Nem tudom mennyi lesz, most 25 körül van az összerakór, de én nem foglalkozom vele a lentebb írtak miatt. A gyári bontotat nem tenném fel.....bármi baja lehet amit nem látsz, ezt írtam az svmedián erről:
. Fékcsőre visszatérve Gss jól emlékszik csak annyi, hogy nem öreg jármű hanem akkor 7 éves volt és nem csak annál az egynél fordult elő. Motornál is tapasztaltunk ilyet 2 esetben és mindkettő 8 év körüli volt. A 4 évet azért adják meg mert addig lehet garantálni az áteresztő képességet a többi csak szerencse. Azt hogy mikor kezd rossz lenni egy méréssel meg lehetne állapítani csak ezt tudtommal sehol sem csinálják, de nem is lenne sok értelme mert pl. ha egy 10 éves cső épp a mérés pillanatában jó nem jelenti azt, hogy 2 hónap múlva nem kezd szűkülni. Egyszerűbb lecserélni, mikor ezt egy 8-10 éves gépnél megtesszük meglepődnek mennyivel kisebb erővel kell nyomni a kart, hogy fogjon pedig csak cső és folyadékcsere volt. A gumi mindig mozog, a folyadék is kikezdi előbb-utóbb és ez elzáródáshoz vezet bármely irányba.
Tulajnak meg kell mondani, hogy nem emlékszel a hibára, csak ha kifizeti a munkadíjat.
Ha meg nem fizet, rakja össze magának, és vitesse el, és amíg ott van a telephelyen fizesse a tárolási díjat.
És mennyi lesz az a Lucas szett? Nekem márc 1-én helyeződik vissza forgalomba a motorom és addigra kellene. Azért égető a dolog mert sajnos a balesetnél megsérült az egyik fékcsövem elég rendesen, és kilóg a bele (bár még nem lukas) de nem is fogom megvárni, h az legyen. 5-10E ftért adnak gyári bontottat... na most ha megtudok úszni 15 max 20ból 2 első csövet akkor veszek inkább fémet márciusig.
Szerinted márciusra lesz ilyen ajánlatod? Vagy ha nem megkérdezném mennyiért tudnál most fém fékcsövet adni csak az első kerékre.
Nem titkolom megkérdek 10 helyet is, és ahol a legjobb ajánlat van ott veszem, persze minőséget figyelembe véve. Péter druszám is írhat egy pontos árat természetesen
Köszi!Most már látom a trükköt..A saját gyárimat nem is mertem piszkálni mert azt gondoltam hogy hiába szedném le a peremet belül tuti össze van hegesztve..de ezek szerint nem.Közben meg csak a perem tartja Na mindegy már van sob párom a gyári meg marad műszakira.
Lehet ,hogy nem jó hasonlat: A szervizes kolégám 2 napig szedi szét a 40millás fendt traktort ,megállapítja hibát.A tulaj: köszi,de mégsem kérem a javítást rakjátok össze elviszem címszóval.Ha emlegeted a szervíz munkalapot ,mindjárt fenyegetőzik ,hogy őneki egész flottája van a cégünktől ésmajd ő jól nem vesz többet ha kiszámlázzuk.......... A KUNCSAFTÉRT FOGGAL KÖRÖMMEL MEG KELL KÜZDENI! "A nyereség nem cél hanem a szolgáltatás eredménye" ---- "Henry Ford"
Sziasztok.
Most láttam 1 érdekes fotót unalmamba a bikepics-en és így született meg a kérdésem.
K3-tól felfele az SV-kel nem lehet kiiratni az utoljára megtett legnagyobb végsebességet?
Kép: elvileg egy K7 1000N írta ki.
amíg magadnak csinálod nincs gond, de ha én eladok egyet amit én rakok össze és azzal gond és baleset lesz mehetek a retekbe......viszont így én egy cég által összerakott cuccot adok el csomagban amihez ott a tüv meg mindenféle papír és így a felelősség is a cég-é....a fék nem játék.....
Sziasztok,
Ezek a Goodridge fémcsövek milyen minőségűek amiket az x-bikenál akcióznak?
Számít valamit, hogy cinkezett, krómozott, vagy eloxált a vége, vagy az csak optikai tuning?
Üdv mindenkinek!
Vóna egy ELADÓ K3-tól SV650-hez való (FR-től vásárolt)
YUASA YTX12-BS akkumulátorom , amit a motor eladása után jól a pincébe felejtettem.
Még felsavazatlanul, eredeti dobozában van ,a garanciajegyen 2007.12.20 van, de én valamikor 2008 elején vettem.
Mivel nem tudom, hogy mennyit érhet, illetve "jó-e" még, ha valakit érdekel dobjon 1 emilt a joevagyok68@freemail.hu-ra és megbeszéljük.
Amúgy Gödöllőn van az akksi.
DJ
Hogyan tudom megmérni hogy milyen hosszúságú kormányteló kell a gépemre? (Dugó munkaútja)A fényszóró alá tenném.Csak mert láttam több féle hosszúságút már és így "bőség"zavara
. Fékcsőre visszatérve Gss jól emlékszik csak annyi, hogy nem öreg jármű hanem akkor 7 éves volt és nem csak annál az egynél fordult elő. Motornál is tapasztaltunk ilyet 2 esetben és mindkettő 8 év körüli volt. A 4 évet azért adják meg mert addig lehet garantálni az áteresztő képességet a többi csak szerencse. Azt hogy mikor kezd rossz lenni egy méréssel meg lehetne állapítani csak ezt tudtommal sehol sem csinálják, de nem is lenne sok értelme mert pl. ha egy 10 éves cső épp a mérés pillanatában jó nem jelenti azt, hogy 2 hónap múlva nem kezd szűkülni. Egyszerűbb lecserélni, mikor ezt egy 8-10 éves gépnél megtesszük meglepődnek mennyivel kisebb erővel kell nyomni a kart, hogy fogjon pedig csak cső és folyadékcsere volt. A gumi mindig mozog, a folyadék is kikezdi előbb-utóbb és ez elzáródáshoz vezet bármely irányba.