly és drága módja az öngyiloknak.A futómű és a fék nem arra a teljesítményre van kitalálva.Ám mint mondtam technikailag kivitelezhető sokminden.
Bking,BMW K1300R,Z1000 nem jobb olcsóbb és simább módja a tuningnak?
Amúgy csípem az SV-t meg minden csak kérdem.
Visszatolod.
És ha a lejtő aljához érek?
Ülj rá.Lejtő.És brummogj hogy bubummmmmbubummmm.
Nemtudok, lemerűűt.
Szerintem fel lehet tuningolni az sv-t, furatxlöket ugyanaz. A sűrítése nagyobb a tl-nek, de az semmi... Szerintem vezérlés a titok, meg a könnyítések a blokkban. De szerintem a tl blokk is mindent kibír, 80-100 ezer kilométeresek bőven vannak.