Ha ezeken is lenne pillanatnyi fogyasztasmero, akkor latszana, hogy hol van a kimelo sebesseg . Amugy ezekben a motorokban szerintem sem utazo fokozat a 6., legalabbis nem masabb, mint a tobbi. 125-os NSR-emen meg ereztem, hogy 6.ban lenyegesen elgyengul, abban az csak utazonak volt jo. Kellett is, mert 10-et siman bekapott a kicsike .
Tudja fene minden tankolásnál 4-4500 körül fizetek így nem tapasztalom a nagy gazdasági bummot a kútnál.
Igaz kocsinál is mióta élek nem érzem a benzináremelés.Mindig bárhol állok be 5000.- ért tankolok.Fene sem érti.
Fene tudja.Balatonpart északi rész tötymörgős szakaszok lightos 100-120-as andalgás meg kocsik követése és Keszthelyen tankoláskor 5,2 jött ki.Utána fel az autópályára késésben 140-150-160 végig meg egy kis sorok közti dugózás 100-al és pest előtti tankoláskor 6,2-re jött ki.
Ugyanez volt most mikor a hidegben loholtam sanyiék után.Ezé gondolom hogy itten igazából kímélő fokozat nincs mint az autóknál az 5. amivel jóval lejjebb megy a fogyasztás pályán.
Bár lehet rosszul gondolom.
Ilyen füldugót használok, láthatod mekkora zajterhelésig jó, és abból -32dB, de hogy azt milyen oktánsávon ahhoz nem értek. De nekem eddig bevált, amúgy ki akarom próbálni még ezt.
köszi! Én rövid távon élvezem a kipu hangot, városban, ahol változó a fordulat, olyan a kipu, mint egy hangszer :) ... de párszáz km után, országúton, már káros, érezhetően.
én a leggagyibb, patikában is megvásárolható szivacsos narancssárga kúpos füldugót használom, ilyet használok alváshoz is.
A saját kipuhangon (Finster) tompít, 1x túrán 1 VTR1000 F Martin kipus mögött mentem (füldugó nélkül) az annyira büntettet, h megfogattam többet sehova nélküle.
A mélyebb hangokat emlékezetem szerint nem tompítja "annyira".
Mozogj rajta.Én fel szoktam álldogállni mintha crossmotoron ülnék.Térdem nem jellemző seggem még sosem fájt a kezeim viszont elzsibbadnak az előredőléstől főleg városban ahol sok a lassú szüttyögés.Ha országút van segít a szél és a nagy homlokfelület.
Nekem varosban 6-6,3 (munkaba jarva). Max 7 volt nekem eddig (annyira nem szoktam vadulni). Turatempoban legutobb 90-100-zal 6 alatt elmentem vele. Eleg erosen csuklofuggo....
Én valamit rosszul csinálok mert a kicsi nekem 5,7-6,2 közt jön ki bárhogy megyek és hogy a nagy a sebességgel arányosan csökken a fogyasztása az érdekes.Legalábbis ahogy Zsé mondta nekem az jött le.
Nagyon helyesen döntesz, ezek a gépek nagyon jók. Kiforrott blokk(TL), egyébként az egész gép pöpecül van összerakva.
A Bódis biztos finomabban szól mint a finster.
Túrázásra nagyon jó, menetszél és kipu hangok miatt (nekem) füldugó ajánlott.
600km-t lazán le lehet vele motorozni, kényelmes az üléspozíció, nem kell nagyon előredőlnöd, max ha magas vagy akkor a lában hamarabb fog zsibbadni.
Fogyasztás +tényleg csukló függő 6-7 l/100km (túrázáskor)
Mennyit eszik a nagySV? Komolyan érdekel, nem poénból. Mit lehet vele elérni? Gondolom azért 6l-ből el lehet járni mérsékelt csuklóval. Persze ellenkező esetben meg gondolom inkább 8. Átlag meg 7 körül?
2. Csipkebokor vessző!
3. A térd lerakás nem fogyasztás függvénye Olyan terpeszben motorozok, hogy a sorok között el se férnék!
4. Ha gonosz akarok lenni (márpedig miért ne lennék) akkor te még a motort is leraktad. (BOCSI)
5. Nem gondoltam komolyan a 4. pontot.
6. A fogyasztás sajnos meglesz és megvolt, nem lehet kikerülni, de élvezzük ki.
7. A végére pedig egy kérdés: MEGY A KETYERE BIOETANOLLAL?
Valaki meg tudná mondani, hogy van-e valami különbség méretben és felfogatásilag a SV650S és SV1000S hűtője között?!
Köszi,
N.
Igaz kocsinál is mióta élek nem érzem a benzináremelés.Mindig bárhol állok be 5000.- ért tankolok.Fene sem érti.
Ugyanez volt most mikor a hidegben loholtam sanyiék után.Ezé gondolom hogy itten igazából kímélő fokozat nincs mint az autóknál az 5. amivel jóval lejjebb megy a fogyasztás pályán.
Bár lehet rosszul gondolom.
Aki meg akarja menteni a föld kőolajkészletét az vegyen elektronyos ótót.
Ami logikus is, hisz minél gyorsabban mész, annál messzebbre jutsz
Amúgy, ha lájtoskodtam, tehát ilyen 80-100, akkor 7.5 körül volt a fogyasztás.
Zoli, ne felejtsd el, h neked a kicsi van
A vicc az, h mikor autópályáztam, akkor 6.1L ( ) is volt a fogyasztás.Tehát valóban nagyon csukló és sebességfüggő.
Plussz, nálam sportlégszűrő, injektortérképírás és 2 nyitott sportdob van .Cserébe ugrik mint az állat!Z4 lámpától lámpáig elverve
A saját kipuhangon (Finster) tompít, 1x túrán 1 VTR1000 F Martin kipus mögött mentem (füldugó nélkül) az annyira büntettet, h megfogattam többet sehova nélküle.
A mélyebb hangokat emlékezetem szerint nem tompítja "annyira".
köszi!
z.
A Bódis biztos finomabban szól mint a finster.
Túrázásra nagyon jó, menetszél és kipu hangok miatt (nekem) füldugó ajánlott.
600km-t lazán le lehet vele motorozni, kényelmes az üléspozíció, nem kell nagyon előredőlnöd, max ha magas vagy akkor a lában hamarabb fog zsibbadni.
Fogyasztás +tényleg csukló függő 6-7 l/100km (túrázáskor)
felette 6-7 közt evett...S ment mint a güzü.Ugye Sanyi?A 2perÁn a citadellára sietve
Ha nem teccik cserélünk.
Amúgy faja mindenhez ért az ezredes úr bódissal meg még az is letérdel aki nem ismeri.